Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jokker

 postitati 10.10.05 19:30
sain juba asjast aru
aga tänud siiski
QUATTRO

 postitati 10.10.05 18:20
Keskmine on mass ja äärmised on toited.Signaal kui selline tuleb juhiukse keskluku moodulist.St ukselukuga põhimõtteliselt lülitad kompressorit kas imema või puhuma. St pumba küljes muutuvad siis välimised klemmid vastavalt vajadusele toiteks.Peale iga toimingu lõppu peab pump tegema plaksu,st viskab vaakummembraani ümber teise asendisse.
Kui pump jääb pikalt käima siis on kuskil ukse või pagasniku kambris leke.
Segane jutt ehk sai,aga ma pole ka suurem asi elektrik.
jokker

 postitati 10.10.05 16:19
paluks piustiku pinide tähendust vms
ehk siis 3 pini, peaksid olema toide, mass ja signaal
aga mis järjekorras

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 32.0% - SQL: 68.0%]