Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Probleem armatuuris oleva akutulega C5 (Vastuseid: 23 | Vaatamisi: 3525)
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 14.03.10 16:33 Tsiteeri
Probleem armatuuris oleva akutulega C5



Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku!


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 14.03.10 17:36 Tsiteeri


Kas oled 100% kindel, et laeb? Aku tuli töötab läbi generaatori ergutuse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 14.03.10 18:08 Tsiteeri


Autoga juba oma 5000 km vuratud nii ringi!


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 15.03.10 08:31 Tsiteeri


Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt rohkem haiget teinud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 15.03.10 16:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Küsiks täpsusutuseks millega täkku anti? Sest kui türistor laadiaga anti siis võis ajule ära teha. Kui oleks juhtmed tagurpidi pandud oleks ilmselt rohkem haiget teinud.


Täkku anti nii, et audil oli aku täiesti tühi ja vool tuli teise auto pealt ja anti kohe starterit!


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 15.03.10 18:17 Tsiteeri


Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 15.03.10 18:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Ilmselt siis teine auto käis käivitamise ajal.


Eks ta ole jah nii, et korraga suuremat voolu anda siis peaks ikka teine auto käima ja väheke gaasi andma!


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 15.03.10 18:41 Tsiteeri


See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega juhtmed peal laadida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
villu157
huviline

Avatar


Registreerunud 08.02.03
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat 2.0 TDI DSG

postitati 15.03.10 20:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
See oligi see viga, et teine auto käis. Käivitamise ajal teine auto peab seisma süüde väljas. Et paremini tõmmaks võib lasta lihtsalt natuke aega juhtmed peal laadida.


Kust selline info pärineb? Mõni viide. Täna vaatasin just tanklas mingeid käivitus juhtmeid, seal oli kirjas et käivitamise ajaks tõsta pöördeid 2500 pööret minutis.

Ise olen ka alati käivitamisel teise auto käima jätnud. Siiani kõik toimib.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 15.03.10 21:19 Tsiteeri


Elust enesest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 16.03.10 07:48 Tsiteeri


Ma olen ka koguaeg täkku nii andnud, et teine auto ikka käib siis on suurem laadivus ja teine auto läheb ikka kindlalt käima, see on vale, et teisel autol peab süüde väljas olema, mul pole kunagi probleeme tekkinud, et kui täkku andev auto käib ja laseb teisel midagi läbi.


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
rocket
klubiliige

Avatar


Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Rocca al Mare
Kasutaja on eemal

Auto: 40 TFSI

postitati 16.03.10 09:13 Tsiteeri


Autode elektrisüsteemid on väga erinevad, alustades akust endast, generaatori võimsusest ja pingest ning lõpetades kõikvõimalike ajude hulga ja korrasolekuga. Mina ei julgeks väga rangelt väita, mis on vale ja mis õige.

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=46888&page=2&#pid423277

Endal kogemus vananenud airbagi ajuga, mis ei kannata külmaga enam mingisugust pingekõikumist.


Diagnostika, elektriküsimused. Lisade paigaldus ja õpetamine A6 C4-C8 ja A4 B5-B9'le. Pealinnas HELISTA 562-56789 !
Müüa püsikiirushoidja koos paigaldusega , Vaata ka: Cruise Control, :: Kompuuter ,:: LED orig. numbrituled ja salongivalgustus
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 16.03.10 11:42 Tsiteeri


Audi v8 mootorite ajud suht kergelt põlevad täkuga maha. Hakkab aju juures olevat kaitse maha põletama nigu süüte sisse keerad. Paberite järgi aju vahetus aga siiani on saanud ära remontida. V8 ajusid olen see talv kaks kindlasti saanud taastada. Pingeregulaatoreid on ka mõned läinud pärast täku andmist. Üsnatihti paasab kui aku juhe ei ole viitsitud korralikult kinni keerata ja lihtsalt peale pistetud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 16.03.10 15:30 Tsiteeri


Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
a90q20v
huviline



Registreerunud 15.04.04
Asukoht: Viru
Kasutaja on eemal

Auto: zil157

postitati 16.03.10 15:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.


Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 18.03.10 07:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: a90q20v
Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Eks jah autosid on palju ja igal ole oma tehnika nõrgad ja tugevad küljed, aga ikkagi, äki on kellegil juhust olnud just minul antud probleemiga.


Mis aasta ja mis mootor? Diislil näiteks 2000a muutub laadimis elekter.


2001 aatsa biturb 169 kw


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raago
huviline



Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 11.05.10 08:57 Tsiteeri


Probleem akutulega armatuuris (A6 2000a), peale käivitamist jääb tuli põlema. andes gaasi kustub ja siis vilgub 2 korda ning jääb põlema. Laadimine 13,2 V. milles võib olla probleem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.10 09:07 Tsiteeri


Seda laadimist on sul vähevõitu,peaks olema 14,2 oleks normaalne,või vähemalt selle lähedale.Kui proovisid,kas lülitasid autol kõik elektriseadmed järgi või ei??13,2 on ilmselgelt vähe!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raago
huviline



Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 11.05.10 09:12 Tsiteeri


kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.10 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: estliiga
Selline asi, et sai anda C5 audile täkku ja peale seda hakkas põlema armatuuris olev akutuli, autol genekas laeb ja kõik töötab aga akutuli jäädavalt põleb, õeldi, et kellaplokis põles midagi läbi vms, on kellegil midagi sellist ennem juhtunud? Võimalik, et pandi täkujuhtmed valepidi peale, pole enda auto vaid ema oma ei oska õelda kuidas asi oli ja ema ka ei osnaud õelda, soomes anti täkku!





Kui täkku andsid,kuidas täku juhtmed olid pandud??Kas mõlemal autol panite täku juhtmed akude peale,ehk siis + ja - olid mõlemal autol akude peal või??Kui nii panite,siis pole midagi imestada,kui miskit läbi põles!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
pillekas
huviline



Registreerunud 12.03.10
Asukoht: Läänemaa
Kasutaja on eemal


postitati 11.05.10 09:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.




Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui kõik asjad on järgi on laadimine 13.8!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raago
huviline



Registreerunud 06.12.09
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 B4

postitati 11.05.10 09:29 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pillekas
Tsitaat:
Algselt postitas: raago
kõik elektrisüsteemid olid välja lülitatud.




Seda on jube vähe,kui tarbiad ka järgi paned,siis ta ei jõuagi laadida ja sellepärast see tuli põlebki su autol,et laadimine on madal.Minu autol,kui kõik asjad on järgi on laadimine 13.8!


Mis siis tuleks välja vahetad ? kas uus genekas või piisab pingeregulaatorist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
estliiga
huviline

Avatar


Registreerunud 16.08.07
Asukoht: Pärnu/Tallinn/Soome
Kasutaja on eemal

Auto: BMW e39 520d touring ja VW GOLF MK2 1.6td

postitati 14.05.10 18:26 Tsiteeri


Auto juba pool aastat aku tulega ringivuranud ei tee teist nägugi, et oleks aku tühi või midagi, jube kahtlane asi ikka.


Audi V8 4.2 atm quattro 1992, Audi 80 b4 2.8 pooleveoline 1993, Audi Coupe 2.3 10 v pooleveoline 1992, Audi A6 C4 2.6 pooleveoline 1997, BMW E36 325i, VW Golf 4 1.4, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 2.6, VW Golf 4 1.9 TDI, Audi A6 C4 Avant 2.8 quttro, Audi A4 1.8, BMW e39 520d touring
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ahtisaar
huviline



Registreerunud 16.10.12
Asukoht: Järvamaa, Türi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi q7 4.2tdi, Audi coupe 2.6

postitati 19.11.17 12:43 Tsiteeri


Kasutaks seda teemat ära.
Nimelt probleem sama kuid autoks a4 avant 2000a.
Nimelt süüde sisse keerates aku tuli põleb ilusti. Paned auto käima, kustub ära ning praktiliselt kohe hakkab uuesti vaikselt põlema. Aku laadimine korras ja mingeid muid anomaaliaid pole täheldanud.
Kust otsast viga otsima hakata?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 69.5% - SQL: 30.5%]