Teema ülevaade |
tl470487
|
postitati 14.03.19 12:41 |
Sulle juba vihjati, et vaja oli võtta algne transponder (ettevaatlikult!) vanast võtmest välja ja panna asendatud lukule vastava võtme sisse. Kui seal
hullult sahmid siis võid rida asju lihtsalt ära lõhkuda ja nii oled veel suuremas segaduses-teadmatuses ning keegi ei oska kaugelt ka mitte midagi
arvata ega juhendada.
|
Henri11
|
postitati 14.03.19 12:01 |
Sai käivitatud lollipeaga alguses teiseluku ja võtmega. Käivitus siis naguikka mõneks sekundiks ja suri välja. Viskas armatuuri selle kollase võtme
märgi. Siis panin katkise originaaluku nii öelda tagasi ja lükkasin originaal võtme sisse ja et immo rõngas ikka õiget võtit loeks. Käivitasin siis
otse süüteluku põhjast, aga sama keiss ikka. Korraks käivitub ja võtmemärk vilgub armatuuris.
|
prj
|
postitati 14.03.19 11:28 |
Kaablit on nagunii vaja, et uute asjadega aju ära siduda.
IMMO2 puhul on see oluliselt lihtsam, kui IMMO3 puhul ning koodi pole vaja, aga ilma kaablita ei tee ikkagi midagi.
Aga ühest asjast ma ei saa aru - no läks sul süütelukk katki ja mis siis?
Osta uus süütelukk, lõika uus võti ja tõsta immo transponder ringi vanast ja ongi kõik.
Või kui tahad osta kasutatud süütelukk+võti ja samamoodi tõsta transponder ringi. Ajutiselt võid kasvõi õiget võtit hoida süüteluku lähedal ja läheb
käima.
|
Henri11
|
postitati 14.03.19 11:15 |
Küsimus veel targematele,et sai uuritud ja immo värk pidi olema spidomeetriplokis. Et kui võtta spido ja süütelukk koos võtmega teiselt autolt,kas
sellest piisaks või on ka mootoriaju vaja?
|
Henri11
|
postitati 13.03.19 16:31 |
Tere, nimelt läks süütelukk katki ja võti ka ilmselt rikutud. Kas keegi saab võtta maha tehase immo raplas? Autoks a6 c5 1,8t 98a. Või mida peale
süütelukku vaja seal vahetada oleks et käima saada?
Ettetänades Henri
|