Teema ülevaade |
Chris
|
postitati 23.11.05 19:33 |
niih sai siis sellist asja proovitud:
Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad
autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse
asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad
asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall
ja peale seda 13.5 asendus 13.7ga, mis tähendab Footwell/Defroster Flap, sporadic block
väike uuring ja sain sellise vastuse: Sporadic tähendab, et "aegajalt toimib". Static tähendab, et kliima pingestamise hetkest peale pole antud
jubin "toiminud"
Praegult igatahes toimib..
Kuidas aga lahendada 15.7 Air Flow Flap, sporadic block probleem? See peaks mõjutama siis järelikult salongi soojaks minemist?
|
Chris
|
postitati 23.11.05 12:31 |
ok kliima annab ka kaks veakoodi 13.5 ja 15.7
13.5 Footwell/Defroster Flap, static block
13.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block
15.7 Air Flow Flap, sporadic block
et maakeeli siis midagi taolist...
13.5 footwell/sulatamise klapp, staatiline klots või plokk
13.5 mootor on tsüklis, tarkvara yritab klotsi või plokki eemaldada
15.7 õhu voolu klapp, juhuti esinev plokk või klots
Annab siin midagi ise ära teha või mida see nagu täpsemalt tähendab?
|
Audi 18
|
postitati 23.11.05 10:11 |
minul oli selle ventikaga sama lugu et panid auto käima ja kohe hakkas ka vent tööle ma vahetasin lihtsalt anduri mis seda radika temperatuuri mõõdab
ära ja nüüd töötab korralikult.(autoks oli citroen)
|
Chris
|
postitati 22.11.05 23:44 |
1. autoks a4 95a 1.6, väljas 0 või mõni pluss kraad hommikul, panen käima ja kohe hakkab ka radika ventilaator tööle ja pidevalt töötab ühe kiirusega
nii külma kui sooja mootoriga kordagi välja ei lülita, kas see peab nii olema?, eelmistel autodel pole see nii olnud...et nagu salongist tuleb leiget
õhku..
2. kas lüliti kust saab mõõta esitulede kõrgust üles alla peab olema ka valgustatud salongis asendis 0 või mitte? mul valgustatud ainult asendis 1,2,3
ning kas juhiuksel peale el akende ka veel midagi peab olema valgustatud? ntx see L ja R või peegli suunaja..
|
|