Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
vallo

 postitati 19.01.06 18:19
otsing ikka abiks
aga lühidalt kontrolli ära roolivõimu ja piduri õlitaemed, kui need ok siis valmistu piduri pommi vahetuseks.
timm17

 postitati 19.01.06 09:24
sry, kui valesse kohta postitasin, aga mulgi mure selle absiga, nimelt põles mul kompus see tuluke mis peaks näitama seda pidurivedeliku ja rõhu taset, peale üht äkkpidurdust kustus see tuluke ära ja mingi aja pärast lakkas abs töötamast, siis läks veel veidi aega mööda ja hakkas uuesti see punane ringike koos ! märgiga põlema. Ei tea kas sellel autol kunagi selle kompu pimedaks kahh võimalik saada?:D
marten28

 postitati 17.01.06 14:59
või proovida,mis abs selle kohta ütlex kui pidurilüliti signaal ära lõigata :-D see aga on kindlasti tubleeritud kahe lülitiga
marten28

 postitati 16.01.06 21:39
no vanematel oli see abs-i lüliti lihtsalt selle funktsiooniga et said ajult toitevoolu maha lülitada ja uuesti peale.midagi muud ei juhtunud.pidurid jäid lihtsalt mehaaniliselt alles.probleem tekib aga uuemate masinatega ,kus N:abs-i kiirusanduritelt tulevat signaali ka teised plokid tahavad näha.siis tekib tõesti selline asi et kast hakkab rapsima ja mootor pole rahul ja spidokas võib segast panna. tehas lmselt pole sinna siis sellist varjanti jätnud et saax tarkvaraliselt blokeerida abs-i tööd.siis tulex mingi kavalus appi võtta.............????? kui äkki valetada abs-le et pidurivedelik on otsas :-D pole kindel aga äkki läheb avariisse ja lülitab välja.aga ennem peax seda ikka proovima ja katsetama. tõmba pidurivedeliku nivoo andurilt pistik tagant ära ja vaata kas paneb abs-i tule põlema ja siis pane tahasi ning kas kustub ära,või peab vahepeal süüte välja keerama.
genekas

 postitati 16.01.06 14:40
nojaa - juhul, kui ABS süsteem ka muid funktsioone täidab (ESP, EDS jne) tuleb selle väljalülimise ideed ka hoopis teises valguses vaadelda
Ulvar

 postitati 16.01.06 13:00
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS


No ma egoistlikult enda (S6) seisukohast asjale lähenesin.


Ulvar
genekas

 postitati 16.01.06 10:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.


Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.


Ulvar


Kus on see probleem? Teema algataja autol on ilmselgelt mehaaniline lukk, mitte EDS
Ulvar

 postitati 25.10.05 14:48
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.


Seal on see probleem, et EDS'iga (läbi pidurite pseudodifrilukk) seda difrilukku enam pole.


Ulvar
genekas

 postitati 25.10.05 13:02
Üks idee tekkis küll kuidas autole paigaldada ABS väljalülitamise nupp 4veolisele autole - nimelt ühendada see väljalülitamist teostava lüliti väljund tagumise difriluku poolt tulevate kontaktidega (mis just ABS välja lülitavad) paralleelselt.
Ulvar

 postitati 13.10.05 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: generaator M
Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ...


Just ainult libiseva ratta pidurdusjõudu piirataksegi. Olukorras, kus ühed rattad on asfaltil ja teised lumel, oleks pidurdusmaa muidu palju pikem. Mitteblokeerunud ratas hoiab siiski suunda paremini, kui blokeerunud ratas, nii et olukord on parem, kui ilma ABS'ita pidurdades.
Aga see kõik läheb kuidagi teemast mööda.

Ulvar
genekas

 postitati 12.10.05 15:24
Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.


Kui oleks nii, et ABS piiraks ainult libiseva ratta pidurdusjõudu, siis teiste rataste pidurdusjõu kasvades tekib oht, et auto keerab üldse teel risti vms (kujuta ette pidurdamist olukorras, kus ühe poole rattad on asfaldil ja teised lumel v. kruusal) ...
Ulvar

 postitati 12.10.05 09:00
Tsitaat:
Algselt postitas: piltnik
ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.


Jah, aga kui pedaali edasi ei suru, siis ei rakendata ka teistele rohkem jõudu.

Tsitaat:
kast läheb siis nagu SPORT versioonile ?

Tundub nii jah, et võtad ABS kaitsme välja, siis auto arvab, et nüüd läheb sõiduks. Tegelikult on vist kast kuidagi rataste kiirusanduritega seotud, kahjuks ei tea kuidas täpselt.


Ulvar
piltnik

 postitati 12.10.05 08:42
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!

Ulvar

ka oma kogemustest julgen nii väita. Aga kas mitte pole nii et abs rakendub ainult sellel rattal mis libisema hakkas, mitte aga kõigil kui ühel enam haaret pole.
piltnik

 postitati 12.10.05 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Ulvar
Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde ei lasta.


Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel.


kast läheb siis nagu SPORT versioonile ? ;)
Ulvar

 postitati 12.10.05 08:18
See, et vanematel aparaatidel see lüliti originaalis külge pandi, on esimeses postituses ja ka antud lingi all juba kirjas, ei pea enam tõestama.
Mis libedal pidurdamisesse puutub, siis kas ABS'i rakendudes surud ikka pedaali edasi? ABS hakkab tööle juba ühe ratta libisemise peale, aga teistel võib veel haaret olla, kui tahad kähku pidama saada, siis tuleb täiega pedaali pressida, las ABS teeb oma tööd. Lahtine löga kipub ABS'i haneks tõmbama, aga lihtsalt libeda puhul peaks pidurdamine isegi parem olema, kui ilma ABS-ta.
Lisaks on ABS'i põhipluss juhitavuse säilitamine: kui ei saa pidama, rooli mööda!

Ulvar
Kaaku

 postitati 11.10.05 15:41
Samuti originaalis juba selline lüliti olemas

http://www.wiseman.ee/kaaku/images/Audi%20pildid/Blaupunkt.JPG
jan-kos

 postitati 11.10.05 14:28
Mu sajal on see juba tehase poolt peal ja vastavalt teeoludele lülitan ka vahest välja, muidu pidama ei saa kuidagi.
Ulvar

 postitati 11.10.05 13:28
Minu automaat S6'l muutub ABS'i kaitsme välja tirimisega ka käigukasti re˛iim: käigud hakkavad väga jõuliselt sisse minema ja eriti alla 3k pöörde ei lasta.


Ulvar
PS: See teema sobiks ehk paremini Elektroonika alla, sest samasugune ABS on ka mitteessidel.
piltnik

 postitati 11.10.05 12:32
sõltub ju kui tihti sa seda sisse-välja plõksida soovid
ise kasutasin "kaitse välja" meetodit. Kui sai jäärajal sõitu harjutatud. Tihedamate lülituste korral pole see loomulikult mugav.
vallo

 postitati 11.10.05 11:28
Kas keegi on endale teinud abs switch off lülituse?


Ei ole isegi sugugi rahul abs tööga libedamal pinnasel. Auto lihtsalt ei pidurda korralikult. Abs küll töötab aga pidurdamis efektiivsus jätab kõvasti soovida, tõmba või käsipidurit, et üle üldse seisma jääda. Kuival asfaldil pidurdades on kõik väga hea. Olen lasknud ÜV punktis kontrollida pidurdusjõu ja kõik oli normis. Või siis järgmisena tuleb abs moodul/blokk ära vahetada, võibolla viga selles...

Tean, et see on standardvarustuses olemas 92´ s4 , kuid alates 93´s4 seda ei ole.

Leidsin ka internetist lingi selle kohta.
’94 UrS4 ABS Switch Modification

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.1% - SQL: 33.9%]