Teema ülevaade |
Mattisson
|
postitati 24.11.18 18:06 |
Vaatasin tehaselisade nimekirja ja seal selline lõik: Auxiliary heating - Parking heater with radio remote control. See vist
tähendab, et tehasest webastoga?
Lisaks näitab seal, et tulnud tehasest 520 A (110 Ah) akuga.
|
Mattisson
|
postitati 24.11.18 10:43 |
Panin õhtul numbritega jah veits pange.
Ainuke 92ah AGM aku, mille leidsin:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/autoakud-varta-bosch-exide-jm-soiduautole-banner/banner-aku-running-bull-agm-92ah-354x175x190-
850a
Kõige mõistlikum 110ah Varta aku, mille leidsin:
https://www.1a.ee/autokaubad/akud_laadijad/autoakud/varta_silver_dynamic_i1
Hetkel on peal üldse mingi suvakas 100ah "Centra Futura CA1000".
|
Jann
|
postitati 24.11.18 04:21 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Jõudsin arvuti taha ja vaatasin, et üksi epood ei paku 110ah AGM akut. Kas ma ei suuda õiget kohta leida või pole neid tavalisest poes saadaval?
|
Agm 92Ah
Happeaku 110Ah
See ju eespool selgelt kirjas.
C7 omanikud peavad vaatama 105Ah AGM poole.
|
Mattisson
|
postitati 23.11.18 20:04 |
Jõudsin arvuti taha ja vaatasin, et üksi epood ei paku 110ah AGM akut. Kas ma ei suuda õiget kohta leida või pole neid tavalisest poes saadaval?
|
Mattisson
|
postitati 23.11.18 16:55 |
Akuvahetuse kohta nii palju õudusjutte kuulnud selle auto kohta, et kindlasti lasen vahetada.
|
Jann
|
postitati 23.11.18 16:42 |
Jah, kõigil on, fl mudelitel veidi teisiti lahendatud. Kui juba nii küsid, siis lase parem vahetada ja kodeerida, muidu on siin varsti teema, miks mmi
pime on.
|
Mattisson
|
postitati 23.11.18 15:03 |
Kuidas ma kindlaks teen, kas mu autol on ülelaadimise vastane moodul või kasutati seda kõigil C6' l?
|
Jann
|
postitati 23.11.18 14:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Okei, tänud taaskord. Aga kas meie kliimas on reaalselt AGM alust kasu? |
Loe parem , mis ma siin ikka seletan.SIIT Mõtle, kuidas autot kasutad ja siis tee oma valik. Valik võiks olla siiski Audi orig. akude järgi, mitte mingi suvaline,
mida müüja heaks arvab. (kolm viimast audit on kodeerima tulnud valede akudega) Kui akuga BEM koode kaasas pole, nagu originaalidel, siis tuleb osta
samade väärtustega järelturu aku, et asi saaks korrektselt tehtud.
|
Mattisson
|
postitati 23.11.18 14:13 |
Okei, tänud taaskord. Aga kas meie kliimas on reaalselt AGM alust kasu?
|
Jann
|
postitati 23.11.18 13:44 |
Kui juba happeaku ostad, siis 110Ah, mis on C6-l ka originaalis. Lihtsam kodeerida ka, kuna 100-sele pole sul koode nagunii.
Orig. Audi 92Ah AGM peab ka 8-10a. vastu, eks muidugi sõltub ka kus kliimas ja kuidas seda kasutada.
|
Mattisson
|
postitati 23.11.18 12:58 |
Tundub, et peab aku vahetuse käsile võtma. Vaatasin Varta kodulehelt, et peaks see sobima:
https://mobile.kaup24.ee/et/autokaubad/akud-akulaadijad/akud/aku-varta-silver-100ah-830a-h3?id=115454&mid=134672
Pole küll AGM, aga googeldades öeldakse et pole mingit vahet. Hind 50% soodsam ja kui mõlemat peab iga paari aasta tagant vahetama, siis pole vast
mõtet AGM võtta?
|
Mattisson
|
postitati 15.11.18 13:38 |
Tänud abi eest.
Laen aku täis ja siis lasen ka uuesti ära testida.
|
Jann
|
postitati 15.11.18 11:13 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Täitsa olemas Janni kirjeldatud karp taga võimendi juures koodiga 4F0909509.
Nüüd tuleb selline loll küsimus: et mis ma nüüd teen . Kas vajan pulti?
Kuidas kontrollin webasto korrasolekut või, et kas see enam füüsiliselt üldse olemas on. |
No näed, vahest veab. Mõni maksab neljakohalise numbri, et see peale saada. Aku PEAB olema korralik, kodeeritud nagu vaja ja soovitavalt AGM.
Kui tahad toast auto sooja panna, mis on ülimugav, siis vajad pulti ning õpetamist. Enne võiks muidugi webasto üle vaadata kaabliga, kas on töökorras
jne. Klubiline Vedru näit. aitab Tallinna kandis, puldi pead ise leidma vast. SELLIST VAJAD
|
Unisol58
|
postitati 15.11.18 10:43 |
Kindlasti kapoti alt.
|
Mattisson
|
postitati 15.11.18 10:36 |
Lasin aku kontrollida ja see soovitas laadida ja uuesti testida. Nüüd jätaks auto laadima, aga igaks juhuks küsin üle, et kas peaksin laadima
kapoti alt mitte otse akut pagasnikust?
|
Mattisson
|
postitati 12.11.18 19:31 |
Täitsa olemas Janni kirjeldatud karp taga võimendi juures koodiga 4F0909509.
Nüüd tuleb selline loll küsimus: et mis ma nüüd teen . Kas vajan pulti?
Kuidas kontrollin webasto korrasolekut või, et kas see enam füüsiliselt üldse olemas on.
|
Mattisson
|
postitati 12.11.18 11:17 |
Tänud, Jann. Uurin järgi.
|
Jann
|
postitati 12.11.18 11:03 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Tänud vastuse eest. Kuidas ma selgeks teen kas on webasto? Pole kunagi näinud kuidas välja näeb ega kus peaks asuma. |
Vaata, kas põhjakattes on auk, kustkaudu ahju summuti gaasid välja saadab. Kõige lihtsam vist. Kui on taga vasakul võimendi ees must karbike
(suitsupaki suurune), siis on ka puldi valmidus olemas. Loomulikult saab ka arvutiga kõike vaadata, k.a. võimalikku ahju lukus olekut. Ahi ise on
vasaku esiratta ees.
|
Mattisson
|
postitati 12.11.18 09:52 |
Tänud vastuse eest. Kuidas ma selgeks teen kas on webasto? Pole kunagi näinud kuidas välja näeb ega kus peaks asuma.
|
Jann
|
postitati 12.11.18 08:55 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Mattisson
Nädalavahetusel avastasin, et SETUP nupu alt saan seada taimeri, et salong soojaks lasta. Mõtlesin, et proovin kuidas see toimib. Olin ise autos ja
ventikad läksid kenasti tööle. Peale minutit umbes tuli kiri, et aku tase väga madal. Vaatasin ja auto ise näitas 60%.
Kas see tähendab, et aku väga nõrk? Või ilma webastota salongi soojendamine ongi aku killer? |
See taimer on mõeldud webastoga autole. Oled kindel, et webastot pole? Tihti on pult lihtsalt kadunud. Või on keegi selle menüü naljaviluks peale
näppinud. Q7-tel on tihti webasto sõidusoojendina ja inimene ei teagi, et taimeri saab peale kodeerida ning ka seisusoojendina kasutada. Hea aku on
nagunii ülioluline, seega tasub kontrollimist, vajadusel vahetus ja kodeerimine muidugi.
|
Mattisson
|
postitati 12.11.18 08:41 |
Nädalavahetusel avastasin, et SETUP nupu alt saan seada taimeri, et salong soojaks lasta. Mõtlesin, et proovin kuidas see toimib. Olin ise autos ja
ventikad läksid kenasti tööle. Peale minutit umbes tuli kiri, et aku tase väga madal. Vaatasin ja auto ise näitas 60%.
Kas see tähendab, et aku väga nõrk? Või ilma webastota salongi soojendamine ongi aku killer?
|