Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Renza243

 postitati 15.06.18 21:39
...ei midagi hullu , õhulugeja oli peetis selgus diagnostis.
Renza243

 postitati 09.05.18 07:44
mainin veel ära et vasakpoolses ( turbo p.) sisselaske kolle tihendi vahelt kergelt immitseb õli
Renza243

 postitati 09.05.18 07:32
Tere, värskendan teemat :)
autoks c5 avant q 03 lõpp.
sama küsimus kuna diagnosti pole veel jõudnud minna,et kas turbo hakkab otsa saama?
Kohalt minnes tuleb gaasipedaal põhja suruda, siis u 3s pärast alles kiirendab..
veel ilmnes et õhukululugeja lõdvik turbopoolsest otsast veidi pidune...
Mis variandid on? Tänud ette!
Vanja

 postitati 07.09.07 18:54
Nu nii, minu seiklustest siis seoses selle veateatega. Alustuseks lisan siis, et koos antud veateatega oli ka see jama, et autol kiirendus puudus täielikult. Käisin sõiduriistaga Jõhvis LM servises (Karla koostööpartner), võeti lahti, öeldi, et turbo peal asetseva klapi membraan lõhki, audikeskus pakub vaid originaali, pakkusid omalt poolt klappi hinnaga 3800.- ja lisaks töö!!!!!! Sama Tallinnas Joe's Garages maksis 2300.- plus töö. Ühesõnaga viisin auto üleeile Tallinnasse, kus meistripoiss vahetas mul selle klapi poole tunniga ära, lisaks aga selgus, et õhulugeja valetab, s.t. loeb tagurpidi. Gaasi lisades näitab, et õhukogus väheneb... Ühesõnaga soovitati soojalt ka see jupp ära vahetada. Maksma peaks vahetusjupina ca 1500.- Praeguse seisuga on minu sõiduk megaökonoomse küttekuluga kuid ilma kiirenduseta. Küttekulu on praegu 100 km/h ga liikudas 4,5-5 liitrit - 100-le. Tahaks siiski kiirenduse kätte saada. Ootan nüüd, paremaid aegu, eks siis vahetan ka selle õhulugeja.
puna

 postitati 07.09.07 16:32
Ja veel kui see õline siis uut vaja.
ivar80

 postitati 07.09.07 07:57
Endal on olnud 2 autot millel selline viga ilmnes. Ühel kadus see iseenesest kui sai korra Soomes tangitud, teisel oli turbo täiesti otsas omadega. Seda viga põhjustavaid tegureid võib aga veel teisigi olla. Kas mootorist õli kah kaob? Proovi alustuseks võtta otsast turbo välja puhuv lõdvik ja proovi käega järgi turbiini risti ja pikilõtkud. Risti võib väike lõtk olla, pikkupidi ei tohi.
metsakas

 postitati 06.09.07 13:24
Niih, omal sama veakood, sai kontrollitud
turbo rõhku, see tõusis ilusti 1,8 bar-i peale.
Kas järgmine variant on, et õhukulu lugeja on
saba andud, või on veel mingeid värke,
mida kontrollida?
Vanja

 postitati 16.07.07 22:25
Kust seda andurit täpsemalt otsida ja kas on remonditav või läheb vahetusse? Kas ka tõmbe puudumine võib olla sellega seotud? Küsin seda siis selleks, et ei hakkaks turbot heast peast demonteerima. See va turbo korrasoleku kahtlus tuli peale seda, kui lugesin järgmist teemat:

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=41198#pid254963

Iseenesest viga on siis selline, mis tekib üsna ootamatult, mõnikord võib päris mitu päeva sõita ja viga ajju ei löö kuid mõnikord ka peale lühikest otsa on viga ajus.

Teab keegi ka rääkida sellisest klapist nagu N75, mis see on ja kus see asub? Leidsin erinevatest foorumitest, et just selle klapi viga põhjustab seda viga ajus.

Veel... On keegi kokku puutunud turbo korrastamisega, ehk siis puhastamisega leidsin ka oma probleemiga haakuva teema: turbo puhastusprotsess
jõuvanker

 postitati 16.07.07 12:35
Leke sisselaskes, rõhuandur peetis.
Vanja

 postitati 16.07.07 12:08
Kes oleks abis järgmise veakoodi põhjuse väljaselgitamisel?

00575 - Intake Manifold Pressure
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

Kas siin on tegemist kuidagi turboga ja selle korrasolekuga, kuna ka tõmme jätab kõvasti soovida?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]