Teema ülevaade |
ml110
|
postitati 25.12.04 10:04 |
testri pirn hakkas põlema nigu nalja.. aga provin nati võimsamat..
juhul kui kangilüliti on väsind annab teda põlve otsas kuidagi taastada?
tänud kes süvenesid..
|
QUATTRO
|
postitati 24.12.04 16:19 |
Seda on ennegi juhtunud rohkem kui ühe korra et tester ja asjad näitavad.
Pane prooviks sinna tavaline pirn ja vaata kas ntx 21W pirn hakkab põlema kui kangi tõmbad.Mina millegipärast arvan et ei hakka.Testri koormus on
lihtsalt nii väike.
Põhjus peitub ilmselt ikkagi roolisamba lülitis(ise neid selle jama pärast laiali lõhkunud 3 tükki),või juhtmestiku pistikutes.
|
janar
|
postitati 24.12.04 11:29 |
siis jah ikka eriti julm juhus...
|
ml110
|
postitati 24.12.04 11:26 |
ei ole ka see.. proovisin miinust ja kere omavagel testriga.. näitas,e t ühendus on olemas?
|
janar
|
postitati 24.12.04 11:20 |
no siis arvatavasti massiprobleem...
|
ml110
|
postitati 24.12.04 11:14 |
hmm
siis ei tohiks ju tester ka midagi näidata kui vool kangi tõmmates peale ei lähe??
aga näe läheb raisk 11,85V näitas.. kahtlane?
|
janar
|
postitati 24.12.04 11:08 |
eriti julm jah...
ega palju variante ju pole...vaata kaitse üle ja kui see ok siis arvatavasti lülitikangis viga
|
ml110
|
postitati 24.12.04 11:02 |
hmm mul eriti julm juhus..
pump lööb iluti ja suminat teeb ka kõvasti( akult otsa)
vool tuleb pumba klemmidele peale( testriga 11,85v) kuid kui asjad kokku ühendada ja kangi tõmmata on vaikus.. pump ei hakka häälitsemagi??
|
Eints
|
postitati 19.06.04 13:28 |
mul oli aknapesuri vooliku vahel miski tagasivooluklapp mis oli kinni jäänud
|
ve1ks
|
postitati 17.06.04 16:40 |
Mul kunagi oli probleem sarnane ning lahendus oli ka lihtne, kapotti kinni lüües läks aknapesu toru, mis jookseb düüsidesse, kahekorra.
|
rafaello
|
postitati 17.06.04 09:12 |
uuri jah seda et ega pump lihtsalt kinni pole jäänud. aegajalt tuleb seda ette, tal võlli otsas tihend hakkab ajapikku läbi laskma ja siis oksüdeerub
kinni.
|
pihus
|
postitati 17.06.04 06:32 |
tänud vastajatele...uurin asja.
|
quattromees
|
postitati 16.06.04 22:06 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja pihus
Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka
akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan |
Ei ole seal releed. Kõigepealt kontrolli muidugi, et elekter üldse pumbani jõuab. Tõmba pistik lahti, ühenda klemmide külge kontroll-lamp või tester.
Kui nüüd lamp kangi tõmmates põleb, siis el. ok. Kui düüsid umbes, teeb pump ikkagi piisavalt kõva häält, et see on kuulda.
Usun vea olevat hoopis vigases pumbas. Neil halb omadus aja jooksul kinni roostedada, (endal kahe pumbaga selline kogemus). Sportlikust huvist ühe
pumba kiskusin lahti ja puhastasin (tegelikult ei ole lahtivõetavana ehitatud). Mega rooste jms oli kogu mootori osa täis. Hakkas tööle küll, aga
mõistlik uus osta, ca 200.-
|
tarmo
|
postitati 16.06.04 15:14 |
üllatus küll, aga vahel on suht kasulik ka düüsed puhtaks teha
|
kopamees
|
postitati 16.06.04 14:49 |
Kas voolikud on ikka korralikult küljes ja ühendatud...mõtlen kapoti küljes siis?
|
pihus
|
postitati 16.06.04 14:31 |
Nimelt küsimus selles, et kas selle pumbal on mingi relee ka taga või. Üldiselt see krt pump ei tööta, aga vahepeal haruharva laseb korraga paar tilka
akna peale. äkki on mingi juhe oksüdeerind ja ei anna ühendust? Oskab keegi sellel alal tiba nõu anda? Tänan
|