Teema ülevaade |
Driver
|
postitati 18.07.05 21:34 |
torgiks ka seda teemat veic
probleem siis selles et hakkab ka see tuluke põlema kui pöörded alla vajuvad nagu (mitte kogu aeg vaid sooja mootoriga)
aga tegelikult tahaks ma teada kus kohast ma saan teada kui palju peab olema õlisurve 1.9 tdi 1Z mootoril ?
|
Ingo
|
postitati 22.02.05 09:06 |
Ise jootsin kõik need mis tundusid mulle kahtlased!
|
siilipoiss
|
postitati 22.02.05 08:59 |
mul tegelt võib sama mure olla, et ajapikku on ühendused korrodeerunud. Väga harva on visanud ka minul piduriklotsi tuld..ise eeldasin et ehk mõni
anduritest paneb segast.,..aga võib samuti kellade skeemis nn külmjoodis olla.
Kas üle tuleks joota kogu kellade (mul pikk kell) mikroskeemi liited?
|
Ingo
|
postitati 22.02.05 07:33 |
Minul kadusid kõik need valed hoiatused peale seda kui suvel jootsin kellade tagant kõik liited üle.Peale seda ei jama õlikann,bensiinja
piduriklotsid.Rakenduvat tööle siis kui vaja.
|
siilipoiss
|
postitati 21.02.05 19:13 |
konkreetseid detaile vahetaks siis kui on teada et see läbi on, igaks juhuks midagi vahetama hakata ei taha, eriti oma raha eest . Jama on selles et õlikannu märki näitab aegajalt, nagu vahelduvvool...kord on
ja siis jälle ei ole, suht keeruline seda viga siis ka avastada. Minul avaldub see sooja mootoriga ja siiamaani sõites (pöörete arvu täpselt ei ole
jälginud), korra viskab ette ja siis kaob pikaks ajaks. Seda küll avastasin et kui sõitsin soojast garaazist välja (ei hoia autot üldjuhul soojas),
siis 10 km läbimisel hakkas suht pidevalt seda tuld näitama, samas järgmine päev kui auto oli väljas seisnud seda jama ei olnud..ühesõnaga ei
meeldinud vist temp. järsk muutus.
|
janar
|
postitati 19.02.05 19:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: siilipoiss
see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja
viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga
kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama
uurida (peale esinduse siis). |
Mitmel autol on sama viga olnud ja aidanud on anduri vahetus. Erinevad andurid rakenduvad erineva surve juures, seega osta täpselt sama andur mis
praegu autol peal.
|
Sniper
|
postitati 19.02.05 19:09 |
Tsitaat: | Algselt postitas: siilipoiss
see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja
viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga
kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama
uurida (peale esinduse siis). |
Kas õlikannu lööb põlema kohe peale auto käivitamist või alates nt. 2000 pöörde pealt? Kas oled lähiajal armatuuri lahti võtnud.
Mingi aeg tagasi oli omal selline juhus:
Sai täna siis armatuurist näidikute blokk välja võetud, et mõningad pirnid ära vahetada ja sai ka näpitud bloki tagaküljel olevat lülitit (3 astet
bensiini ja 3 astet diisel mootorile) 1.aste Saksakeelne, 2.aste Inglisekeelne, 3.aste sümbolitena.Sain siis pirnid vahetatud ja panin bloki armatuuri
tagasi.Ja siis krt.hakkas see jama pihta.Nimelt siis kui auto tööle panin, hakkas armatuuris vilkuma tuluke mis näitab, et kuskil pirn läbi (sai
autole ring peale tehtud, kuid ei midagi.Kõik pirnid põlevad) Hakkan siis autoga sõitma ja nii kui tahhokas 2000 pöördeni jõuab hakkab õlikann
vilkuma.Kuna mootor oli juba soe, ei saanud ka korralikult õli mõõta vaid valasin juurde´, arvates, et õli vähe.Õli valatud (~0,6 L) hakkasin uuesti
sõitma.Krt, nii kui jälle 2000 pöördeni jõudis jälle õlikann vilgub ja summer piniseb.Kartuses, et miskit pees, keerasin autol otsa ringi ning koju
tagasi (plaanisime naise ja lapsega Paldiskisse mereäärde minna). Sai siis maja ees kõik kapotialused pistikud läbi logistatud ja kohapeal gaasi
antud, kuid ei midagi.Niikui 2K pööret ületas, nii õlituli jälle vilgub. Võtsin siis armatuuri uuesti lahti, et lülitada see aste tahasi
Saksakeelseks( eelnevalt panin lüliti asendi Inglisekeelseks)arvates, et seal midagi valesti lülitasin ja siis avastasin, et armatuuri taga üks pistik
on ununenud eelmisest korrast ühendada .Panin pistiku omale kohale tagasi ja asi jonksus.Nüüd jälle süda rahul ja check tablool ei vilgu enam ükski
vea tuli.
Kas nüüd kui mootoris õli üle maximumi on peab üleliigse õli kuidagi välja laskma, et asi normi saada? Või ei juhtu mootoriga midagi, et veits üleliia
seda õli seal sees on
Tahan selle sõnumiga öelda seda, et olge hoolikad iga lahti-kokku võetava detailiga autos ja nii mõnigi hall juuksekarv jääb tulematta
|
siilipoiss
|
postitati 16.02.05 14:42 |
see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja
viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga
kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama
uurida (peale esinduse siis).
|
QUATTRO
|
postitati 11.11.03 15:09 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Teff
kuna teema on üleval olnud,aga tiba teine kui mul siis küsiks targemate käest:miks hakkab õlituli hõõguma ja seda sooja mootoriga,kui pööret tõsta
kaob hõõgumine, kui pööre langeb hõõgub jälle? |
lase mehaanilise manomeetriga oma mootori õlisurve üle kontrollida,tundub et saaled hakkavad otsa saama.
|
Teff
|
postitati 11.11.03 14:51 |
kuna teema on üleval olnud,aga tiba teine kui mul siis küsiks targemate käest:miks hakkab õlituli hõõguma ja seda sooja mootoriga,kui pööret tõsta
kaob hõõgumine, kui pööre langeb hõõgub jälle?
|
Ingo
|
postitati 02.11.03 10:25 |
Ei mul iga päev ei vilgu,seda jama tegi siis kui oli see paar päeva külma
|
Eints
|
postitati 02.11.03 10:13 |
bar näitab sul õlirõhku
|
eints 100ga
|
postitati 02.11.03 10:04 |
ei ole veel viga leidnud, mul ikka igapäev korra õlikannu näha praegu. Mis see bar seal kompus näitab, mul ka kompu aga ei saa aru mida sa mõtled
|
Ingo
|
postitati 02.11.03 08:29 |
Kas oledsellest veast juba midagi teada saanud.Omal pole seda rohkem esinenud.Paistis et lööb ainult külmaga välia.Kui kui see kann sinna ette tuleb
siis suunab kompus selle noole bar-i peale,kui muidu näitab benza kulu.
|
eints 100ga
|
postitati 31.10.03 09:43 |
täpselt sama jama mulgi, jahedamate ilmadega vilgub tihemini ja soojemate ilmadega harvem - vahel õlikann üksi, vahel koos bena tulega
|
Ingo
|
postitati 30.10.03 18:30 |
Jah olen tähele pannud et viga esines siis kui olid külmad ilmad nüüd probleem kadunud ja paar korda oli õlikannumärk koos benzu märgiga nagu eespool
keegi mainis samast asjast.
|
Eints
|
postitati 25.10.03 11:59 |
kui sul viskab tule põlema kusagil 2000 pöörde kandis siis võib oletada et saale hakkab ära väsima...nimelt on audidel kaks õlirõhu andurit...üks
mõõdab pumba rõhku ja teine rõhku 2000 pöörde juures.(alati võib viga ka anduris olla)
|
eints 100ga
|
postitati 25.10.03 10:11 |
mul sama lugu, aegajalt viskab põlema ja tihtipeale lööb koos õlikannuga ka bensutule põlema, olenemata sellest palju bensa on.??
|
Eints
|
postitati 24.10.03 06:33 |
räägi veits lähemalt et kuda ta sul armatuuris põleb..kas koguaeg või aeg ajalt
|
Ingo
|
postitati 23.10.03 22:13 |
Tere Targad!
Küsimus teile selline millest on tingitud õlikannu märk armaturlauas?Õli on normis ja õlirõhk on ka normis.Kas andur? Või mis?Autoks on siis 94
,S4Kus asub see andur?
|