Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ahtisaar

 postitati 19.11.17 12:43
Kasutaks seda teemat ära.
Nimelt probleem sama kuid autoks a4 avant 2000a.
Nimelt süüde sisse keerates aku tuli põleb ilusti. Paned auto käima, kustub ära ning praktiliselt kohe hakkab uuesti vaikselt põlema. Aku laadimine korras ja mingeid muid anomaaliaid pole täheldanud.
Kust otsast viga otsima hakata?
estliiga

 postitati 14.05.10 18:26
Auto juba pool aastat aku tulega ringivuranud ei tee teist nägugi, et oleks aku tühi või midagi, jube kahtlane asi ikka.
raago

 postitati 11.05.10 09:29
Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Tsitaat:
Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.




Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui kõik asjad on järgi on laadimine 13.8!


Mis siis tuleks välja vahetad ? kas uus genekas või piisab pingeregulaatorist.
pillekas

 postitati 11.05.10 09:15
Tsitaat:
Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.




Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui kõik asjad on järgi on laadimine 13.8!
pillekas

 postitati 11.05.10 09:12
Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku!





Kui täkku andsid,kuidas täku juhtmed olid pandud??Kas mõlemal autol panite täku juhtmed akude peale,ehk siis + ja - olid mõlemal autol akude peal või??Kui nii panite,siis pole midagi imestada,kui miskit läbi põles!
raago

 postitati 11.05.10 09:12
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.
pillekas

 postitati 11.05.10 09:07
Seda laadimist on sul vähevõitu,peaks olema 14,2 oleks normaalne,või vähemalt selle lähedale.Kui proovisid,kas lülitasid autol kõik elektriseadmed järgi või ei??13,2 on ilmselgelt vähe!
raago

 postitati 11.05.10 08:57
Probleem akutulega armatuuris (A6 2000a), peale käivitamist jääb tuli põlema. andes gaasi kustub ja siis vilgub 2 korda ning jääb põlema. Laadimine 13,2 V. milles võib olla probleem.
estliiga

 postitati 18.03.10 07:53
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.


Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter.


2001 aatsa biturb 169 kw
a90q20v

 postitati 16.03.10 15:40
Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.


Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter.
estliiga

 postitati 16.03.10 15:30
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.
a90q20v

 postitati 16.03.10 11:42
Audi v8 mootorite ajud suht kergelt põlevad täkuga maha. Hakkab aju juures olevat kaitse maha põletama nigu süüte sisse keerad. Paberite järgi aju vahetus aga siiani on saanud ära remontida. V8 ajusid olen see talv kaks kindlasti saanud taastada. Pingeregulaatoreid on ka mõned läinud pärast täku andmist. Üsnatihti paasab kui aku juhe ei ole viitsitud korralikult kinni keerata ja lihtsalt peale pistetud.
rocket

 postitati 16.03.10 09:13
Autode elektrisüsteemid on väga erinevad, alustades akust endast, generaatori võimsusest ja pingest ning lõpetades kõikvõimalike ajude hulga ja korrasolekuga. Mina ei julgeks väga rangelt väita, mis on vale ja mis õige.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=46888&page=2&#pid423277

Endal kogemus vananenud airbagi ajuga, mis ei kannata külmaga enam mingisugust pingekõikumist.
estliiga

 postitati 16.03.10 07:48
Ma olen ka koguaeg täkku nii andnud, et teine auto ikka käib siis on suurem laadivus ja teine auto läheb ikka kindlalt käima, see on vale, et teisel autol peab süüde väljas olema, mul pole kunagi probleeme tekkinud, et kui täkku andev auto käib ja laseb teisel midagi läbi.
a90q20v

 postitati 15.03.10 21:19
Elust enesest.
villu157

 postitati 15.03.10 20:07
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega juhtmed peal laadida.


Kust selline info pärineb? Mõni viide. Täna vaatasin just tanklas mingeid käivitus juhtmeid, seal oli kirjas et käivitamise ajaks tõsta pöördeid 2500 pööret minutis.

Ise olen ka alati käivitamisel teise auto käima jätnud. Siiani kõik toimib.
a90q20v

 postitati 15.03.10 18:41
See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega juhtmed peal laadida.
estliiga

 postitati 15.03.10 18:24
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal.


Eks ta ole jah nii, et korraga suuremat voolu anda siis peaks ikka teine auto käima ja väheke gaasi andma!
a90q20v

 postitati 15.03.10 18:17
Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal.
estliiga

 postitati 15.03.10 16:55
Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt rohkem haiget teinud.


Täkku anti nii, et audil oli aku täiesti tühi ja vool tuli teise auto pealt ja anti kohe starterit!
a90q20v

 postitati 15.03.10 08:31
Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt rohkem haiget teinud.
estliiga

 postitati 14.03.10 18:08
Autoga juba oma 5000 km vuratud nii ringi!
a90q20v

 postitati 14.03.10 17:36
Kas oled 100% kindel, et laeb? Aku tuli töötab läbi generaatori ergutuse.
estliiga

 postitati 14.03.10 16:33
Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 59.1% - SQL: 40.9%]