gry
huviline
Registreerunud 14.02.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 66kw 1994
|
postitati 14.02.05 21:16
|
|
|
B4 vs. A4
Kas vahetaksite B4 (94a.) paar aastat uuema (95-96) A4 vastu?
|
|
|
Driver
postitusõiguseta huviline
Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal
Auto: Audi B4 1,9 TDI
|
postitati 14.02.05 21:26
|
|
|
aga miks mitte kui soodsad tingimused on?
A4 ju ikkagi mudel uuem
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 06:09
|
|
|
oleneb jah et mis tingimustel, palju juurdemaks on?
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 07:12
|
|
|
Mitte mingil juhul ei vahetaks
Seest väiksem ja see ebaõnnestunud esisillaehitus mis on minu jaoks kaks suurt miinust selle masina juures.
|
|
|
|
rixa
huviline
Registreerunud 22.11.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 330XD
|
postitati 15.02.05 07:29
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ranz
ja see ebaõnnestunud esisillaehitus . |
Esisilla ehitus on kaugel ebaõnnestumisest, vastupidavusega oli probleeme, aga pange korralikud jupid alla ja kestab küll.
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 10:39
|
|
|
Igalpool kus juttu a4-jast ple muud juttu kuulda et esisild nõrk ja kulutused suured. Jummala siiber sellest juba , mõni targem võiks rääkida parem
mis eelised on sellisel sillaehitusel auto sõiduomaduste juures...
Ma ple küll aru saanud et b4 suurem seest kui b5, pigem vastupidi.
OOOO
|
|
|
|
ranz
klubiliige
Registreerunud 29.09.02
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 10:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ka4la
Igalpool kus juttu a4-jast ple muud juttu kuulda et esisild nõrk ja kulutused suured. Jummala siiber sellest juba , mõni targem võiks rääkida parem
mis eelised on sellisel sillaehitusel auto sõiduomaduste juures...
Ma ple küll aru saanud et b4 suurem seest kui b5, pigem vastupidi. |
Minul oli nt A4ja tagaistmelt väljasaamisega küll probleeme... nu tee mis tahad ruumi lihtsalt pole, ning ees istus veel lühikest kasvu autojuht
vastupidiselt praegusele kus mina kui pikk inimene istun ees ja taga on jalgaderuumi veel piisavalt.
Isiklikult kokkupuudet A4ja esisillaga pole, kuid kui endale autot ostma hakkasin siis ütles kasutaja quattro sellkohta nii, et kui sa omale A4ja
ostad siis sind ma enam ei tunne ka sest inimestel on muudki teha kui
esisilda kalli raha eest remontida.
Kui nüüd loogiliselt mõtlema hakata, siis selle esisilla jama võib pärineda sellest, et toodi/tuuakse ju väga palju masinaid meile saksast ning
sealsete teede ja meie teede vahe on meeletu nagu teada ja hakkasid need siin kohe lagunema. Nüüd kui remonditöökotta mindi ja selle esisilla
remondihinna kuulsid hakkasid kõikidele tuttavatele jne halama, et vaata kui kirves jne jne vastupidiselt odavamate vahenditega remonditavatele
sildadele kus seda hala ei tulnud. Et täiesti võimalik on see, et kõikidel neil lagunevad need silla ühtmoodi, kuid rohkem maksjad lihtsalt kukuvad
nutma selle peale kohe.
|
|
|
|
eroz
huviline
Registreerunud 02.01.05
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 11:22
|
|
|
õigus ranz...kui sellest küljest vaadata siis jah B4 teatud eelised...
|
|
|
jan-kos
huviline
Registreerunud 23.04.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A100TDIC4 oilexpress ja pargimaastur
|
postitati 15.02.05 11:35
|
|
|
B4 paistab kabedam,kõik uus ei ole hea.
|
|
|
|
resnick
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: Tartu (Põltsamaa-Paide)
Kasutaja on eemal
Auto: B4 '93
|
postitati 15.02.05 16:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jan-kos
B4 paistab kabedam,kõik uus ei ole hea. |
isiklikult eelistaks vast ka hea varustustasemega viimase otsa B4-ja ja kui vahetamisele mõtleks, siis vaataks juba A6 poole, kuid see juba OT-ks
kipub...
276
|
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.02.05 17:53
|
|
|
Mina vihjasin pigem sellele et see A4 esisild nüüd ple nüüd küll meelega s..t konstrueeritud vaid sellel keerulisemal ehitusel on suuremad eelised
auto teel püsivusega jne. Olen sõitnud igasugu audidega ja kurvilisel teedel käituvad b4 ja b5 ikka üsna erinevalt. Ruumikusega ei saa selle klassi
audid kumbki eriti kiita. Salongi laiuses on minu arusaamist mööda küll b5 suurem.
Noh kisub jälle sinna et iga mees kiidab oma
OOOO
|
|
|
|
QUATTRO
klubiliige
Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal
Auto: 5,2 Cherokee 4x4
|
postitati 15.02.05 18:07
|
|
|
Teed on mujal maailmas jah siledad.Vennas käis omale saksast liikurit soetamas (BMW 730) ja proovisõitu tehes küsis müüjalt et kas teil siin kuskil
mõnda "bumpy roadi" ka on.Müüja vaatas sellise näoga et kust krt sa mees pärit oled.
Ütles et ühtki auku tema seal teedel ei näinud ja auto oli vaikne kui kuramus.
Tuli eestisse ja kohe läksid sarniirid,paar puksi ja veel nipetnäpet.
|
|
|
|
galen
huviline
Registreerunud 01.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: B4 2.6 V6, koda kahene aiatraktor
|
postitati 15.02.05 18:29
|
|
|
Teede osa vastab paraku tõele...
Oma masina ostsin, sõitsin koju, ei kostunud mitte kuskilt mitteüht(!) naginat 10a vanal autol
Nüüd aga on juba hoopis teistmoodi nende naginatega
Endiselt kummitab peas mõte et auto sillaremonte peaks linnalt/riigilt sisse nõudma mingi nipiga. See mis meie teedega toimub on juba üle igasuguse
valuläve
|
|
|
Raidz
huviline
Registreerunud 01.06.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: audi
|
postitati 18.02.05 16:22
|
|
|
B4 etem... või kui juba rohkem kulutada siis A3... aga mitte A4
|
|
|
|
karla
klubiliige
Registreerunud 18.03.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.02.05 17:00
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raidz
B4 etem... või kui juba rohkem kulutada siis A3... aga mitte A4
|
Võibolla siis juba a2 või isegi 02(silla remont ka odav)?
OOOO
|
|
|
|
CarlosSQ
huviline
Registreerunud 30.05.04
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 80 b4 Avant TDi
|
postitati 18.02.05 17:29
|
|
|
mina võtaks a4 avandi.
pohhui see esisild nagu teised sillad ei laguneks. ja pealegi elu ongi kallis
There's lots of spirit in everyone!!!
|
|
|
|
tamm112
huviline
Registreerunud 14.03.04
Asukoht: tln
Kasutaja on eemal
Auto: vis 2345
|
postitati 19.02.05 20:54
|
|
|
jah, perekonnas praegu B3, B4, B5. Kõigil oma head ja vead, kuid A4 on nendest tegelastest kõige mugavam, vaiksem ja teel stabiilsem. Hoolduse hind
kasvab koos aasta arvuga. B3 hooldus on väga odav, enamus asju saab põlveotsas ära teha, üldjuhul käib see ka B4-ja kohta (paar konti juures). B5-e
jaoks on ikka varustust/tehnikat vaja. Nagu öeldakse, mugavus maksab!
Soovitan hakata vaatama B5-t alates 1996 a. lõpp.
Ise sõidan muidugi C4 100 avant 2,8 quattroga AT ja nende sitikate rooli eriti ei kisu.
|
|
|
|
ICE
klubiliige ac aasta auto 2006 võitja
Registreerunud 27.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: BMW F11, BMW E46 Coupe Tracktool
|
postitati 20.02.05 08:29
|
|
|
Sõber Reval autost on mind hoiatanud kahe auto eest. A4 ja see vanem A8. Tee, mis tahad aga pidi lagunema. Ning A4 sillaremo pidi jah liiga kallis ja
tihe protsess olema. Kuna Eesti teed on viletsad, siis omad kogemused ütlevad, et B juppe ei maksa üldse kasutada (kindlasti on vaidlejaid). Kuna ise
sõidan keskmisest jäigema vedrustusega, siis minupuhul see lihtsalt on nii. Kui nüüd veel sellejuures A jupp ka ei kestaks, oleks suht vihane. B4 A
juppidega kestis aga hästi. Muidugi loeb ka fakt, et mul pole A4 olnud ja räägin seda, mida olen kuulnud (spetsialistilt siiski).
|
|
|
|
Silver
huviline
Registreerunud 27.04.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 20.02.05 11:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: CarlosSQ
pohhui see esisild nagu teised sillad ei laguneks. ja pealegi elu ongi kallis |
Absoluutselt õige suhtumine. Ilmselt on vähe neid autosid kes meie teeolude tõttu ei kannata. See hala kuluka esisilla kohta tekib ilmselt sellest, et
A4 neid jubinaid seal suts rohkem on kui "tavalisel" autol ja sellest johtuvalt ka kõrgem hind. Meil eestis on kuldsete kätega mehi küll, kes
nimetatud osi taastavad ja vastupidavuse üle kurta (3x ptüi) pole vähemalt minul põhjust. Ja hind ning tulemus on väga paigas...
|
|
|