Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 3.0 tfsi väljalaske süsteemi muutmine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 3097)
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 24.06.17 19:09 Tsiteeri
3.0 tfsi väljalaske süsteemi muutmine



Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Uk_
klubiliige

Avatar


Registreerunud 04.07.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: B5 RS4

postitati 04.07.17 16:20 Tsiteeri


http://millteksport.com/exhaust.products.cfm?variantid=316

Kui ise ei oska/taha teha/maksta katse/eksitus meetodil, siis võta kohe kindel lahendus nagu näiteks milltek.


Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall and torque is how far you take the wall with you.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
tl470487
aeg maha



Registreerunud 06.07.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.17 14:28 Tsiteeri


Vaata. Sellega on nii, et 1 kõne ja pilt-video sinna ja saad omale kaela mittesoovitud tähelepanu + palju mittekorralisi tüv-e. See trend on kasvujoones, eriti elamurajoonides.
https://www.politsei.ee/et/uudised/uudis.dot?id=320777
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo

Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?



- 51905398 - autode diagnostikaseadmed ja töövahendid - VCDS - VAS - LAUNCH PRO3- http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=101206
HHO mootoripuhastus - kõik ja igasugused sisepõlemismootorid, küsi lisa 51905398 - https://www.youtube.com/watch?v=b5paGgZB_tM
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on foorumis

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 05.07.17 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?


Sa pead natuke täpsustama mille peal täpselt, sest väljalasked C6-l ja B8-l on erinevad mõnevõrra.
B8 peal annab väga hea tulemuse keskmise püti asendamine X pipe-ga. Saab häält parajalt tugevamaks ilma, et eriti häiriv oleks maanteel.

Üldiselt oleme kõiki variante teinud ning tulemused on teada. Kui on huvi, siis võin hindadest rääkida.

Mis puutub täisväljalaskesse, siis see ei pruugi üldse soovitud tulemust anda. 2000 rpm peal drone on probleem ka aftermarket väljalasketega.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Maku
klubiliige



Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Eesti Vabariik
Kasutaja on eemal


postitati 05.07.17 20:10 Tsiteeri


Siin teemas on sellest põgusalt juttu olnud.


torque addict / in the real world four wheel drive means safety and traction
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Liivo
huviline



Registreerunud 22.03.17
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7

postitati 06.07.17 04:35 Tsiteeri


Tegemist c6-ga. Võtan Teiega ühendust.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Tere

Uuriks maad 3.0 TFSI V6 DOHC supercharged 300 PS (221 kW; 296 hp) mida kasutakase c6 faceliftil ,S4 ja S 5 peal. On mõni foorumi kasutaja vahetanud või lasknud ise ümber teha oma väljalaske süsteemi ,et saada parem hääl masinast kui originaal summuti ?
Kas võtta originaal alt ära ja jätta korralisteks ülevaatuse ajaks ning panna alla otsast lõpuni "suht tühi toru" (eeldab osade andurite andmete muutmist ajust) ?
Milliseid varjante on sellise mootori omanikud ise kasutanud ja teinud ?


Sa pead natuke täpsustama mille peal täpselt, sest väljalasked C6-l ja B8-l on erinevad mõnevõrra.
B8 peal annab väga hea tulemuse keskmise püti asendamine X pipe-ga. Saab häält parajalt tugevamaks ilma, et eriti häiriv oleks maanteel.

Üldiselt oleme kõiki variante teinud ning tulemused on teada. Kui on huvi, siis võin hindadest rääkida.

Mis puutub täisväljalaskesse, siis see ei pruugi üldse soovitud tulemust anda. 2000 rpm peal drone on probleem ka aftermarket väljalasketega.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.8% - SQL: 55.2%]