Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Liivo

 postitati 06.07.17 05:35
Tegemist c6-ga. Võtan Teiega ühendust.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?


Sa pead natuke täpsustama mille peal täpselt, sest väljalasked C6-l ja B8-l on erinevad mõnevõrra.
B8 peal annab väga hea tulemuse keskmise püti asendamine X pipe-ga. Saab häält parajalt tugevamaks ilma, et eriti häiriv oleks maanteel.

Üldiselt oleme kõiki variante teinud ning tulemused on teada. Kui on huvi, siis võin hindadest rääkida.

Mis puutub täisväljalaskesse, siis see ei pruugi üldse soovitud tulemust anda. 2000 rpm peal drone on probleem ka aftermarket väljalasketega.

Maku

 postitati 05.07.17 21:10
Siin teemas on sellest põgusalt juttu olnud.
prj

 postitati 05.07.17 19:41
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?


Sa pead natuke täpsustama mille peal täpselt, sest väljalasked C6-l ja B8-l on erinevad mõnevõrra.
B8 peal annab väga hea tulemuse keskmise püti asendamine X pipe-ga. Saab häält parajalt tugevamaks ilma, et eriti häiriv oleks maanteel.

Üldiselt oleme kõiki variante teinud ning tulemused on teada. Kui on huvi, siis võin hindadest rääkida.

Mis puutub täisväljalaskesse, siis see ei pruugi üldse soovitud tulemust anda. 2000 rpm peal drone on probleem ka aftermarket väljalasketega.
tl470487

 postitati 05.07.17 15:28
Vaata. Sellega on nii, et 1 kõne ja pilt-video sinna ja saad omale kaela mittesoovitud tähelepanu + palju mittekorralisi tüv-e. See trend on kasvujoones, eriti elamurajoonides.
https://www.politsei.ee/et/uudised/uudis.dot?id=320777
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo

Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?

Uk_

 postitati 04.07.17 17:20
http://millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=316

Kui ise ei oska/taha teha/maksta katse/eksitus meetodil, siis võta kohe kindel lahendus nagu näiteks milltek.
Liivo

 postitati 24.06.17 20:09
Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]