Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vanja

 postitati 23.01.06 13:56
Olen ise abi palunud ja mitmeid-mitmeid kordi teisi mootoreid käivitanud enda omaga ja erinevate sõidukitega alates ZA965-st ja lõpetades praeguse A4-ga, ei juhtu mitte midagi või vähemalt siiani pole juhtunud.
qMax

 postitati 23.01.06 13:23
Kõige lihtsam tegevus on enne täkku andmist enamus voolu tarbijaid andja autol sisse lülitada, siis ei teki ka järsku pinge muutust ja midagi ei juhtu. Olen nii teinud väga mitmete autodega nii uute kui vanadega ja ei ole midagi juhtunud.
Taavi

 postitati 21.01.06 12:06
- klemm on ju terve auto kere:D . Ja mina tean mitut autot, mis on päev kuni paar peale täku andmist genekaga remonti jooksnud. Seega kes t´ahab see proovib. Mina jätan vahele.
V200

 postitati 21.01.06 12:02
No vähemalt auto kasutusjuhendis on selgelt kirjas, et laske voolu andva auto mootoril töötada.
Ei maksa Saksa insenere idiootideks pidada, kes soovitavadki auto generaatori kanni keerata. ;)

Mina pole näinud ega kuulnud ühtegi juhust, kus mingi probleem oleks tekkinud, kui töötava mootoriga teisele autole voolu antakse.

ABK 92, miinusklemm ei olegi samasugune nagu plussklemm, vaid lihtsalt väike keermega pulk parema amordipüstaku ees.
ABK 92

 postitati 21.01.06 11:59
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Tsitaat:
Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.


Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.


Ma ei tea, kas ma olen pime või on siis erinevaid S4-sid, aga minu auto kapoti all on vaid + klemm.
Tegelt sai juba sõbra auto käima, juhtmetest keeldus minemast ning tõime poest uue aku.
Igatahes ei kipu enam täkku kellegile andma, see tagaistme väljakiskumine külma käes ning kogu edasine protseduur pole just meeldivad/tervislikud.
genekas

 postitati 21.01.06 11:53
Tsitaat:
Algselt postitas: marten28
no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole. ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D

Sama asja pärast on ohtlik üldse autol töötava mootoriga aku juhtmeid lahti võtta
Taavi

 postitati 21.01.06 11:34
Eks igaüks ise teab millega riskib. Mina ei anna ühelegi autole töötava mootoriga täkku ja ei palu seda ka kelleltki.
marten28

 postitati 21.01.06 10:50
no loomulikult on see suur katsumus genekale ja normaaltingimustes ei pea ta niipalju tööd tegema,kuid seisva autoga voolu anda siis ei pruugiki käima saada kuna pige on liiga madal. tegelikult tohib küll voolu anda sõbrale töötava mootoriga , kui muidugi päris lühises sõbrapiosi starter ei ole. ei juhtu siin midagi kohutavat.muidugi ennem ikka lasta akul natukene laadida. oluline koht on nüüd aga siin, kui sõbral auto käima kargab ja juhtmete ära võtmisex läheb.siin tehaksegi SUUR VIGA. elektroonika ei karda mitte alapiget vaid üle pinget. kui täkku antakse siis on ikkagi koormused taga ja alapinge vooluringis. nüüd pealle käivitust on sinnu aku saanud tühjemax ja sõbra aku tühi ja sinu genekas pingutab hirmsalt et kõike seda korvata.kui nüüd võtad robaki juhtmed küljest et koju minna ,siis see moment kui klemmi päästad pole genekal seda voolu enam kusagile panna mida ta tootis ja tekib korras VOOLUINERTSIST tingitud järsk pinge tõus.vot see on see KURJAJUUR kes keerab abiandja auto perse. et seda vältida tulex ennem klemmide eemaldamist oma auto mootor kinni keerata ja siis juhe lahti võtta. tegelt ime lihtne ja loogiline . nii et võite vabalt voolu anda ,aga ENNE MOOTOR SEISMA JA SIIS JUHE LAHTI. räägi sõbrale ka kes seal kapotijuures mootori käivitumist pealt vaatab ja abimees tahab olla :-D
genekas

 postitati 21.01.06 00:17
Tsitaat:
Algselt postitas: CarlosSQ
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.


ja mida nimelt see siis halba teeb???


genekas võib otsad anda - mõttekas on otsad teise auto külge panna ja siis oma auto genekaga tolle auto akut laadida ning starteri andmiseks mootor seisma jätta - genekas ei ole mõeldud sellist koormust välja vedama ja esimese asjana võivad alaldusdioodid saba anda sellise tapmise peale.
CarlosSQ

 postitati 20.01.06 22:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Offroader
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.


ja mida nimelt see siis halba teeb???
spcvnd

 postitati 20.01.06 22:19
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.

genekale võib aiai teha, ega muidugi akule see ka hea ei ole kui täiesti kell aku külge pannakse ja siis veel peab starterit vedama. reeglina selleks ikka boosterid.
mulk

 postitati 20.01.06 21:06
Tsitaat:
Algselt postitas: ABK 92
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.


Seal samas bensiini filtri juures on ka - klemm täitas olemas.
Ise olen korduvalt töötava mootoriga voolu andnud ja mingeid kõrvalnähte ei ole esinenud.
-markus-

 postitati 20.01.06 21:03
Täku andmine tähendab ikka voolu andmist? Nii palju, kui ma näinud olen, on siin kõik töötava mootoriga voolu andnud... Olen kuulnud, et nii tehes pidi pinge päris hästi kõikuma töötava auto elektrisüsteemis. Aga mida halba selline tegevus teeb?
Taavi

 postitati 20.01.06 20:48
Peaasi, et sinu auto seisab. Töötava mootoriga ei tohi ainult täkku anda.
ABK 92

 postitati 20.01.06 20:47
Kas S4-l millel on + klemm kapoti all peaks täkku andes siiski võtma voolu otse akult(tagaistme all) või piisab massi mootorile panemisest?
Huvitavad just kogemused...
Homme pean lihtsalt sõbra B4-le täkku andma, ning ei soovi oma autot tuksi keerata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.7% - SQL: 37.3%]