Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Töökojas auto kõrval seismine
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: HK89[/i] [quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] Minu arust on see sinu jutt veel parem. Terve internet ja enamus autofoorumeid on sellist ümbmäärast möla täis. Et kUSKIL tehti, KEEGI HUIAS konteiner viidi ära jne. Aga MITTE KUNAGI ei julgeta nimetada, mis firma, kus konkreetselt tehti, "kahtlasest arvest" pilt üles, kogu värk ühesõnaga. (olles eelnevalt muidugi kõnealuse firmaga [b]edutult[/b] läbirääkimisi pidanud) Tundub, et iga tola, kellele seda metallikonteineri äraviimise juttu on aetud, kas - on saba jalge vahele tõmmanud ja alles eemale jõudes julgeb tänitada... - on selle jama üldse ise oma peakeses välja mõelnud. Või mõtles keegi tema joomakaaslastest, kellega kuskil plasttaara hunnikus hommikuni püherdati. ............ Samamoodi on see "keskmisest teadlikuma kliendiga", kelle arvates töökoda "töid juurde mõtleb". Näiteid, kes kus, millal - kõik puuduvad. Toon siis ise teistsuguseid näiteid, kust need rahvajutud võetakse: - tuntud saksa automark käratab veljega äärekivisse; tulemuseks sisemine roolivarras kõver, velg kõver, rehv puruks. Kalkulli lähevad roolivarras, ROOLILATT, velg, rehv, sillastend jne. Kliendi arvates roolilatt on juurdemõeldud ja tänitab hiljem kusagil kaugel. Tegelikult on tuntud automargi tehasel selline nõue, et analoogilise laksu puhul on lati vahetus obligatoorne, vastasel korral tööle garantiid ei saa anda. (hakkab poole aasta pärast lekkima ja siis tuleb ju kundele meelde, et "remontisite mul seal esisilda ja mida te pekki keerasite jms hülgemöla) - vähe lihtsam variant, mingi suvaline bussikärakas, Vivaro vist ja siduripedaal põhjas. Selgus, et vedeliku tase on pidurivedeliku paagis langenud paagi keskele ja keskelt on ka sidurivedeliku väljavõte. Pakkumisse läheb: esi-ja tagaklotsid, mis on täiesti otsas (sellest ka madal tase paagis), 250g vedelikku, + töö. Klient tänitab: klotsid mõeldi juurde ja räägiti ilus jutt. Muidu oleks pääsenud vaid tilga vedeliku ja õhutamisega, KUI OLEKS ENDAL aega olnud teha.... Kui vaid oleks.... - tuleb blond oma Golfiga ja ketta ja pleki vahel on kivi. Kivi kukub tõstuki peal suruõhu ja kruvika abil välja, tööaeg 5min. Kettast ja klotsist on näha, et inimene järgmise hoolduseni selle (vas. sisemine) klotsiga ei sõida, pakkumist paberil + allkirja ei võta, lihtsalt saab soovitatud, et kui rohkem aega, pange aeg kirja, teeme pidurid korda. Ok. Läheb 2 kuud mööda, on teadlik klient, kellele eelmine kord töid juurde EI MÕELDUD, tagasi ja röögib, et kurat, ma käisin ju 2 kuud tagasi siin, remontisite mul pidureid (et 5min, see on ununenud) ja nüüd jälle vaja remontida. Mida te üldse siin teete ja kas asja jagata ka vääää....? Või arvate, et mul pole midagi targemat teha, kui teie vahet joosta...? - jne [/quote] Mul tekib küsimus, kas sa oled ise ka üks neist, kes teisi h#iab, et nüüd nii agressiivselt ja labaselt neid ründad, kel mingi probleem on olnud? Parim kaitse pidi rünnak olema... Kellegi "tolaks" või "plasttaara hunnikus püherdavaks" joodikuks tituleerimine antud teemaarenduses ei klassifitseeru isegi mitte ebaõnnestunud demagoogia alla, vaid on nii nõme, et täiskasvanud mehelt seda ei ootaks. Põhjus, miks näiteks mina ei viitsi rääkida konkreetsetest juhtumitest ja kohtadest on see, et olen oma sõjad nende kohtadega ära pidanud, kohtuvälised vm lahendid saavutanud. Praktika näitab, et käkerdajatel ja petturitel on tihti veel õigust ülegi, kui keegi nende peale näpuga näitab ja teist korda lahingusse lihtsalt minna ei viitsiks. Aga... et, sinusugustel natukene volüümi maha keerata, võin seda siiski teha (ütlen eos, et kõiki kümneid lugusid ei viitsi ikkagi siia kirjutama hakkata, seega piirdun lühikese valimiga): 1. Ostsin Silberauto Rakvere esindusest 2017.a septembris kasutatud MB E350, mis oli küll vana auto, aga väidetavalt nende poolt igakülgselt kontrollitud ja tehniliselt korras. Välimuselt maasikas. Enne mind olnud ühe Silberauto töötaja auto. Kohe ostmisel selgus, et tagumised pidurikettad viskavad. Lubati korda teha. Vahetati ainult kettad, klotsid jäeti miskipärast vanad - kettad vahetati nii, et ilmselt flantse ei puhastatud, sest indikaatorkellaga mõõtes viskasid mõlemad kettad pärast vahetust ca 0,2 mm. Ca tuhande kilomeetriga oli pidurdamine maanteekiirustel uuesti päris häiriv. Lolli möla, mis mulle aeti siinkohal vahendama ei hakka. Üks töötaja lükkas vastutust teisele jne. Kuna auto oli põhjaliku kontrolli väidetavalt läbinud, ei vaadanud ma seda ostes ise tehniliselt üle. Usaldasin. Piduriketaste jama peale tekkis aga kahtlus. Läksin auto alla - ennäe - lekkiv käigukast. Lisaks avastasin, et üks tagumine rehv oli viga saanud - karkassi külmisest osast tolknesid niidid välja. Kokkujooks oli paigast ära - ostes olid rehvid kulumisastme mõttes korralikud, peale tuhande km läbimist olid esimeste rehvide sisemised servad aga otsas. Jälgede järgi oli enne mulle müümist vahetatud välimisi rooliotsi... Ja grande finale. Esimesest ostujärgsest nädalast peale hakkasin kuulma mootorist kahtlast tiksumist. Kui Silberisse näitama läksin, väideti, et normaalne hääl, peabki nii olema. Hakkasin siis asja ise uurima. Kaevasin välja vastavad MB service bülletäänid. Selgus, et MB 272 mootoril on mitmeid toredaid tüüpvigu ja tiksumine on enamasti põhjustatud sellest, et kepsu ja kolvi vaheline sõrm tehti allapoole arvestust materjalist, mistõttu sinna tekib lõtk. Kolb seepeale hakkab kahjustama silindriseinu. Ajasin siis sondi mootorisse - silindriseinad nagu miiniväli. Metallitükid väljas, vaod sees jne. Kokkuvõttes - auto väideti olevat läbinud põhjaliku kontrolli. Tegelikkuses polnud tehtud mitte midagi. Ei eelda, et müügieelses kontrollis keegi just in case kaameraga mootoris ringi vaatab, aga diagnostikaseadme näidu järgi auto tühikäigu pöördeid ei hoidnud (oleks ju võinud kahtlust tekitada) + soojaks minnes tiksumine oli ilmselge; lekkiv käigukast on ka üsna ilmne asi jne.... :mad: Silber aga reklaamis end kui usaldusväärsuse etaloni. No ja edasi...kõigepealt ei tunnistanud nad viga isegi siis, kui neile pildi - ja videomaterjali saatsin. Siis lõpuks tegid nägu, nagu võtaksid ikkagi vastutuse, kui andsin mõista, et lähen kohtuni välja. Kuna ainsaks lahendiks oli mootorivahetus, hakati uut mootorit otsima. Nimetasid seda veel häbiplekiks Silberi resümees ja mulle tundus, et vähemalt saab nüüd korda. Ühel ilusal õhtul saabus mulle siis ootamatult kiri - teade, et mootor on leitud; lisatud oli arve mootorivahetuse eest, mille maksmist oodati minult. Sõda jätkus... Lõpuks sain asja sinnamaale, et veensin neid autot tagasi ostma (VÕS, jur isiku vastutus jne). Sellepeale tahtsid nad mulle maksta auto eest vähem, kui mina olin algselt välja käinud - väide oli, et ma olen autot ca poolteist kuud enda käes hoidnud, seda ekspluateerinud, seega on selle väärtus lagenud. Olgu öeldud, et auto oli kogu selle aja minu käes ainult nendepoolse venitamise ja keerutamise tõttu... Kaasasin lõpuks Tarbijakaitseameti, valmistusin ajakirjanikuga sinna minema ja hagi sisse andma. SIIS lõpuks nõustusid nad auto algse hinnaga tagasi ostma. Närvikulu, kõiki nõmedusi, mida ma nende poolt pidin taluma...või seda, kui lolli juttu nad mulle ajasid, ma siin kokku võtta ei suuda. Olgu öeldud, et see E350 ootab Silberauto salongis järgmist ohvrit (reg nr 029MEZ). Tegin nii palju, kui suutsin - st Tarbijakaitseamet teavitas ka Maanteeametit antud juhtumist. Loodetavasti viimased annavad õigel hetkel järgmisele ostjale märku, vähemalt nii nad väitsid. 2. Ca 2 aastat tagasi kindlustusjuhtum. Oli vaja värvida B5 tagastange, vahetada üks väike plastikdetail (kronsa, millega stange kere külge käib). Stik Autoremont oli veendunud, et üle 500 eur arve, mis nad kindlustusele esitavad, on põhjendatud, kui nad värvivad ainult ühe stange nurga. Plastplönn oli muide, B-osa... Läks tükk aega jagelemist, et stange korralikult värvitud saaks. 3. Ehmofix. Viisin möödunud suvel sõbranna W211 esimeste piduritorude ja voolikute vahetuseks sinna. Sain auto tagasi, hakkasin igaks juhuks vaatama (oli mingi halb sisetunne). Mõlemal pool olid piduritorud veetud alumiste suurte õõtshoobade teele. Õõtsa käik on ca 3 cm. Piduritoru oli 0,5cm kõrgusel otse õõtsa kohal. Kere küljes olid piduritorud mitte metallklambritega, vaid kaablivitsadega - iga kord, kui ratast keerata, väänas märkimisväärselt ka toru (kummivoolik, mis pidurisadulani läks, on ju ikkagi nii palju jäik, et eeldab üleminekukoha korralikku kinnitust). Mootoriruumist olid torud veetud suhteliselt suvaliselt, kohati vibreerisid (näiteks kui SBC moodul end käivitas) keredetailide vastu nii, et aja jooksul oleks torud lihtsalt läbi kulutanud. Asja klaarima minnes läks vestlus nendepoolse ülbe haukumise ja hääletõstmiseni välja. Kui andsin mõista, et seadus on minu poolel ja ma ei ole inimene, kes selle nii jätab, maksid mulle osa raha tagasi. Jätsin neile pidurivoolikute raha (selle supordi külge keeramisega olid nad siiski hakkama saanud). Torud tuli uuesti vahetada. 4. Vianor Rakvere. Käisin oma C6-ga kokku kolm korda sillastendis. Pärast esimest kahte (paarinädalase vahega) sillastendi väitsid nad mulle, et kuigi lõtke ei ole, vajavad õõtsad vahetust, kuna puksid on väsinud. Vajasin korras autot, kuna pidin sõitma Berliini ja tagasi. Vahetasin siis kokkuvõttes nende jutu peale praktiliselt kogu sillakomplekti välja (endal oli jube nõme tunne, sest jupid tundusid ikka väga tuugad). Autostrada A2 peal Varssavi ja Berliini vahel hakkasin rehve roteerima, sest Bridgestone Potenzad, mida Eestist sõitma hakates oli 6-7 mm, olid otsas... :mad: Pärast reisi käisin nendega jagelemas. Lolli mehena jäin veel leebeks ja neid uskuma ning lasin kolmanda korra ka sillastendi teha... Edasi müüsin auto maha.... jäin kahtlema, et äkki vajas siiski mingi detail vahetust ja seepärast ei saadudki päris paika. Järgmisena ostsin Volvo S80 AWD - kui kaks korda olin neil stendi ära teha lasknud (kord oli rool ühte pidi viltu, kord teist pidi), küsisin raha tagasi. Mõne aja pärast läks mu sõber A8 4.2tdi Q-ga nende juurde. Asi päädis ka raha tagasi nõudmisega... 5. Linnuse Autokeskus. Viisin 2 a tagasi suvel neile C6 parema esimese püstaku - et vahetagu laager ära. Kuigi laager käib püstaku külge poltidega, tuleb flantsi siiski pressida. Panin siis tagasi saadud püstaku auto külge. Kohe pärast sõitma hakkamist kõrin taga. Tegemist oli 100 + eur SKF laagriga. Hilisem vaatlus näitas detailide küljes haamrijälgi. Oli jälle üks ebameeldiv vaidlus. Lasin neil laagri uuesti ära vahetada, teise samaväärse vastu. Autole järgi minnes esitati mulle arve. Mina aga nende soperdist kinni maksma ei olnud nõus. Nemad ei tahtnud mulle seepeale autot kätte anda. Märksõna, mis olukorra momentaalselt lahendas, oli "kohus". Nendepoolsete sajatuste saatel lahkusin oma autoga... 6. Sõber käis u pool aastat tagasi samas kohas sillastendi tegemas (C6 S-line koos vastava vedrustusega). Poleks ise kõrvale pressinud ja töömeest juhendanud, oleks stend tehtud vale auto parameetritega. Töömees oli sama, kes mu laagri ära lõhkus... 7. Koha nime ei suuda meenutada, aga Tartus Teguri tn on üks ettevõte, kes tegeleb õõtshoobade taastamisega. Ülikooliajal, kui raha vähe oli, otsustasin lasta ühe B5 õõtsa taastada ja ära vahetada. Kahe kuu pärast oli kolin tagasi. Õõtsa lammutades selgus, et kulunud õõtsale oli auk sisse puuritud ja see mingit silikooni laadset löga täis lastud. Võiksin veel KÜMNEID näiteid tuua. Aga lihtsalt ei viitsi. Kõikide ülalmainitud juhtumite osas on mul pildi- ja videomaterjal alles. Mitmete juhtumite osas ka kuri kirjavahetus. Olgu öeldud, et osad asutused on edasist võimalikku kohtuteed silmas pidades ka vältinud kirjadele vastamist. Mingitest süütumatest, kuid tüütutest asjadest ma üldse ei hakkaks pikemalt rääkima - praktiliselt iga kord, kui on kuskil teeninduses käidud, on rool, iste, piilar või armatuurlaud õliseid näpujälgi täis. Heleda sisuga auto puhul häirib seegi päris tugevalt. Edaspidiseks teen ettepaneku, et kui keegi veel sel teemal lahmida või labaseks muutuda tahab, paneb sinna juurde kirja ka enda täisnime ja töökoha. Pilti tahaks neist tegelastest ka näha. :mad: [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Töökojas auto kõrval seismine
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
71.8%
- SQL:
28.2%
]