Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Õlikannu märk??? (Vastuseid: 19 | Vaatamisi: 3392)
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 23.10.03 22:13 Tsiteeri
Õlikannu märk???



Tere Targad!

Küsimus teile selline millest on tingitud õlikannu märk armaturlauas?Õli on normis ja õlirõhk on ka normis.Kas andur? Või mis?Autoks on siis 94 ,S4Kus asub see andur?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 24.10.03 06:33 Tsiteeri


räägi veits lähemalt et kuda ta sul armatuuris põleb..kas koguaeg või aeg ajalt ;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
eints 100ga
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.

postitati 25.10.03 10:11 Tsiteeri


mul sama lugu, aegajalt viskab põlema ja tihtipeale lööb koos õlikannuga ka bensutule põlema, olenemata sellest palju bensa on.??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 25.10.03 11:59 Tsiteeri


kui sul viskab tule põlema kusagil 2000 pöörde kandis siis võib oletada et saale hakkab ära väsima...nimelt on audidel kaks õlirõhu andurit...üks mõõdab pumba rõhku ja teine rõhku 2000 pöörde juures.(alati võib viga ka anduris olla)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 30.10.03 18:30 Tsiteeri


Jah olen tähele pannud et viga esines siis kui olid külmad ilmad nüüd probleem kadunud ja paar korda oli õlikannumärk koos benzu märgiga nagu eespool keegi mainis samast asjast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eints 100ga
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.

postitati 31.10.03 09:43 Tsiteeri


täpselt sama jama mulgi, jahedamate ilmadega vilgub tihemini ja soojemate ilmadega harvem - vahel õlikann üksi, vahel koos bena tulega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 02.11.03 08:29 Tsiteeri


Kas oledsellest veast juba midagi teada saanud.Omal pole seda rohkem esinenud.Paistis et lööb ainult külmaga välia.Kui kui see kann sinna ette tuleb siis suunab kompus selle noole bar-i peale,kui muidu näitab benza kulu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
eints 100ga
huviline



Registreerunud 07.08.03
Asukoht: Kesk-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: audi a8 4,2q 96a ja audi 100 avant 2,8 93a. autom.

postitati 02.11.03 10:04 Tsiteeri


ei ole veel viga leidnud, mul ikka igapäev korra õlikannu näha praegu. Mis see bar seal kompus näitab, mul ka kompu aga ei saa aru mida sa mõtled


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Eints
klubiliige

Avatar


Registreerunud 12.03.03
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: 200 20VT-Coupe-Escort Cabrio-T5-Astra-Bronco-Savana-Continental-

postitati 02.11.03 10:13 Tsiteeri


bar näitab sul õlirõhku;)


Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid. IDEEAUTO OÜ 5115122
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 02.11.03 10:25 Tsiteeri


Ei mul iga päev ei vilgu,seda jama tegi siis kui oli see paar päeva külma


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Teff
huviline



Registreerunud 14.01.03
Asukoht: Tallinn\kiisa
Kasutaja on eemal

Auto: B4 2,8 Q C3 2,3 avant

postitati 11.11.03 14:51 Tsiteeri


kuna teema on üleval olnud,aga tiba teine kui mul siis küsiks targemate käest:miks hakkab õlituli hõõguma ja seda sooja mootoriga,kui pööret tõsta kaob hõõgumine, kui pööre langeb hõõgub jälle?:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
QUATTRO
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.02
Asukoht: Kuusalu
Kasutaja on eemal

Auto: 5,2 Cherokee 4x4

postitati 11.11.03 15:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Teff
kuna teema on üleval olnud,aga tiba teine kui mul siis küsiks targemate käest:miks hakkab õlituli hõõguma ja seda sooja mootoriga,kui pööret tõsta kaob hõõgumine, kui pööre langeb hõõgub jälle?:(


lase mehaanilise manomeetriga oma mootori õlisurve üle kontrollida,tundub et saaled hakkavad otsa saama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
siilipoiss
huviline



Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli audi...

postitati 16.02.05 14:42 Tsiteeri


see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama uurida (peale esinduse siis).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sniper
huviline



Registreerunud 26.09.04
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal


postitati 19.02.05 19:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siilipoiss
see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama uurida (peale esinduse siis).


Kas õlikannu lööb põlema kohe peale auto käivitamist või alates nt. 2000 pöörde pealt? Kas oled lähiajal armatuuri lahti võtnud.

Mingi aeg tagasi oli omal selline juhus:

Sai täna siis armatuurist näidikute blokk välja võetud, et mõningad pirnid ära vahetada ja sai ka näpitud bloki tagaküljel olevat lülitit (3 astet bensiini ja 3 astet diisel mootorile) 1.aste Saksakeelne, 2.aste Inglisekeelne, 3.aste sümbolitena.Sain siis pirnid vahetatud ja panin bloki armatuuri tagasi.Ja siis krt.hakkas see jama pihta.Nimelt siis kui auto tööle panin, hakkas armatuuris vilkuma tuluke mis näitab, et kuskil pirn läbi (sai autole ring peale tehtud, kuid ei midagi.Kõik pirnid põlevad) Hakkan siis autoga sõitma ja nii kui tahhokas 2000 pöördeni jõuab hakkab õlikann vilkuma.Kuna mootor oli juba soe, ei saanud ka korralikult õli mõõta vaid valasin juurde´, arvates, et õli vähe.Õli valatud (~0,6 L) hakkasin uuesti sõitma.Krt, nii kui jälle 2000 pöördeni jõudis jälle õlikann vilgub ja summer piniseb.Kartuses, et miskit pees, keerasin autol otsa ringi ning koju tagasi (plaanisime naise ja lapsega Paldiskisse mereäärde minna). Sai siis maja ees kõik kapotialused pistikud läbi logistatud ja kohapeal gaasi antud, kuid ei midagi.Niikui 2K pööret ületas, nii õlituli jälle vilgub. Võtsin siis armatuuri uuesti lahti, et lülitada see aste tahasi Saksakeelseks( eelnevalt panin lüliti asendi Inglisekeelseks)arvates, et seal midagi valesti lülitasin ja siis avastasin, et armatuuri taga üks pistik on ununenud eelmisest korrast ühendada .Panin pistiku omale kohale tagasi ja asi jonksus.Nüüd jälle süda rahul ja check tablool ei vilgu enam ükski vea tuli.
Kas nüüd kui mootoris õli üle maximumi on peab üleliigse õli kuidagi välja laskma, et asi normi saada? Või ei juhtu mootoriga midagi, et veits üleliia seda õli seal sees on
Tahan selle sõnumiga öelda seda, et olge hoolikad iga lahti-kokku võetava detailiga autos ja nii mõnigi hall juuksekarv jääb tulematta


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
janar
huviline

Avatar


Registreerunud 16.11.03
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant

postitati 19.02.05 19:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siilipoiss
see on küll vana teema, aga nüüd on ka minu C4 audil (2,8 mootoriga) see õilkann koos vastiku pirinaga valel ajal tööle hakanud (teeb seda aegajalt ja viimasel ajal justkui tihedamini). Õlirõhk on normis ja moootor töötab ideaalselt. Uurisin teadjamate käest et tegemist on väga raskesti leitava veaga kuna viga võib olla erinevates andurites või ka ajus. Kas keegi oskab soovitada mõnd asjalikku töökohta Tallinna kandis kus võiks lasta seda jama uurida (peale esinduse siis).


Mitmel autol on sama viga olnud ja aidanud on anduri vahetus. Erinevad andurid rakenduvad erineva surve juures, seega osta täpselt sama andur mis praegu autol peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siilipoiss
huviline



Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli audi...

postitati 21.02.05 19:13 Tsiteeri


konkreetseid detaile vahetaks siis kui on teada et see läbi on, igaks juhuks midagi vahetama hakata ei taha, eriti oma raha eest :). Jama on selles et õlikannu märki näitab aegajalt, nagu vahelduvvool...kord on ja siis jälle ei ole, suht keeruline seda viga siis ka avastada. Minul avaldub see sooja mootoriga ja siiamaani sõites (pöörete arvu täpselt ei ole jälginud), korra viskab ette ja siis kaob pikaks ajaks. Seda küll avastasin et kui sõitsin soojast garaazist välja (ei hoia autot üldjuhul soojas), siis 10 km läbimisel hakkas suht pidevalt seda tuld näitama, samas järgmine päev kui auto oli väljas seisnud seda jama ei olnud..ühesõnaga ei meeldinud vist temp. järsk muutus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 22.02.05 07:33 Tsiteeri


Minul kadusid kõik need valed hoiatused peale seda kui suvel jootsin kellade tagant kõik liited üle.Peale seda ei jama õlikann,bensiinja piduriklotsid.Rakenduvat tööle siis kui vaja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
siilipoiss
huviline



Registreerunud 29.08.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: oli audi...

postitati 22.02.05 08:59 Tsiteeri


mul tegelt võib sama mure olla, et ajapikku on ühendused korrodeerunud. Väga harva on visanud ka minul piduriklotsi tuld..ise eeldasin et ehk mõni anduritest paneb segast.,..aga võib samuti kellade skeemis nn külmjoodis olla.
Kas üle tuleks joota kogu kellade (mul pikk kell) mikroskeemi liited?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ingo
huviline



Registreerunud 04.10.03
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Hetkel VW passat 1,9 tdi

postitati 22.02.05 09:06 Tsiteeri


Ise jootsin kõik need mis tundusid mulle kahtlased!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Driver
postitusõiguseta huviline



Registreerunud 04.01.04
Asukoht: Järvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi B4 1,9 TDI

postitati 18.07.05 21:34 Tsiteeri


torgiks ka seda teemat veic
probleem siis selles et hakkab ka see tuluke põlema kui pöörded alla vajuvad nagu (mitte kogu aeg vaid sooja mootoriga)

aga tegelikult tahaks ma teada kus kohast ma saan teada kui palju peab olema õlisurve 1.9 tdi 1Z mootoril ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.4% - SQL: 36.6%]