Teema ülevaade |
Undercover
|
postitati 10.01.18 09:27 |
CANi eraldi jah ei olnud kui sellist vaid kellaploki adaptsioonide all CAN Powertrain pandi manuaaliks.
|
prj
|
postitati 10.01.18 09:15 |
Seal ei ole mitte mingit raketiteadust.
ABS on ilmselt kõigil sama, selle sai ringi kodeeritud. Kõigil nii hästi ei lähe ja tuleb võtta manuaalkastiga auto pealt.
Edasi on vaja kasti aju lahti ühendada (siis kustuvad automaatselt PRND ära kelladeplokist) ning mootoriaju üle kirjutada.
Saab seda ka ilusti üle OBD flashida, aga see selleks.
Mingit arvestatavat kodeeritavat can gateway'd B6 kere peal ei eksisteeri.
|
M2ki
|
postitati 10.01.18 00:29 |
Valgusta siis teisi ka, mis viga oli / tehti nende can/abs ajuga.
|
Undercover
|
postitati 09.01.18 18:19 |
Tervist. CAN ja ABS korras nüüd, ECU koodingut muuta ei saanud ja flashida polnud hetkel võimalik, saadan ECU neile ja tehakse ära.
Seega sellega peaks korras olema ehk
|
Undercover
|
postitati 09.01.18 10:32 |
Tervist ja aitäh vastajatele. Olen teadlik, et kui keegi siiski aidata ei saa, siis tuleb ECU ja ABS välja vahetada. Hetkel ei kipu kiirustama nende
moodulite vahetamisega ja loodan lihtsamat teed pidi asja aetud saada, isegi kui ECU vajab uut tarkvara.
Hetkel olen autokallale ühe inimese lasknud, kaasklubilise Jann'i. Tõesti ta muutis kodeeringut ABS'il peale rooliasendi kalibreerimist ja mootori
kodeeringule muutmist paraku tehtud ei saanud, kuid ABS-i mingi kamm jäi sisse isegi siis kui kastiaju järel oli. See, et tuled on kellaplokis kustus
ei tähenda, et asi oleks korras, sest mingid veakoodid lõi ikka ABS-i.
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann "Ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega"". | Kui Viljandis
kohtusime, näisite olevat sümpaatne inimene, kellele võib loota ka tulevikus arvutialastel teemadel ning enne laialiminemist isegi ütlesite, et tuleks
rohkem uurida ja kui miskit on, suhtleme edasi Audiklubi kaudu. Kirjutasin hiljuti Teile lootuses saada vastust küsimusele, et kas CAN Gateway ei või
olla seotud asjaga? Sest ABS lasi kodeeringu õigeks muuta kuid miski ikka nõudis kastiaju. Vastust ei tulnud, mõtlesin, et ehk avasite ja läks meelest
hiljem vastata, juhtub ikka. Nüüd tulete ja kirjutate siia seda avalikult, et ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega", selle asemel oleks
võinud kirjale vastata ja õelda, et sorri, kahjuks ei saa aidata. Tõsi, eelmine omanik tegi Multitronicust manuaaliks ja jättis kõik elektriosa
tegemata.. Kõik on tehtav
Jah, mootoriajju tuleb ka sidurilüliti juhe vedada ja siis peaks ilmselt ka püsikiirusehoidja tööle hakkama?
Kohtun täna ühe antud alal tegeleva inimesega Tartus, kes andis lootust, et asja võib korda saada. Eks kirjutan siia ka kui miskit targemaks saan.
|
Kiil
|
postitati 09.01.18 09:07 |
Kunagi ühel 2.8 facelift B5'el sain küll kõik manuaaliks kodeerida. Kõk tuled kustusid ära ja ühtegi viga ei näidanud. Tarkvara kindlasti teine aga
omanik oli nii ka rahul.
|
prj
|
postitati 09.01.18 08:54 |
Kui TCU on küljes, siis midagi normaalselt kindlasti ei toimi.
Samuti peab sidurilüliti olema normaalselt ajusse ühendatud.
|
M.Jaaska
|
postitati 09.01.18 05:49 |
Multitronicu puhul vajab aju uut tarkvara. Automaadi puhul saanud senimaani ilma.
|
Jann
|
postitati 09.01.18 05:43 |
Vaatasin seda mingi aeg. ABS -i lasi manualiks ümber kodeerida, kuid see oli ka kóik. Mootoriaju ei lasknud ja kui vana kasti aju küljest vótta, siis
kohe tuled viled pólevad. Aju külge ühendades kóik toimis. Ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega".
|
prj
|
postitati 08.01.18 21:11 |
On tõenäoline, et on vaja teist ABS-i pumpa ning mootoriaju tarkvara ei pruugi automaati ja manuaali korraga toetada ning vajab tarkvara
ülekirjutamist.
Kaabliga ei ole midagi pistmist.
|
Undercover
|
postitati 08.01.18 18:00 |
Tervist! Ei ole kindel kas tegin teema õigesse kohta, aga Audi A6 1.8T AWT 110kw 2002a tehti Multitronic'ust manuaaliks ja oleks tarvis kodeerida ABS
ja ECU. Kes saaks välja aidata? Ise asun Viljandimaal, saan tulla ka kaugemale.
|
|