Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kollerimees

 postitati 08.01.06 20:56
Vahetusfondiga genekate vahetus ja remont on Tartus Vilja 14.Seal on ka starterite remont ja ka muud.Venelased teevad kuid siiani on mul vaid kiidusõnu.Garantiiga asjad on kõik.Pole mingit mõtet lammarist asju osta.Garantiiga starteri eest küsiti 500.-.Tel oli tal vanasti 5018179 kuid ei tea kas praegu toimib see number.
jr

 postitati 08.01.06 20:39
kui uut vaja siis oleks pakkuda-120 amprit ja 100 amprit asun tartus tel.56700975
ve1ks

 postitati 05.01.06 07:07
Põhjakate puudu küll jah, aga eks ma võta ta varsti maha ja anna teda , mis viga oli.

Tänud!!!
genekas

 postitati 04.01.06 23:00
Tsitaat:
Algselt postitas: A4TQ
Igaks juhuks võid massi kontrollida aga tundub et dioodsillas mõni diood lekib.


Ega V8 peal genekas ei paikne nii, et alt pori peale pritsib?

Endal oli omal ajal rõõm seda näha lahtivõtmisel, et sool oli dioodiploki alumiiniumplaadi servast ära söönud nii, et 1 diood oli ühenduse kaotanud. Pirakas jootekolb ja tükk vaskplekki aitasid välja ning asi töötas jälle (siit jälle näide põhja-aluse kaitse tähtsusest)
ve1ks

 postitati 04.01.06 19:19
No nii, kui Eestisse jõuan tagasi proovin asjasse süveneda uuesti.

Tänan kõiki, kes abiks olid!!!

Tervitades Veiko
A4TQ

 postitati 04.01.06 17:01
120 A genekal peaks olema laagrid 6303 ja 6203.Üks maksab ca 80 eek ja teine ca 50 eek Halvemal juhul on esimene laager eriline mõõtudega 17x52x17 ja maksab 270 eek.Laagreid saad siit http://www.melasiauto.ee
ve1ks

 postitati 04.01.06 16:28
Mass olemas, uus juhe kõrvalt veetud ja ikka sama.
Laagrid teevad häält küll ja ka pisike lõtk sees, aga pöördeid tõstes jah hakkab tuli veidi heledamalt põlema, kuid ei lähe ka päris põlema.
Uurisin eile geneka laagrite maksumust ja üllatus oli suur, kui leidsin et ühe geneka laagri hind on ligi 500 Eeki ja teise natuke üle 100eeki.

Millest selline jõhker hinnavahe?????

Oskab äkki keegi öelda laagrite mõõte, et leida kusagilt mujalt neid, kui esindusest.
A4TQ

 postitati 03.01.06 21:52
Tsitaat:
Algselt postitas: ve1ks
Nii täna sai käidud üle testeriga ja tulemuseks täie koormusega genekast tulev vool oli 12,5 V; 3000p/min oli vool 13,6 V seda aku pealt mõõdetuna ; tühikäigul ilma koormuseta oli 13,5 V akult võetuna ja genekast otse võetuna ilma koormuseta oli 13,8 V.
Pmt peaks ju asi toimima , aga tuli hõõgub endiselt. Proovin homme vedada otse massi genekale ja eks siis näeb edasi.

Igaks juhuks võid massi kontrollida aga tundub et dioodsillas mõni diood lekib.
QUATTRO

 postitati 03.01.06 20:48
Kui täiskoormusel laadimine ära kaob on raudselt probleem harjades või geneka rootori kontaktrõngastes-laagrites.Pööretega viskab harja õhku lihtsalt ja kogu lugu.
spcvnd

 postitati 02.01.06 22:46
kõlab nagu oleks mõni diood otsad andnud. hiiul on üks genekate remont ja üks on ka kadaka tee ääres melasi taga.
Tige Kala

 postitati 02.01.06 19:34
Harjad või dioodiblokk, ega seal muud väga olla saa. Kõige lihtsam on viia remonti, kui ise suurt asjast ei jaga, tuleb lõppkokkuvõttes odavam.


Ps: minu V8-l on küll 120A genekas:P
ve1ks

 postitati 02.01.06 18:29
Nii täna sai käidud üle testeriga ja tulemuseks täie koormusega genekast tulev vool oli 12,5 V; 3000p/min oli vool 13,6 V seda aku pealt mõõdetuna ; tühikäigul ilma koormuseta oli 13,5 V akult võetuna ja genekast otse võetuna ilma koormuseta oli 13,8 V.
Pmt peaks ju asi toimima , aga tuli hõõgub endiselt. Proovin homme vedada otse massi genekale ja eks siis näeb edasi.
ve1ks

 postitati 01.01.06 20:06
Tsitaat:
Algselt postitas: kollerimees
V8-l peaks olema 90A genekas nagu ka osadel kliimaga mudelitel.Mul on üks remontivajav olemas,võiks ta ilma rahata ära anda kuid ise ei viitsi teda kuskile toimetada.Tartus remonditakse genekaid,vahetus fond ka olemas.


Oskad äkki täpsemalt öelda, kus neid remonditakse ja mis hinnaga????
kollerimees

 postitati 01.01.06 16:26
V8-l peaks olema 90A genekas nagu ka osadel kliimaga mudelitel.Mul on üks remontivajav olemas,võiks ta ilma rahata ära anda kuid ise ei viitsi teda kuskile toimetada.Tartus remonditakse genekaid,vahetus fond ka olemas.
ve1ks

 postitati 01.01.06 15:27
Ma ei oska öelda, kui sügavale on kulunud, kuna ei võtnud genekat maha ja niisama ei näinud.
Jama aga hakkas pihta üle öö, st et ennem oli laadimisega kõik ok, kuid eile hommikul hakkas jama pihta ja auto ei tahtnud korralikult käija, vahepeal viskab paar silindrit järelt ära, siis annad gaasi , mingi 5000 p/min ja hakkab jälle toimima. Eile sai veel puhastatud ära aku + klemm, mis oli jubeda oksiidiga, aga kasu miskit.
QUATTRO

 postitati 01.01.06 15:19
Kui sügavad sooned on geneka harjade tööpinnas?
See vasekiht on seal suht õhuke.Hari tuleb ka pikalt välja ja hakkab vibreerima.Genekas maha ja remonti on ilmselt üks odavamaid lahendusi.
john

 postitati 01.01.06 15:14
Genekad on yldjuhul kõik samad... lihtsalt et kinnitused pead ymber tõstma.

Aga vaata miks genekas ei lae kohati! Ehk rihm lõdva või õline.
ve1ks

 postitati 01.01.06 15:11
Et siis mure generaatoriga ( ma ise arvan nii vähemalt), jama siis sellega, et auto käima pannes jääb aku tuli hõõguma ning pöördeid tõstes läheb veel heledamaks. Proovisin vahetada harjasid täna ( ei onud uued), ühtedega nagu põles heledamalt, teistega tumedamalt , võta sa siis kinni. Muud pole nagu hullu midagi, aku jõuab ära laadida tuledega ilusti, aga vahepeal ei käi mootor ilusti ja tahab välja surra, siis annad laba ja hakkab jälle ilusti käima. Endal pole sellist jama varem olnud, tavaliselt kas laeb või mitte.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.9% - SQL: 37.1%]