Keskmine on mass ja äärmised on toited.Signaal kui selline tuleb juhiukse keskluku moodulist.St ukselukuga põhimõtteliselt lülitad kompressorit kas
imema või puhuma. St pumba küljes muutuvad siis välimised klemmid vastavalt vajadusele toiteks.Peale iga toimingu lõppu peab pump tegema plaksu,st
viskab vaakummembraani ümber teise asendisse.
Kui pump jääb pikalt käima siis on kuskil ukse või pagasniku kambris leke.
Segane jutt ehk sai,aga ma pole ka suurem asi elektrik.
jokker
postitati 10.10.05 16:19
paluks piustiku pinide tähendust vms
ehk siis 3 pini, peaksid olema toide, mass ja signaal
aga mis järjekorras
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]