Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
markus100

 postitati 23.07.10 12:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Tegelane5
Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele otstele, siis vaatab edasi.


Olgu,kui auto remondist tuleb,hakkan tegelema :)
Daem

 postitati 21.07.10 18:29
Saigi täna voltmeeter ühendatud, oligi seal C plokis 15a must-sinine juhe, millega sai ühendatud, nüüd toimib ilusti, kui süüde sisse keerata, näitab 12,...V ja käima pannes 14V :D
Kasutan teema ära, et äkki kellelgi pakkuda õlirõhu andurit 2.0 66kW mootorile, seda suurt 2 klemmiga vist oli

http://www.upload.ee/image/698372/76699114.jpg
Tegelane5

 postitati 21.07.10 15:48
Selle 8V juhtumi puhul midagi muud üle ei jää kui selle v-meetri taguklemmidele vaja ligi pääseda. Siis testriga mõõta palju piget tuleb nendele otstele, siis vaatab edasi.
markus100

 postitati 21.07.10 14:06
Tsitaat:
Algselt postitas: Daem
Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud:D

http://www.upload.ee/image/697375/fbd1bfc7ed9773efc1a30950222f.jpg




Paistab,et olete särtsu teemal päris pädevad.Mul ka taoline mure,nimelt sigaril voltmeeter otsustas töölepingu lõpetada,keerad süüdet või paned käima,siis tõuseb seier natuke üle 8 voldi ja kõik.Kust võiks viga otsida? Kas kell on väsinud või on kuskil ühenduse viga? Ette tänades :)
Daem

 postitati 21.07.10 06:23
Selge, peaks siis täna testriga uurima, kust saab +12V voltmeetrile läbi süüteluku. Sain muidu parema pildi, et ei peagi pistikut lahti ühendama sahtli all olevast plokist (seal vist eriti kitsas ka)-lihtsalt joonise järgi vaadata, kuhu 15a juhe jookseb---loodan, et saab täna ühendatud:D

http://www.upload.ee/image/697375/fbd1bfc7ed9773efc1a30950222f.jpg
ultra2005

 postitati 20.07.10 21:20
Mina vedasin voltmeetrile toite taha elektriliste akende süsteemist kuna neid kasutad kõige harvem ning näitajad on enamalt jaolt kogu aeg paigas.
Tegelane5

 postitati 20.07.10 17:10
Ise vedasin selle kaitsmeplokis oleva 30 klemmilt (suured isased pistikud kus aku pinge koguaeg peal) üle relee. Releed juhib maki antenni juhe. Et siis niikaua on voltmeeter taga kui makk töötab :P
Rauntz

 postitati 20.07.10 16:41
Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises.

Geneka + klemmil ka siis pinge peal kui auto seisab;)
KeveN

 postitati 20.07.10 14:01
Akult vead, siis koguaeg taga, generaator tötab vaid siis, kui mootor on liikumises.
Daem

 postitati 20.07.10 11:44
Genekast ei saa ju vedada, voltmeeter ju koguaeg siis taga:D
Sai siis natuke välismaa foorumites käidud ja leidsin huvitava koha, kus räägitakse, et voltmeetri jaoks kuskil roolist all pool kaitsmete karbis C15A pesa (SININE) ja 15A klemm ongi just see sama, millega ühendada...et vool pidi tulema läbi süüteluku:P
Ei tea, eks peab lahti kiskuma rooli all oleva sahtli ja uurima...:D

http://www.upload.ee/image/695925/6f9135306ed359c5c7e722360f7d.gif
Kuits

 postitati 20.07.10 11:03
Kas antud näidud ei peaks siiski generaatorilt tulema?
Daem

 postitati 20.07.10 06:12
Kust on targem juhe vedada lisakellade voltmeerile, päris akku pealt ei tahaks :D Äkki keegi oskab midagi tarka öelda

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.5% - SQL: 54.5%]