Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kylamats

 postitati 22.01.06 11:38
hakkasin täna seda vendi asja uurima täpsemalt ja selgus et üks radiaatori vent mis on juhi poolt vasakul on suht mehhaaniline ja peabki pöörlema koguaeg vist kuna geneka rihm veab sedarulli mille peal on vent ja seal pole elektriga midagi tegemist.
see vent mis aga paremal on mootoriga ja hakkab tööle mul ainult kui kliima on sisse lülitatud.
nii et pole vist midagi viga nende ventidega
catman

 postitati 21.01.06 23:10
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: catman

Mina võtsin täna juhtmed radikaküljes olevast temp anduri küljest ära. Nüüd see vent ei uha seal koguaeg. Ja ma arvan küll et läheb paremini soojaks, sest see vent ikka puhus päris korralikult, endalgi hakkas külm :D. Järgmine nädal ehk on aega et viga üles otsida.


Sel juhul andur peetis. Sama asi vahetatud. Kusjuures tuttav sai Salomest mittetöötava uue anduri, läks Aavesse ja seal pakutud asi toimis laitmatult.

No mul on vanast radikast see temp andur olemas ja täitsa töötav. Nüüd vaja ainult aeg leida ja asi ringi pista.
kylamats

 postitati 21.01.06 15:11
tirisin selle anduri tagant juhtme ära ,aga vent ikka töötab
mul siis ikka relee kuskil koos või on midagi muud aretatud selle vendiga seoses:(
kps

 postitati 20.01.06 21:55
Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Tsitaat:
Algselt postitas: kylamats
kui see vent käib koguaeg ,kas see siis jahutab ikkka hulllult maha.või ei mõju eiriti?
ja kas keegi pole siis neid releesid näppinud selllel audil

Mina võtsin täna juhtmed radikaküljes olevast temp anduri küljest ära. Nüüd see vent ei uha seal koguaeg. Ja ma arvan küll et läheb paremini soojaks, sest see vent ikka puhus päris korralikult, endalgi hakkas külm :D. Järgmine nädal ehk on aega et viga üles otsida.


Sel juhul andur peetis. Sama asi vahetatud. Kusjuures tuttav sai Salomest mittetöötava uue anduri, läks Aavesse ja seal pakutud asi toimis laitmatult.
kylamats

 postitati 20.01.06 19:00
keegi ei tea siis tõesti midagi?
c4 kohta
QUATTRO

 postitati 19.01.06 21:15
Tsitaat:
Mina võtsin täna juhtmed radikaküljes olevast temp anduri küljest ära. Nüüd see vent ei uha seal koguaeg. Ja ma arvan küll et läheb paremini soojaks, sest see vent ikka puhus päris korralikult, endalgi hakkas külm :D. Järgmine nädal ehk on aega et viga üles otsida.


Sinu puhul on viga selles samas junnis millelt juhtmed küljest ära kiskusid.
catman

 postitati 19.01.06 20:00
Tsitaat:
Algselt postitas: kylamats
kui see vent käib koguaeg ,kas see siis jahutab ikkka hulllult maha.või ei mõju eiriti?
ja kas keegi pole siis neid releesid näppinud selllel audil

Mina võtsin täna juhtmed radikaküljes olevast temp anduri küljest ära. Nüüd see vent ei uha seal koguaeg. Ja ma arvan küll et läheb paremini soojaks, sest see vent ikka puhus päris korralikult, endalgi hakkas külm :D. Järgmine nädal ehk on aega et viga üles otsida.
kylamats

 postitati 19.01.06 18:22
kui see vent käib koguaeg ,kas see siis jahutab ikkka hulllult maha.või ei mõju eiriti?
ja kas keegi pole siis neid releesid näppinud selllel audil
catman

 postitati 19.01.06 09:42
Hakkasin praegu mõtlema, et mismoodi töötab see ventilaator siis kui suvel on päris kuum olnud ja pärast mootori seiskamist ventilaator käib edasi. Kas siis on temp andur ka lühises või kuidas?
Praegu on mul nii, et kui suude väljas siis vent ka ringi ei käi.
Kas ma võin arvata, et hoopis relee on peetis või on mingi juhtmete kamm kusagil. Ventilaatori juhe läheb juhipoolse esimesesse nurka stange alla klemmliistu peale, kus on minu mäletamist mööda 3 kohta, kas nendel kohtadel on ka midagi vahet?
andro

 postitati 18.01.06 21:35
Tsitaat:
Algselt postitas: kylamats
sai siis nati lammutatud audit ja kisutud välja neid releesid kõik mis ette jäi,aga ükski relee ei peatanud venti???
välja kitkusin kapoti alt juhi poolsest nurgast,siis rooli all olevad releed ja kaasistuja jalge juures olev miski relee.
on neid releesid veel kuskil?
kui keegi teab siis tänud.
või kui keegi täpsemalt oskab seletada kus asuvad need vendi releed jne.kuidas markeering või kuidas saksakeeles neid nimetatud.

Kas vent käib ka siis kui süüde väljas?
Juhtmed äketse puseritti?
A.
kylamats

 postitati 18.01.06 20:40
sai siis nati lammutatud audit ja kisutud välja neid releesid kõik mis ette jäi,aga ükski relee ei peatanud venti???
välja kitkusin kapoti alt juhi poolsest nurgast,siis rooli all olevad releed ja kaasistuja jalge juures olev miski relee.
on neid releesid veel kuskil?
kui keegi teab siis tänud.
või kui keegi täpsemalt oskab seletada kus asuvad need vendi releed jne.kuidas markeering või kuidas saksakeeles neid nimetatud.
andro

 postitati 18.01.06 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: catman
Mul sama probleem, et vent käib koguaeg.
Temp. anduri vahetuseni pole veel jõudnud.
Enne oleks paar küsimust: Miks on temp. anduril 3 klemmi ja mis on nende klemmide vahelised takistused töökorras anduril toatemperatuuril?

Nii palju selgituseks et jahutus ventika andur asub ikka radika küljes ja kui seal on 3 otsa siis on tegu kahe kiiruselise ventilaatoriga. Toa temp korral peaks olema seal katkestus (tegu on ju bi elemendiga) Kui on lühis siis on andur tuksis (las keegi parandab kui eksin). Viga on kas radika anduris või releedes (neid võib olla mitu - 2 (3)).
A.
catman

 postitati 18.01.06 08:20
Mul sama probleem, et vent käib koguaeg.
Temp. anduri vahetuseni pole veel jõudnud.
Enne oleks paar küsimust: Miks on temp. anduril 3 klemmi ja mis on nende klemmide vahelised takistused töökorras anduril toatemperatuuril?
andro

 postitati 17.01.06 21:49
b 4 66 kw on jahutus ventika relee kaitsmekarbis tagant teine nr releel 214, 98 kw on veel lisaks relee tagant reast kolmas.
A.
kylamats

 postitati 17.01.06 21:37
kui keegi teaks c4 kohta siis oleks väga hea.
homme plaanis hakata seda relee värki vaatama
QUATTRO

 postitati 17.01.06 20:46
C3 kerel asub üks kaitsmekarbis ja teine armatuuri all.Oranzi värvi,eritunnusena 2 hästi jämedat jalga ja kaks normaalsuurusega.
C4 kere kohta ei julge öelda.
kylamats

 postitati 17.01.06 20:36
keegi ei tea siis või
kylamats

 postitati 16.01.06 18:16
autoks a100 92a
kui keegi teab kus seda releed otsida siis tnx
ja andur sai vahetatud seal radika küljes
asi selles et jahutus vent käib koguaeg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]