Teema ülevaade |
Afen
|
postitati 27.03.06 17:19 |
otsustasin siiski Audi kasuks. Esimestel nädalatel on vahemaad tahtlikult
tavalisest kordades pikemaks veninud, sest lihtsalt nii mõnus on uue masinaga kulgeda
|
Afen
|
postitati 20.12.05 18:33 |
mhmh, bemaril tehti ja raviti sellega ühtlasi mingid lapsevead. See mind huvitabki, kas B6-l ka midagi parendati muudeti, või toodeti muutusteta kuni
tuli B7?
|
TiitR2
|
postitati 20.12.05 15:53 |
Tsitaat: | Algselt postitas: noir
minuteada B6 välist facelifti küll pole. tuli 2001 lõpus ja kestis kuni see uus (B7) nüüd asemele tuli.
keskmine tabloo on minu masinal (mis oli üks esimestest omasugustest) täiesti sama punane kui raadiotabloo, viivitusega suunatuleasi on vist
standardvarustuses, vilgub ühekordsel puudutusel 3 korda, kui korraks sisse lükata siis seni kuni välja tagasi lükkad (min. 2x). ja minuteada minu
masinal standardile lisaks ostetud ainult kliima ja kassettraadio, niiet see suunatulede viivitus võib vist täiesti standardvarustuses olla?
|
Äkitse on mõeldud facelifti siis bemul? 2002 tuli küll väike muudatus tuledes, stangedes, jne.
|
juks11
|
postitati 20.12.05 15:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: noir
minuteada B6 välist facelifti küll pole. tuli 2001 lõpus ja kestis kuni see uus (B7) nüüd asemele tuli.
keskmine tabloo on minu masinal (mis oli üks esimestest omasugustest) täiesti sama punane kui raadiotabloo, viivitusega suunatuleasi on vist
standardvarustuses, vilgub ühekordsel puudutusel 3 korda, kui korraks sisse lükata siis seni kuni välja tagasi lükkad (min. 2x). ja minuteada minu
masinal standardile lisaks ostetud ainult kliima ja kassettraadio, niiet see suunatulede viivitus võib vist täiesti standardvarustuses olla?
|
Suunatulede "viivitus" on standardis!
|
liivi
|
postitati 20.12.05 15:41 |
minuteada B6 välist facelifti küll pole. tuli 2001 lõpus ja kestis kuni see uus (B7) nüüd asemele tuli.
keskmine tabloo on minu masinal (mis oli üks esimestest omasugustest) täiesti sama punane kui raadiotabloo, viivitusega suunatuleasi on vist
standardvarustuses, vilgub ühekordsel puudutusel 3 korda, kui korraks sisse lükata siis seni kuni välja tagasi lükkad (min. 2x). ja minuteada minu
masinal standardile lisaks ostetud ainult kliima ja kassettraadio, niiet see suunatulede viivitus võib vist täiesti standardvarustuses olla?
|
Afen
|
postitati 20.12.05 15:34 |
Siis veel see küsimus, et kas sellele kerele tehti ka mingeid väikesi facelifte? Millest üleminekut aru saada? Konkreetsel isendil on kellade vahel
infotabloo, kus on auto kujutis jms info mitte punane vaid värviline. Samuti on suunatuled "viivitusega", st kui hooba veidi puudutada, aga mitte
sisse lülitada, siis vilgutab paar korda tulesid. Need on vist ikka lihtsalt mingid juurde ostetud mugavusvarustused, mitte uuendused?
|
liivi
|
postitati 19.12.05 17:24 |
olen 2001 aasta lõpupoolse esiveolise B6 sedaaniga mööda eesti teid ringi põristanud eelmisest suvest ehksiis tubli poolteist aastat. mootoriks 1,9TDi
(96kW).
vahetanud olen selle aja jooksul kõige rohkem velgi (suvekad-talvekad-suvekad-teisedsuvekad-talvekad) ja igast tulepirne (kokku vist 3-4 eespoolset
tulepirni ja 2-3 tagumist) samuti läksid kevadel vahetusse surnud
piduriklotsiring ja originaalvedrude asemele kerge madaldus.
päris pead ei julge anda, aga revalis pole minu mäletamise järgi (sildades) küll midagi suuremat vahetatud, tsekid pole kahjuks käepärast niiet
kontrollida ei saa.
olen kuulnud et BMW diislite sisemüra pidi audi omadest kõvasti vaiksem olema. eitea, pole ise testinud, aga mõnele autoostjale kindlasti tähtis
pisiasi.
ja igast pisikesed plastikjubinad on suht maiad suvalistel ajahetkedel ära murduma.
|
-ummi-
|
postitati 19.12.05 17:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat: | Algselt postitas: greedy
kui abs töös on siis tarbimine suur küll aga, et pimedaks kisub on raskem juhus kenekas ju peab ära toitma. |
Sattus vist valesse teemasse? |
ei sattunud ju
Tsitaat: | Algselt postitas: Afen
Ja veel: autot testides oli selline fenomen, et kui libedal pidurdades ABS tööle hakkas, siis kustusid armatuuris kõik näidikud ära ja hakkasid uuesti
tööle kui pidur lahti lasta. Ja nii iga kord. Müügimees põhjendas sellega, et autol seismisest aku tühi (starterist ei käivitunud) ja seetõttu
naljakaid asju teeb.... |
|
TiitR2
|
postitati 19.12.05 17:01 |
Tsitaat: | Algselt postitas: greedy
kui abs töös on siis tarbimine suur küll aga, et pimedaks kisub on raskem juhus kenekas ju peab ära toitma. |
Sattus vist valesse teemasse?
|
greedy
|
postitati 19.12.05 16:55 |
kui abs töös on siis tarbimine suur küll aga, et pimedaks kisub on raskem juhus kenekas ju peab ära toitma.
|
Afen
|
postitati 19.12.05 16:54 |
sisemise suuruse osas tundus ka mulle Audi suurem (188 cm pikkuse juures). Nii jalgades kui õlgades. See on ka praegu suurim argument Audi kasuks.
|
TiitR2
|
postitati 19.12.05 16:51 |
Olen istunud mõlemas ülalnimetatud margis (küll olid need sedaanid) ja mulle tundus, et Audi B6 on seest tüki maad suurem kui E46.
|
Afen
|
postitati 19.12.05 16:50 |
ei ole quattro. Kuidas selle põlvkonna sillad on? Eelmisel põlvkonnal oli suuri probleeme sellega, kuidas uuenenud mudelil on?
Ja veel: autot testides oli selline fenomen, et kui libedal pidurdades ABS tööle hakkas, siis kustusid armatuuris kõik näidikud ära ja hakkasid uuesti
tööle kui pidur lahti lasta. Ja nii iga kord. Müügimees põhjendas sellega, et autol seismisest aku tühi (starterist ei käivitunud) ja seetõttu
naljakaid asju teeb....
|
Silwer
|
postitati 19.12.05 15:52 |
BMW foorumist paistis et ei ole. Neid kahte autot võrreldes soovitaks vast see kord bmw valida...
|
zeka
|
postitati 19.12.05 15:42 |
kas audi on quattro? kui jah siis see on juba suur pluss!
|
Afen
|
postitati 19.12.05 14:31 |
Plaanis siis soetada uus liiklusvahend ja valin praegu nende kahe vahel. Mõlemil täiesti sarnane varustus, vanus ja läbisõit. Mõlemad pärit saksast.
Paluks nüüd omanike kommentaare, mis on just Audi plussid/miinused. Jutt käib siis 2002 aasta mudelist. Mida kontrollida ostmisel ja mis lähiaastatel
suure tõenäosusega juhtuma hakkab?
Ette tänades
Afen
|