Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kaits

 postitati 15.03.05 16:30
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Sul võib olla sama häda:
http://members.aol.com/c1j1miller/electrical.html#Alternator/Battery Splice

Kokkuvõtvalt: Kõrvalistuja jalgade ees on akukaabli ühendus, mis kipub oksüdeeruma.


Ulvar


10 points to Ulvar! Asendasin kogu juhtme, mis aku "+" klemmilt starterisse läheb ja laadimispinge on kenasti normis. Enam ei kuku pinge alla ka peale pikemat sõitu.

Küll juba igivana teema, aga osalise lahenduseni jõudsin alles nüüd. Praegu on jäänud veel vaid see käivitamisel mitte laadima hakkamise probleem... aga genekas läheb ka lähiajal taastamisele (suht raibe igas mõttes).
Riio12

 postitati 10.05.04 09:27
Viga võib olla ühes 6st alaldus dioodis/mähises.. pn-siire lahti karand , ühendus .. jms. Kui ikka koormust ei kannata ja reg. on proovitud vahetada tulemusetta siis soovitan gene vahetada. Stendides puudub mootorile iseloomulik vibra, mis head ühendused halvaks ja halvad heaks teeb.. Kui sul oleks DC voolutangid , siis peale starteri andmist peaks laadimisvool olema hetkeliselt (10..20sec) 20..30A tühikäigul. Pinge mõõtmine juhtmete kontrolliks tuleks teha vahetult aku klemmilt ja mõnest kaugemast kohast nt. kaitsmeploki plussist, erinevuse >1V korral tuleks gene/aku juhtmed (pingelangud) üle kontrollida (mõõta).. pinge olemasolu juhtme otstel viitab probleemile juhtmes/ühenduses

Ehk oli abiks:P
laur4

 postitati 09.05.04 09:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Praeguse seisuga hakkas asi nagu toimima jälle. Nimelt sai pandud 14.5V pingeregulaator. kuna alguses oli peal 14V, siis sai proovitud ka teisi 14V ning 14.1V regulaatoreid - kasutult. Siiski on säilinud probleem, et käivitamisel ei hakka ise laadima. Tahab ikka gaasi saada sutsu ja alles siis hakkab laadima. Praegu on aku ka tühjavõitu alles... äkki sellepärast ei hakka kohe ise laadima?

Mul ka nii, et käima pannes ilma gaasi andmata (siis jääb tühikäik ca 700 peale) alati ei hakka laadima. Aga seejärel veidi gaasi andes on kõik korras (ka tühikäigul). Siiani pole sellest midagi veel juhtunud.
Mis puutub ülaltoodud nähtusesse, siis mürasin isegi kunagi samamoodi. Genekas käis vist kokku kolm korda Boschi esinduses stendis (viimane kord oli nägu nii tuttav, et enam ei võetud rahagi:)) ja sealt vannuti kõige võimaliku nimel, et see täiesti korras. Näidati graafikuid ja seal pilt väga ilus. Lõpuks soovitasid nad mul aku ja mootori massijuhtmed uued panna. Selle tegemisel vahetasin veel ka generaatori ja starteri juurest peenemad juhtmed välja ning pärast seda pole enam mingeid probleeme esinenud. Kusjuures visuaalsel vaatlusel polnud nendel massijuhtmetel häda midagi, kuid neid peenemaid oli kollektori kuumus aja jooksul kahjustanud.
Kaits

 postitati 09.05.04 09:09
Praeguse seisuga hakkas asi nagu toimima jälle. Nimelt sai pandud 14.5V pingeregulaator. Kuna alguses oli peal 14V, siis sai proovitud ka teisi 14V ning 14.1V regulaatoreid - kasutult. Siiski on säilinud probleem, et käivitamisel ei hakka ise laadima. Tahab ikka gaasi saada sutsu ja alles siis hakkab laadima. Praegu on aku ka tühjavõitu alles... äkki sellepärast ei hakka kohe ise laadima?
Ulvar

 postitati 07.05.04 12:43
Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaits
Muide olen ka seda varianti uurinud kuid ei leidnud kirjeldatud ühendust. Võimalik, et tuleb veel rohkem lammutada, aga kui uskuda sjmautotechnik'u kirjeldust ning pilti ( http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/elec.html#chg ), siis täpselt seal küll seda ühendust polnud. Aga eks ma muidugi uurin/lammutan veel.


Seda peaks saama ju kontrollida, kui mõtta pinget geneka ja aku plussklemmi vahel: kui seal midagi märkimisväärset ei näita, siis pole ka viga seal.


Ulvar
Kaits

 postitati 07.05.04 11:50
Tsitaat:
Esialgne postitaja Ulvar
Sul võib olla sama häda:
http://members.aol.com/c1j1miller/electrical.html#Alternator/Battery Splice

Kokkuvõtvalt: Kõrvalistuja jalgade ees on akukaabli ühendus, mis kipub oksüdeeruma.


Ulvar


Muide olen ka seda varianti uurinud kuid ei leidnud kirjeldatud ühendust. Võimalik, et tuleb veel rohkem lammutada, aga kui uskuda sjmautotechnik'u kirjeldust ning pilti ( http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_SHOOTING/elec.html#chg ), siis täpselt seal küll seda ühendust polnud. Aga eks ma muidugi uurin/lammutan veel.
Dan

 postitati 07.05.04 10:49
Mul oli sama jama... V6tsin lahti, vaatasin mis sees toimub! Puhastasin harjad ja juhtmete yhenduskohad 2ra ja teeb t66d kyll!:cool:
Ulvar

 postitati 07.05.04 09:24
Sul võib olla sama häda:
http://members.aol.com/c1j1miller/electrical.html#Alternator/Battery Splice

Kokkuvõtvalt: Kõrvalistuja jalgade ees on akukaabli ühendus, mis kipub oksüdeeruma.


Ulvar
Kaits

 postitati 07.05.04 08:28
Tsitaat:
Esialgne postitaja daqqer
genekal harjad uued ja mudu kaa kõik normis seal sees ?


Pingeregulaatoreid on proovitud ca. 3tk k.a. 1 tutikas, muidu genekasse sisse pole vaadanud... Kuna gene on käinud kahe elektriku juures ja kahes stendis, siis pole nagu põhjust olnud.
cescor

 postitati 07.05.04 06:27
jama on ikkagi genekaga. Mul oli eelmise autoga sarnane olukord, päästis uue geneka panemine.
daqqer

 postitati 07.05.04 05:56
genekal harjad uued ja mudu kaa kõik normis seal sees ?
Kaits

 postitati 06.05.04 19:53
Probleem selline, et laadimisvool otse genekalt mõõtes ilma tarbijateta 13.3V, udutulede sisselülitamisel kukub juba pea 12V-ni ning kaugtuledega veelgi rohkem. Kui lisada ka näit. tagaakna soojendus, siis... max 11V. Mida pikem sõit, seda nutusem olukord on. Massi juhtmed on kõik lahti võetud ja puhastatud, genekas on käinud kahes erinevas firmas kontrollis ning väidetavalt täiesti korras. Käivitamisel põleb aku tuli, kui gaasi anda 2000rpm-ni, kustub ära. Mõnikord hakkab aku tuli sõidu ajal hõõguma kui tarbijatest on ainult udukad järel, mõnikord laeb u. 13V kandis ka siis kui kont, makk ning ka lähituled järgi. Proovitud on ka teist akut (kindlalt korras). Mis toimub?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]