Teema ülevaade |
Jann
|
postitati 04.07.23 17:30 |
Tsitaat: | Algselt postitas: teet82
Kodeerimisega peaks lahti saama sellest. Võimalik, et tuleb mitmes erinevas juhtplokis midagi muuta, netis on iseenesest juttu ja juhendeid
piisavalt.
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/25639/
|
B8 ja B8,5 mudelitel harva esinev tüütus. Tihedamalt C7, D4 mudelitel. Lähenema peab autokohaselt ja osadel lihtsalt linnukeste tegemine ei aita.
Ennem, kui katsetama asuda, tuleb algne seis fikseerida.
|
teet82
|
postitati 04.07.23 16:17 |
Kodeerimisega peaks lahti saama sellest. Võimalik, et tuleb mitmes erinevas juhtplokis midagi muuta, netis on iseenesest juttu ja juhendeid
piisavalt.
https://forums.ross-tech.com/index.php?threads/25639/
|
jõuvanker
|
postitati 04.07.23 10:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: margus
Teadupärast jätab B8 mootori seisma kui juhiuks avada.
Kas sellele on ka mingi lihtsam lahendus, et ta nii ei teeks? Või on vajalik juba pisut peenem seadistamine ja raketiteadus? |
Pole sellist asja veel täheldanud. Äkki on see mõnele isendile spetsiaalselt külge poogitud? Uutematel olen täheldanud, et kässar läheb automaatselt
peale kui juhiuks avada töötava mootoriga või tagurdamist alustades avatud juhiuksega.
|
margus
|
postitati 04.07.23 10:18 |
Teadupärast jätab B8 mootori seisma kui juhiuks avada.
Kas sellele on ka mingi lihtsam lahendus, et ta nii ei teeks? Või on vajalik juba pisut peenem seadistamine ja raketiteadus?
|
|