Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
J.Aru

 postitati 13.11.18 14:07
Järelhõõgumine peaks olema jah normaalne, toimetab see igal AFN-il seliselt, et hoiab mingi aja veel küünlaid järgi pärast käivitamist ja 2000 pöörde juures lükatakse järelt ära ka siis kui temperatuur veel piisav pole. See küünalde märgutuli ei käi orginaalis küünalde toite ahelasse, sellejaoks aju küljes eraldi klemm kui ei eksi. Kui orginaalis tuli kustub siis küünlad veel on tegelikult järgi, relee teeb klõpsu mõne sekundi pärast.
arsine

 postitati 12.11.18 19:56
Tuleb selle 121 pini aju küljest üldse K-line välja? Elsa skeemides ei märganud.

Üks elektrimure veel - oskab keegi spidoploki 2 süsteemse õlirõhu kontrolli ära petta 1 lüliti peale?
weiks

 postitati 12.11.18 18:09
Tsitaat:
Algselt postitas: arsine
Ehk oskab ka keegi seda kommenteerida, miks ma OBD2-ga aju üles ei leia. Ühendasin CAN siinid otse pistikusse vastavate klemmide alla, pluss ja mass ka järel aga diagnost ei leia miskit.

Kui K-line (roheline/must) on ühendamata siis ei saagi midagi tulla.
arsine

 postitati 12.11.18 16:44
Minu teisel autol (Golf 4 81kw TDI) sellist asja igatahes pole, või vähemalt armatuuris see ei kajastu... Ei julenud mootorit soojaks lasta sellega, kartsin need küünlad sinna sisse ära põletada. Kusjuures mõneminutise katsetuse käigus kustus see tuli 2000 pöörde pealt ära, lastes mootori tühikäiku läks uuesti põlema... Aga eks ma ühendan selle ära ja jälgin mis ta teeb, kas kustub soojast peast ära või mitte. Loodame, et neid ära ei põleta, sest raha on juba liiga palju selle projekti peale magama pandud ja asi pole ikka veel päris 100%.

Ehk oskab ka keegi seda kommenteerida, miks ma OBD2-ga aju üles ei leia. Ühendasin CAN siinid otse pistikusse vastavate klemmide alla, pluss ja mass ka järel aga diagnost ei leia miskit.
stihl

 postitati 11.11.18 11:52
See, et küünlad pärast lambi kustumist hõõguma jäävad, on normaalne. Seda nimetatakse diesel afterglow`ks.

Tuli kustub, käivitada saad, aga kogu jama on ikka veel liialt külm ja mingi aeg, sõltub autost, hoitakse ka küünlaid järgi.
Seda kahel põhjusel:
1. Et külmalt paremini töötaks ja gaasid puhtamad oleks.
2. Et küünlad igavesti ei kestaks ja et sa neid ikka vahete-vahel vahetada ka saaks, sest raha peab omanikku vahetama.:D

Las mingi minut paar kohapeal tuksuda, kas siis on ka veel järgi...?

.
Petu

 postitati 11.11.18 08:31
Kas ka sooja mootoriga peale käivitust lülitab küünlad järgi?
Pole küll katsetanud ega mõõtnud, aga minu teada peakski külmkäivitusel külmalt käima minnes küünlad mingi lühikest aega taga olema. Vähemalt vanakooli diislitel minu teada.
Kui ikka mõne minuti jooksul käies ära ei kustu siis kahtlane.
arsine

 postitati 11.11.18 08:24
Jootsin eile spidoploki ja relee juhtklemmid jadamisi - selle peale ei hakanud asi üldse tööle. Pinge tuleb plokist releele peale küll aga miskipärast asi ei tööta...
arsine

 postitati 04.11.18 18:50
Tervist!

Olen suvel alustatud mootori swapi projekti lõpusirgel (2.0E asemele b5 pealt 1.9TDI AFN) aga ilmnes probleem millest enam mõistus üle ei käi. Süüdet keerates tundub esialgu kõik normaalne, tuluke süttib ja kustub loogilisel ajahetkel kuid peale käivitust lülitub eelsüüde uuesti järgi. Samuti jääb spidoplokki ka kerge kuma peale mootori suretust. Juhtsignaalid releele on süütest pluss ja ajus miinus (paralleelselt on ajuga ühenduses ka armatuuri tuluke). Oli mõttes ka spidoplokk ja relee jadamisi panna kuid raske uskuda, et see mure lahendab...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.3% - SQL: 60.7%]