Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MorpheusS[/i] Täna sai siis käidud Pärnu Reval esinduses soovimaks infot paari asja kohta. Kui lõpuks klienditeenindaja tuli ja ma küsimuse esitasin siis sain ikka jube vastiku vastuse, selline nähvav ja üleolev vastus. Umbes sellises stiilis, et mida sa oma rondiga siia tuled minu lõunauinakut rikkuma. Pärast seda vastust ei tulnud mul meeldegi, et tahtsin sealt mõningaid varuosasid saada. Kuna olen ise ka pidanud päris palju klientidega suhtlema, siis ma tean kuidas tuleks vastata ja käituda kliendiga, aga paistab et Reval Pärnus oli töötajate puudus ning võeti tööle esimene ettejuhtuv tropp. Kui maksan kõrget hinda kvaliteedi eest, siis ootaks ka kvaliteetset teenindamist [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Reval Auto Tallinn OÜ ja muud teenindusettevõtted. Nendega suhtlemine ning kogemused.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.8%
- SQL:
81.2%
]