Teema ülevaade |
kiin21
|
postitati 24.11.05 21:40 |
auto on sedaan,mul samad nupud reas nagu näidatud ja selle nuppude rea peal see absi nupp põleb koguaeg,kui süüte sisse keeran siis kellade vahel see
absi tuli ei lähe isegi korra põlema ei tea kas pirn katki,ma vaatan sinna tagaistme alla ka ehk on aju seal,aga selle ajuga ei oskaks ikka midagi
ette võttasee absi lüliti ei jää alla jah ja mingi imelik pläks käib relees
|
Kirsa
|
postitati 24.11.05 18:15 |
Jah, see nupp ei jää alla, vajutamise peale teeb relee plõksu ja kui ABS väljas, siis peaks tuli põlema ja kui ABS sees, siis armatuuris tuld olla ei
tohiks.
Mul küll ABS töötab, aga tuli põleb ikka kogu aeg. Igalt poolt olen juba torgitud. Diagnostikas soovitati see kapotialuune ABS plokk lahti võtta ja
elektroonika pool üle käia - tõenäoliselt vett saanud ja mädanema läinud.
|
Lauri2
|
postitati 24.11.05 08:40 |
Tsitaat: | Algselt postitas: lunatic
Mul on küll B4, aga lülitid samad ning need nupud seal reas näitavad kollast kolmnurka, siis kui nad on sisse lülitatud asendis.
|
Minul ABSi nupul kolmnurka all ei ole. Seal ei ole isegi nupul küljes sellist funktsiooni, et saaks kollast kolmnurka näidata. Alles vaatasin, kuuaega
tagasi, kui seal pirne vahetasin. ABSi väljalülitamisel ainult armatuuris läheb tuli põlema.
|
lunatic
|
postitati 23.11.05 22:01 |
Ühest teisest teemast leidsin, et tegemist peaks olema '92 C4'ga. Seega sellised lülitid:
Mul on küll B4, aga lülitid samad ning need nupud seal reas näitavad kollast kolmnurka, siis kui nad on sisse lülitatud asendis.
Kui teemapüstitaja kirjutab: "absi tuli süttib maki üleval"... ja ei kustu(!), siis ilmselt ongi sealt ABS välja lülitatud. Vaikimisi on tehase
poolt ABS sisse lülitatud.
Samas, absi märgutuluke spidomeetri ja kella/tahhomeetri vahel peaks ikka süüte sisse keeramisel süttima ning välja lülitatud absi korral ka põlema
jääma.
Vat selline seal keskel:
Äkki siis kaks viga korraga, abs väljalülitatud ja abs-aus pirn läbi
Kui kumbki neist pole, siis ise otsiksin järgmisena üles ABS-i aju (B4 sedaanil tagaistme all, antud juhtumi kohta ei tea kas C4 sedaan või avant) ja
kontrolliksin/puhastaksin selle pistiku üle. Kuid õigupoolest peaks ka sealse vea puhul märgutuli armatuuris põlema.
Edit, sain vahepeal chatis targemaks:
(genekas) et kui on süüte väljakeeramisel välja lülitatud, siis uuesti süüte sissekeeramisel on jälle sees
Ehk siis seal peaks olema isetagastuv lüliti, mis lülitab uuesti absi sisse.
|
TiitR2
|
postitati 23.11.05 18:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
kellade vahel küll näha pole olnud |
See udukate nuppudega ühel real asuva ABS-i nupu järgi oletan, et tegu on B3 v. B4-ga (vb. paigaldati sinna ka 100-l?). Sellise lahenduse korral
võiksid nõu anda vastavate masinatega kulgevad inimesed.....et mis pidi see ABS-i sisse-välja lülitamise on?
|
kiin21
|
postitati 23.11.05 18:31 |
kellade vahel küll näha pole olnud
|
kiin21
|
postitati 23.11.05 18:30 |
absi tuli süttib maki üleval
|
TiitR2
|
postitati 23.11.05 17:59 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kiin21
vajutan pidurit rattad lohisevad ja pedaal ei vibra,mis võib probleemiks olla? |
Kas ABS-i signaallamp armatuuris süttib süüte sisse keeramisel? On enne ABS ikka kunagi rakendunud ka? On ka juhuseid, kus sellele vastav märgutuli on
"meisterlikult ära ühendatud" millegi muu märgutulega, et jätta muljet töötavast ABS-st.
|
kiin21
|
postitati 23.11.05 17:56 |
vajutan pidurit rattad lohisevad ja pedaal ei vibra,mis võib probleemiks olla?
|
|