Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Silver

 postitati 20.02.05 12:17
Tsitaat:
Algselt postitas: CarlosSQ
pohhui see esisild nagu teised sillad ei laguneks. ja pealegi elu ongi kallis

Absoluutselt õige suhtumine. Ilmselt on vähe neid autosid kes meie teeolude tõttu ei kannata. See hala kuluka esisilla kohta tekib ilmselt sellest, et A4 neid jubinaid seal suts rohkem on kui "tavalisel" autol ja sellest johtuvalt ka kõrgem hind. Meil eestis on kuldsete kätega mehi küll, kes nimetatud osi taastavad ja vastupidavuse üle kurta (3x ptüi) pole vähemalt minul põhjust. Ja hind ning tulemus on väga paigas...
ICE

 postitati 20.02.05 09:29
Sõber Reval autost on mind hoiatanud kahe auto eest. A4 ja see vanem A8. Tee, mis tahad aga pidi lagunema. Ning A4 sillaremo pidi jah liiga kallis ja tihe protsess olema. Kuna Eesti teed on viletsad, siis omad kogemused ütlevad, et B juppe ei maksa üldse kasutada (kindlasti on vaidlejaid). Kuna ise sõidan keskmisest jäigema vedrustusega, siis minupuhul see lihtsalt on nii. Kui nüüd veel sellejuures A jupp ka ei kestaks, oleks suht vihane. B4 A juppidega kestis aga hästi. Muidugi loeb ka fakt, et mul pole A4 olnud ja räägin seda, mida olen kuulnud (spetsialistilt siiski).
tamm112

 postitati 19.02.05 21:54
jah, perekonnas praegu B3, B4, B5. Kõigil oma head ja vead, kuid A4 on nendest tegelastest kõige mugavam, vaiksem ja teel stabiilsem. Hoolduse hind kasvab koos aasta arvuga. B3 hooldus on väga odav, enamus asju saab põlveotsas ära teha, üldjuhul käib see ka B4-ja kohta (paar konti juures). B5-e jaoks on ikka varustust/tehnikat vaja. Nagu öeldakse, mugavus maksab!
Soovitan hakata vaatama B5-t alates 1996 a. lõpp.
Ise sõidan muidugi C4 100 avant 2,8 quattroga AT ja nende sitikate rooli eriti ei kisu.
CarlosSQ

 postitati 18.02.05 18:29
mina võtaks a4 avandi.
pohhui see esisild nagu teised sillad ei laguneks. ja pealegi elu ongi kallis
karla

 postitati 18.02.05 18:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Raidz
B4 etem... või kui juba rohkem kulutada siis A3... aga mitte A4;)


Võibolla siis juba a2 või isegi 02(silla remont ka odav)?
Raidz

 postitati 18.02.05 17:22
B4 etem... või kui juba rohkem kulutada siis A3... aga mitte A4;)
galen

 postitati 15.02.05 19:29
Teede osa vastab paraku tõele...
Oma masina ostsin, sõitsin koju, ei kostunud mitte kuskilt mitteüht(!) naginat 10a vanal autol
Nüüd aga on juba hoopis teistmoodi nende naginatega :(
Endiselt kummitab peas mõte et auto sillaremonte peaks linnalt/riigilt sisse nõudma mingi nipiga. See mis meie teedega toimub on juba üle igasuguse valuläve :(
QUATTRO

 postitati 15.02.05 19:07
Teed on mujal maailmas jah siledad.Vennas käis omale saksast liikurit soetamas (BMW 730) ja proovisõitu tehes küsis müüjalt et kas teil siin kuskil mõnda "bumpy roadi" ka on.Müüja vaatas sellise näoga et kust krt sa mees pärit oled.
Ütles et ühtki auku tema seal teedel ei näinud ja auto oli vaikne kui kuramus.
Tuli eestisse ja kohe läksid sarniirid,paar puksi ja veel nipetnäpet.
karla

 postitati 15.02.05 18:53
Mina vihjasin pigem sellele et see A4 esisild nüüd ple nüüd küll meelega s..t konstrueeritud vaid sellel keerulisemal ehitusel on suuremad eelised auto teel püsivusega jne. Olen sõitnud igasugu audidega ja kurvilisel teedel käituvad b4 ja b5 ikka üsna erinevalt. Ruumikusega ei saa selle klassi audid kumbki eriti kiita. Salongi laiuses on minu arusaamist mööda küll b5 suurem.
Noh kisub jälle sinna et iga mees kiidab oma:P
resnick

 postitati 15.02.05 17:44
Tsitaat:
Algselt postitas: jan-kos
B4 paistab kabedam,kõik uus ei ole hea.


isiklikult eelistaks vast ka hea varustustasemega viimase otsa B4-ja ja kui vahetamisele mõtleks, siis vaataks juba A6 poole, kuid see juba OT-ks kipub:P...
jan-kos

 postitati 15.02.05 12:35
B4 paistab kabedam,kõik uus ei ole hea.
eroz

 postitati 15.02.05 12:22
õigus ranz...kui sellest küljest vaadata siis jah B4 teatud eelised...
ranz

 postitati 15.02.05 11:44
Tsitaat:
Algselt postitas: ka4la
Igalpool kus juttu a4-jast ple muud juttu kuulda et esisild nõrk ja kulutused suured. Jummala siiber sellest juba , mõni targem võiks rääkida parem mis eelised on sellisel sillaehitusel auto sõiduomaduste juures...
Ma ple küll aru saanud et b4 suurem seest kui b5, pigem vastupidi.

Minul oli nt A4ja tagaistmelt väljasaamisega küll probleeme... nu tee mis tahad ruumi lihtsalt pole, ning ees istus veel lühikest kasvu autojuht vastupidiselt praegusele kus mina kui pikk inimene istun ees ja taga on jalgaderuumi veel piisavalt.
Isiklikult kokkupuudet A4ja esisillaga pole, kuid kui endale autot ostma hakkasin siis ütles kasutaja quattro sellkohta nii, et kui sa omale A4ja ostad siis sind ma enam ei tunne ka :P sest inimestel on muudki teha kui esisilda kalli raha eest remontida.
Kui nüüd loogiliselt mõtlema hakata, siis selle esisilla jama võib pärineda sellest, et toodi/tuuakse ju väga palju masinaid meile saksast ning sealsete teede ja meie teede vahe on meeletu nagu teada ja hakkasid need siin kohe lagunema. Nüüd kui remonditöökotta mindi ja selle esisilla remondihinna kuulsid hakkasid kõikidele tuttavatele jne halama, et vaata kui kirves jne jne vastupidiselt odavamate vahenditega remonditavatele sildadele kus seda hala ei tulnud. Et täiesti võimalik on see, et kõikidel neil lagunevad need silla ühtmoodi, kuid rohkem maksjad lihtsalt kukuvad nutma selle peale kohe.
karla

 postitati 15.02.05 11:39
Igalpool kus juttu a4-jast ple muud juttu kuulda et esisild nõrk ja kulutused suured. Jummala siiber sellest juba , mõni targem võiks rääkida parem mis eelised on sellisel sillaehitusel auto sõiduomaduste juures...
Ma ple küll aru saanud et b4 suurem seest kui b5, pigem vastupidi.
ranz

 postitati 15.02.05 09:31
Ebaõnnestunud siis eesti teede jaoks... vast nii oleks parem sõnastus :D
Muidugi see on ammuteada tõde, et kes sinna esisilda audil B osa topib vahetab need uuesti vähem kui aasata pärast ära :P
rixa

 postitati 15.02.05 08:29
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
ja see ebaõnnestunud esisillaehitus .


Esisilla ehitus on kaugel ebaõnnestumisest, vastupidavusega oli probleeme, aga pange korralikud jupid alla ja kestab küll.
ranz

 postitati 15.02.05 08:12
Mitte mingil juhul ei vahetaks :D
Seest väiksem ja see ebaõnnestunud esisillaehitus mis on minu jaoks kaks suurt miinust selle masina juures.
eroz

 postitati 15.02.05 07:09
oleneb jah et mis tingimustel, palju juurdemaks on?
Driver

 postitati 14.02.05 22:26
aga miks mitte kui soodsad tingimused on?
A4 ju ikkagi mudel uuem;)
gry

 postitati 14.02.05 22:16
Kas vahetaksite B4 (94a.) paar aastat uuema (95-96) A4 vastu?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.9% - SQL: 35.1%]