Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Laadimisvoolu pinge temp.-st sõltumatuks?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kaits[/i] Rahu, rahu :) Asjaga tegeletakse. Genekas on mul selle auto juures veel üks väheseid kohti, mida pole maha võtnud. Võibolla ongi lahja pingeregulaator peal või gene ise otsakorral. Varsti selgub tõde. Riiulis ootab korralik 90A gene ja sinna läheb peale 14.7V pingeregulaator. Näis mis siis muutub... Põhimõtteliselt on mul teise auto peal ka 115A genekas olemas. Teise autoga praegu niikuinii ei sõida, seega võib vajadusel ka seda genekat proovida. Mainiks ka veel seda, et kliimaga sigaritel (aku tagaistme all)on üks tüüpviga. Nimelt "+" juhe, mis akult starterisse läheb, on jätkukohaga (ees, kõrvalistuja jalge juures). See koht võib minna oksüdeeruma ja põhjustada kehva laadimist. Läheb kuumaks, ja vool ei lähe läbi. Mu teisel autol (200) oli see probleem. Aga selle vea puhul olid sümptomid teised. Mida kauem sõita, seda kehvemaks laadimine läks. Sõltumata temperatuurist. Praegusel autol seda jama pole. Sõita võib väga pikka maad, aga mida kuumem on õues (mootoriruum, genekas), seda vähem laeb. Saan linnast välja maanteele, läheb asi jälle paremaks, sest õhk jahutab genekat. Öösel jahedas on päris hea juba... P.S. Unustasin mainida, et auto pole päris tehaseseades. Chip on peal ja turborõhk tehaseseadega võrreldes topelt, 0.4bar -> 0.8bar. Seega kütuse pumba tootlikkus eriti tähtis. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Laadimisvoolu pinge temp.-st sõltumatuks?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
32.0%
- SQL:
68.0%
]