Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
audi a6 c6 õhkvedrustuse kompressor
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] [quote][i]Algselt postitas: SkAudimees1[/i] Tervitusi kaaskannatajatele. Autoks on mul küll mitte c6 vaid d3 kerel olev a8. Juulis 2018 sai kompressor vahetatud, läks tutikas peale, koos orig kinnitusega. Kalibreerimine jäeti tegemata, ja kompressori releest ei rääkinud keegi. Igatahes 8kuud toimis perfecto. 3kõva talvekuud oli enamusajast lift asendis..kuni üheltmaalt kollase märgutule põlema lõi. Ei langeta ja ega eriti tõsta ka ei taha, ja auto erikõrgustel. Veakoodid on suht sarnased 01772 ja 01400, mis viitab kompressori ülekuumenemisele. Kas tõesti väsib uus kompressor 8 kuuga ära? Või kus viga otsima peaks, või millest alustada? Lisaks hakkas ka kliima jaurama. Salongifilter, puhurivent vahetatud (uued) kuid ikka küpsetab neid kliima mooduleid läbi, hetkel peal juba kolmas, küll kasutatud kuid visuaalselt korralik, kõigest 2 ndlt ja kutu. Eelmine moodul oli juba ostes halb(niiskust saanud) ja esimesel murdus klemm pooleks.. Ja kolmas häda on see, et diagnost (vcds jms) saab ligi, aga eriti kaua olla ei lase, viskab välja. Niipalju kui vcds tuvastas, et autol pinge kõigub suuresti, ja genekas ise annab 15volti välja. Esindusse aeg juba kirja pandud (29.03) seni sooviks ideid, kus või mis võib viga olla ja kuhu koer maetud on. Kogu pull on suhteliselt ei kuskilt peale hakanud. Kliimaga veel, et sai võtmemälu seadistatud(süüde oli max. 3min sees, ja vent järgi) istmemälu paigas, auto kõik täiesti pimedaks, roolilukk peale, nii nagu ikka, aga puhur jäi tööle ja uhas veel 2 min jutti, jah on webasto, kuid olgu öeldud, et õues oli kottpime. Ja hommikul oligi kutu.. Ja toimib siis kuis ise tahab, ja seda minimaalselt(enamusaega muidugi mitte) ja vahet pole kas sõidad august läbi või mitte. Vana moodul koos vana mootoriga toimis vastavalt aukudele. Aku +kaabel läks ka kuumaks, kuid see sai lastud Pussipargi Aivaril korda teha. Endal juhe korralikult koos juba. [/quote] Nii ühele hädale sain jälile nimelt, et miks kliima koguaeg jaurab ja miks moodulid hävivad(viimane veel toimiv) kaks ndlt tagasi paigaldades olid klemmid täiesti puhtad, 2ndlt hiljem täiesti oksudeerunud.. Kuna alati vahetus sattunud pimedale ajale, siis on asi lahti lammutatud, uus moodul pistikute otsa, kokku tagasi ja elu ilus ja tuba soe.. eile lammutasin valges asja laiali,vaatepilt mis avanes oli üsna mannetu, klemmid oksudeerunud, aga miks sest pistik ujus veest (pistiku sisemus siis) aga pole asi nii lihtne midagi, et uus universaal pistik otsa ja tuld, klemmid eripaksusega ja tehti selgeks, et kui uut pistikut soovid, siis esindus. Loodan, et uus pistik ravib selle häda korda, kuna pole ühegi auto kliimaga niipalju vaeva pidanud nägema kui d3 e omaga.. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
audi a6 c6 õhkvedrustuse kompressor
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.9%
- SQL:
62.1%
]