Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: küsimus: radika ventilaator & kliima & salongi valgustus (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 1330)
Chris
huviline



Registreerunud 23.09.04
Kasutaja on eemal

Auto: b4 cabrio

postitati 22.11.05 23:44 Tsiteeri
küsimus: radika ventilaator & kliima & salongi valgustus



1. autoks a4 95a 1.6, väljas 0 või mõni pluss kraad hommikul, panen käima ja kohe hakkab ka radika ventilaator tööle ja pidevalt töötab ühe kiirusega nii külma kui sooja mootoriga kordagi välja ei lülita, kas see peab nii olema?, eelmistel autodel pole see nii olnud...et nagu salongist tuleb leiget õhku..
2. kas lüliti kust saab mõõta esitulede kõrgust üles alla peab olema ka valgustatud salongis asendis 0 või mitte? mul valgustatud ainult asendis 1,2,3 ning kas juhiuksel peale el akende ka veel midagi peab olema valgustatud? ntx see L ja R või peegli suunaja..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Audi 18
huviline

Avatar


Registreerunud 21.05.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A4

postitati 23.11.05 10:11 Tsiteeri


minul oli selle ventikaga sama lugu et panid auto käima ja kohe hakkas ka vent tööle ma vahetasin lihtsalt anduri mis seda radika temperatuuri mõõdab ära ja nüüd töötab korralikult.(autoks oli citroen)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Chris
huviline



Registreerunud 23.09.04
Kasutaja on eemal

Auto: b4 cabrio

postitati 23.11.05 12:31 Tsiteeri


ok kliima annab ka kaks veakoodi 13.5 ja 15.7
13.5 Footwell/Defroster Flap, static block
13.5 Motor is cycled; software attempts to eliminate block
15.7 Air Flow Flap, sporadic block

et maakeeli siis midagi taolist...
13.5 footwell/sulatamise klapp, staatiline klots või plokk
13.5 mootor on tsüklis, tarkvara yritab klotsi või plokki eemaldada
15.7 õhu voolu klapp, juhuti esinev plokk või klots

Annab siin midagi ise ära teha või mida see nagu täpsemalt tähendab?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Chris
huviline



Registreerunud 23.09.04
Kasutaja on eemal

Auto: b4 cabrio

postitati 23.11.05 19:33 Tsiteeri


niih sai siis sellist asja proovitud:

Kliima plokil pistikud küljest ära. Mootorite juhtmed jooksevad äärmisse suurde musta pistikusse. Kliima plokk juhib mootoreid 8v pingega. Võtad autost kusagilt 12v ja annad mootori otstele 12V peale.Mootor hakkab vaikse sirinaga tööle. Hoiad voolu peal niikaua, kui mootor ühte äärmisesse asendisse jõuab ja vait jääb. Siis vahetad polaarsust ja lased mootori teise äärmisse asendisse. Ja nii mitu korda kõik mootorid läbi. Mootori otsad asuvad selles pistikus üksteise kohal st. üks üleval ja teine all reas. Juhtme värvid:
1. mootor- Hall/punane ja vaalge/violett
2. mootor-Hall/valge ja Valge/kollane
3. mootor-Hall/kollane ja Valge/punane
4. mootor-Hall ja Valge/hall

ja peale seda 13.5 asendus 13.7ga, mis tähendab Footwell/Defroster Flap, sporadic block
väike uuring ja sain sellise vastuse: Sporadic tähendab, et "aegajalt toimib". Static tähendab, et kliima pingestamise hetkest peale pole antud jubin "toiminud"
Praegult igatahes toimib..

Kuidas aga lahendada 15.7 Air Flow Flap, sporadic block probleem? See peaks mõjutama siis järelikult salongi soojaks minemist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]