Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kask90

 postitati 09.04.12 17:12
Isegi ootaks huviga mõnda varianti mida, kus kontrollida.Mul küll asi vähe teisiti:Juhiukse kaudu töötab kõik korralikult, kuid kõrvalistuja poolelt lähevad uksed, luuk kinni küll kuid lahti tuleb ainult see uks.
RTamm

 postitati 09.04.12 12:37
Nende korrasoleku kontrollisin juba ära enne, kui olin siia oma mure postitanud. Juhtme puntras ei hakanud silma mulle mitte ükski katkine juhe.
samru

 postitati 07.04.12 11:48
Tsitaat:
Algselt postitas: RTamm
Minu autol läks tuksi 4A0 862 257 A koodiga pump, nüüd toimetab pakiruumi polstri taga A6 C4'lt pärit 4A0 862 257 C.
Pool aastat tagasi tekkis minulgi mure, mis praegu närve sööb ja millest väga vabaneda soovin. Ehk oskab keegi aidata. Nimelt, kui keeran uksi lahti/kinni juhiuksest reageerib ainult juhiuks, kui aga lähen kundeukse juurde reageerivad kõik, kaasa arvatud pakiruumiluuk ja bensiinipaagiluuk. Kas keegi oskab soovitada, kuhu vaadata või mida teha, et asi hakkaks toimima juhiuksest nii nagu normaalne oleks EU-autole.


Algatuseks kontrolli kas juhtmekimp uksehingede juurest on terve.
RTamm

 postitati 07.04.12 10:02
Minu autol läks tuksi 4A0 862 257 A koodiga pump, nüüd toimetab pakiruumi polstri taga A6 C4'lt pärit 4A0 862 257 C.
Pool aastat tagasi tekkis minulgi mure, mis praegu närve sööb ja millest väga vabaneda soovin. Ehk oskab keegi aidata. Nimelt, kui keeran uksi lahti/kinni juhiuksest reageerib ainult juhiuks, kui aga lähen kundeukse juurde reageerivad kõik, kaasa arvatud pakiruumiluuk ja bensiinipaagiluuk. Kas keegi oskab soovitada, kuhu vaadata või mida teha, et asi hakkaks toimima juhiuksest nii nagu normaalne oleks EU-autole.
Auditehh

 postitati 07.05.11 09:05
Uus kasutatud pump juba leitud ning varsti saab selle ka külge proovitud. Lisan siia ka googlest leitud lingi, tegemist küll online müügi lehega kuid kogu vajaliku info saab sealt kätte.
Minu vigase pumba kood on 4A0 862 257 A (VDO) ning asenduseks läheb 4A0 862 257 C (Hella). Kellel viitsimist võiks enda vigase pumba koodi siia postitada, tekiks ülevaade mis koodiga pumbad rohkem tuksi lähevad ning millist tootjat vältida.

http://www.digakom.com/katalog.php
Winterwind

 postitati 05.05.11 13:13
Mul on üks korralik pump üle, millelt seest see nn ventikas ära võetud, mis survet tekitab.
Kuigi jah, Pärnusse ma ei satu, et proovida saaks.
Kuits

 postitati 01.05.11 09:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Auditehh
Teist pumpa pole kahjuks proovimiseks võtta kuskilt. Esimesed üksepolstrid käisid maas kuid olukord on ikka sama. Kesklukk käitub täpselt samamoodi. Üksi lukku pannes lukud ise lahti ei tule.
Eks varsti proovin uuesti pumbaga tegeleda, kui asja ei saa peab romulast kasutatud asemele võtma.

Kas mönda klubis tegutsevat isendit pole, kes parklas katsetuseks viitsib asja laenata?
Muidu tehakse küll koosviibimisi jne,... mure puhul pole ju ka teab mis ettevötmine...vöi kuidas.
M2ikret, weiks, ats666 jne jne.
Aitaks ise ;), kuid vahemaa suur.
Auditehh

 postitati 01.05.11 09:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Silkx
Kõike parem oleks teise pumbaga proovida. Mingit tuttavat ei ole kellelt saaksid võtta ja proovida.
Küsiks veel seda ega sa ukse polstreid ei ole lahti kangutanud, tagasi pannes võib vahest veitsa midagi nihu minna. Endal sai korra eest ära võetud ning tagasi pannes ühe ukse nupp jäi kuidagi halvasti ja tänu sellele kui uksi lukku keerasin tulid ise automaatselt lahti.


Teist pumpa pole kahjuks proovimiseks võtta kuskilt. Esimesed üksepolstrid käisid maas kuid olukord on ikka sama. Kesklukk käitub täpselt samamoodi. Üksi lukku pannes lukud ise lahti ei tule.
Eks varsti proovin uuesti pumbaga tegeleda, kui asja ei saa peab romulast kasutatud asemele võtma.
Silkx

 postitati 30.04.11 22:22
Kõike parem oleks teise pumbaga proovida. Mingit tuttavat ei ole kellelt saaksid võtta ja proovida.
Küsiks veel seda ega sa ukse polstreid ei ole lahti kangutanud, tagasi pannes võib vahest veitsa midagi nihu minna. Endal sai korra eest ära võetud ning tagasi pannes ühe ukse nupp jäi kuidagi halvasti ja tänu sellele kui uksi lukku keerasin tulid ise automaatselt lahti.
Auditehh

 postitati 30.04.11 12:57
Trükkplaadi puhastasin isopropanooliga ära kuid tulemus ikkagi sama. Uksed tulevad enamasti lahti kuid kinni lähevad harva. Tundub et kuskil kehva ühendus trükkplaadil, sest kuidas teistmoodi toimuvat seletada. Pumba küljes olev grafiit ketas oli terve nii et vaakumiga probleeme pole.
Vea otsimine jätkub.
Auditehh

 postitati 24.04.11 18:21
Sama lugu ka minul selle kesklukuga. Probleem siis selles et Gemini puldist uksed lähevad küll lukku kuid lahti tulevad puldist harva. Enamasti peab ikkagi võtmega ukse lahti keerama. Eile võtsin keskluku pumba lahti ja jootsin toite ühendused üle (pildil punasega märgitud). Peale kokku panekut mingi aeg veel toimetas kenasti kuid nüüd jällegi vaja võtit ukse avamiseks kasutada. Trükkplaat on muidugi juba tehasest tulles fluksi jääkidega kaetud ning selle puhastan ära kui korraliku vahendi selle jaoks ostan. Oskab keegi arvata milles viga miks uksed puldist kinni lähevad kuid lahti ei tule ? Kui trükkplaati puhastama hakkan siis kontrollin muidugi peal pool olevad komponendid üle ega midagi maha pole põlend.

Link kuidas keskluku pumpa kätte saada.
http://www.audiworld.com/tech/elec131.shtml

http://static3.nagi.ee/i/p/726/53/18163447b2e043_l.jpg
audi_a4_v6

 postitati 26.01.11 08:03
Tsitaat:


Ma mõtlesin sellest nupust mis on iga ukse peal. Lähed autosse sisse ja vajutad nupu alla.


Kõik vist eeldavad, et jutt käib b5-st? Sest näiteks b6-l pole ei pumpa ega ka nuppe, mida alla vajutada:)
smi

 postitati 26.01.11 07:55
Tsitaat:
Algselt postitas: nrg
Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Aga kas nupust vajutades lähevad kõik lukku?

ei tea,ei ole signat ega midagi ,et puldist saaks lukku panna...


Ma mõtlesin sellest nupust mis on iga ukse peal. Lähed autosse sisse ja vajutad nupu alla.
nrg

 postitati 25.01.11 23:12
suured tänud teile,mõnipäev aega on proovin teiepoolt pakutud varjandid ära ;)
Silkx

 postitati 25.01.11 22:17
Üks suur viga veel nendel pumpadel on külmjoode, vaata need ka üle. Kõik pragulised ja kahtlased jooted tuleks üle joodelda. Mina sain nii moodi oma murest lahti.
nrg

 postitati 25.01.11 21:30
Tsitaat:
Algselt postitas: smi
Aga kas nupust vajutades lähevad kõik lukku?

ei tea,ei ole signat ega midagi ,et puldist saaks lukku panna...
smi

 postitati 25.01.11 21:08
Aga kas nupust vajutades lähevad kõik lukku?
prix666

 postitati 25.01.11 18:41
Pump arvatavasti õhtal omadega, võid proovida puhastada pistikuid ja ka pumba elektronplaadi üle käia, nt piiritusega. Enda auto vaakumpump hakkas tööle peale sellist puhastust. Pistikud olid ära oksüdeerunud, kuna polstritagune oli niiskust täis.
nrg

 postitati 25.01.11 18:23
võtmest keerates ei lähe kõik uksed lukku,varem on ka jamanud ja pikapeale on teised ka ikka lukku läinud aga nüüd ei tööta enam üldse. milles viga?
targad rääkisid,et keskluku pump vms on läbi...vastab tõele?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 56.6% - SQL: 43.4%]