Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] Tõstsin mõne postituse siia teemasse. Aga nüüd asjast.. [quote][i]Algselt postitas: juks11[/i] Hetkel on olemas programmid mis annavad autole õige osa aga ka need eksivad...ning kui osad tulevad meile laost siis nendele mingit toomistasu vms ei laiene. Kui nüüd tuleb töösse auto mille tööaeg peaks olema 1,5h ning jupid meilt siis kui oleme toonud vale osa siis organiseerime oma kuludega sobiva osa ning tööajaks jääb ikka 1,5h. Kui aga autol on tehtud isearetusi vms siis peab igat asja eraldi vaatama... Keegi, mitte keegi ei anna sellise viivituse puhul asendusautot...See oleks sama hea, et me hakaks arvestama tööaega siis kui on kokkulepitud aeg, mitte siis kui klient kohale ilmub. Kui meie poolt on jupid siis mingit lisatasu vale jupi vahetusele ei tule. Need on lihtsalt inimlikud reeglid, kui neid aga väänata siis muutuks kõik pea-peale. Sina kui auto inimene peaksid väga hästi teadma, et autode puhul ei ole mitte kui midagi kindlat ning seega on etteantud tööajad mis kehtivad uue auto puhul ning kui kõik sujub. Peaksid teadma ka veel seda, et vahest ajad ühte polti lahti terve päeva. Edit: Mõtle sellele, et kui ostad esindusest uue auto ja seal miskit juhtub (garantiiajal) siis ei sa Sa kah mingit asendusautot ega hüvitist, kuigi oled ehk paari milli eest sõiduki soetanud, ooatad kuni auto tasuta korda tehakse, muud ei midagi, sama asi ka kodutehnikaga, jalgrattaga, arvutiga jne. Ja miks peaks siis mingi suvaline väike töökoda korvama Sulle selle kui meist mittesõltuvalt satub antud autole (pidevalt) vale varuosa, see toomine ning ajakulu on juba niigi piisav häving... Seda süsteemi võime rakendada küll aga siis on tunnihinne näiteks 3 000.- sellisel juhul võiks need riskid enda kanda võtta. Ega siis meie ju pole kah süüdi kui tuleb vale varuosa. Kui klient toob omad jupid siis rakendame kallima tunnihinde esmalt sellel põhjusel, et töötund sisaldab ka varuosamüügist saadud tulu ning väga paljudel juhtudel ei tea kliendid mis juppe antud töö puhul vaja on ning pahatihti ostetakse jupid ma ei tea kust ning satuvad lihtsalt valed. See aga toob omakorda kaasa suure ajakulu ning ajakulu on kahjum...! [/quote]Päris pikk postitus on aga ma ei hakka seda kokku kruttima. Ma saan aru ka sinu seisukohast. Samas ma selgitan sulle vastaspoole inimlikku poolt, kus sellisel juhul tekkinud situatsioon võib olla äärmiselt ebamugav. Eriti, kui on tehtud plaanid vastavalt töökoja lubatustele (auto on õhtuks käes ja tehakse plaanid vastavalt). Mõne juhul neist võib kaasneda ka tulu saamata jäämine vms. Saan aru, et ka sinul võivad sellisel juhul kaasneda suuremad kulutused (aeg on ühe masina all kinni jne). Kuid kas te tahate tõesti öelda, et sellisel juhul ei ole see töökoja riisiko? Ma kohe huviga pöörduksin mõnda kohta vastavasisulise päringuga (loomulikult nimesid mainimata). Kohe huviga lahkaksin seda kaasust ja mõned mõtted mul juba peas keerlevad.. Mis aga garantii ajal asendusautot puudutab, siis minu teada näiteks Mazda pakub sellist teenust. Selline klausel oli vist lepingus sees kohe, et kui autoga garantii ajal midagi juhtub, siis tullakse tasuta puksiiriga järele ja antakse asendusauto. Jätkakem.. Marko [/quote] Minuarust on see väga vale koht kus jätkate sellist vestlust ning VÄGA ALATU on see teema siia tõsta, see ei puuduta kuidagi antud teemat, see oli minu postitus/arvamus kuskil teemas!!! Sa ning ka teised kliendid võiksid aru saada, et tegemist on siiski kliendi sõidukil tekkinud/ilmnenud probleemiga, ega siis töökoda seda tekitanud ei ole. Meie ju kannatame selle all kah sest arvestame ju kah sama ajaga mis kliendile lubame ning järgmine sõiduk ootab tegemist. Me ju anname omalt poolt kõik, et saaks auto õigeaegselt valmis. Ühe ülestunnistuse teen: Olen andnud suure käsu, et kõik autod tuleb korralikult teha ning mingu või 10x kauem aga kui auto välja läheb siis sellises korras, et ta mingil juhul sama probleemiga tagasi ei tuleks! Jah, olen ise töömeestele selle eest palka juurde maksnud ning kliendilt seda raha mitte võtnud ning olen ka keelanud osasid autosid õhtul kätte anda kui pole asi kindel, et tehtud töö on kvaliteetne, sest klient kiirustab takka ning sulgemisaeg tuleb peale. Töökoja huvi on auto võimalikult kiiresti välja saada, et järgmine peale võtta!!! Sinu seisukoha põhjal võiks meie kahjutasu nõuda, et sinu autol midagi teistmoodi on ning meie töö ja vaev läks läks luhta ning peame uuesti hakkama juppe otsima... Ameerika variant autodele me enam mingit tööaega ning tulemust ei luba sest neil kah jupid ei klapi ning klient maksab reaalselt kulunud aja eest, koos erinevate juppide proovimisega... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
63.9%
- SQL:
36.1%
]