Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
indro

 postitati 01.05.03 13:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja vask
To: Tuumamees---- aga palju sul see esmane hooldus maxma läx nii a`la hind.

Mina sain kõik need asjad odavamalt kui letihind ja ka tööraha oli odav, hetkel pole mul seda arvet käepärast aga ca 3.5k läks.
vask

 postitati 01.05.03 12:49
To: Tuumamees---- aga palju sul see esmane hooldus maxma läx nii a`la hind.
indro

 postitati 30.04.03 10:21
Oman ise sama aasta isendit juba 3 kuud. Mis siis ikka pajatada, siiamaani on vahetatud mootori/kasti padjad ja esimesed piduriklotsid, tegemist ootavad : sisemine veovõlliots (andis otsad seoses mootoripadja purunemisega), geneka laagrid ja veel nipet näpet.

Esimese asjana sai hooldus tehtud, mis hõlmas endas : mootoririhm, rihmarullik, veepump, vända ja nuka simmerid, mootori, kasti ja tagasilla õli, õhu, õli ja bensufilter.

Üldiselt olen autoga suht rahul ja need asjad mis tegemist vajavad, on ka normaalsed väljaminekud kasutatud auto puhul.

Ja midagi konkreetset ei oskagi välja tuua, et mida vaatama peaks, kui ikka kõik asjad toimivad jne. siis on ok.
Ulvar

 postitati 30.04.03 09:34
Tsitaat:
Esialgne postitaja vask
Selline küs siis suurele ringile soetasin omale säänse isendi ja olex huvi teada teadjamate inimeste käest et mis on selle auto head ja vead mida peax konrollima mida vahetama ja üleüldse on see norm auto.( Audi 90 Doch Quattro-89a 125kw)


Double Over Camshaft Head? ;)
Pagasiruum on väike, tõsiselt väike, salongi mahutab viis inimest ära.
Madalal pöördel on kuidagi vähe jõudu, pöördes liigub küll.
Libedal käitumine mulle meeldib, võrreldes mittetorsen A200'ga.
Jagaja hammasratas on plastmassist, poes eraldi ei müüda. Summuti maksab pisut palju raha (nt. keskmine walkeri pütt 3,5k).
Esiots pidi varastele meeldima.

Kontrollida? Nagu ikka, igasugused liigendite kaitsekummid jms. (veotelje välimise liigendi saab võrreldes vanemate audidega lihtsalt kätte). Hammasrihmaga on nii, et kui katkeb, siis $$$, SKF'i veepumpa pidi vähemalt MG-s tellima.
Minu omal on karterituulutuse voolikus auk sees, uus originaal maksab u. 0,7k. ECU arvab, et Halli andur on katki (pööretel üle 3,5k) ja suur radikas lekib pisut.

Siin kah midagi:
http://www.20v.org


Ulvar
jõmm

 postitati 30.04.03 08:51
Mingi jama on sul küll selle mootoriga, sest tavaliselt on nad DOHC :P
tarts

 postitati 30.04.03 08:31
oi vask, nüüd ostsid küll norm auto. ma tahaks seda kohe näha.
vask

 postitati 29.04.03 22:02
Selline küs siis suurele ringile soetasin omale säänse isendi ja olex huvi teada teadjamate inimeste käest et mis on selle auto head ja vead mida peax konrollima mida vahetama ja üleüldse on see norm auto.( Audi 90 Doch Quattro-89a 125kw)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.2% - SQL: 54.8%]