Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Undercover

 postitati 10.01.18 09:27
CANi eraldi jah ei olnud kui sellist vaid kellaploki adaptsioonide all CAN Powertrain pandi manuaaliks.
prj

 postitati 10.01.18 09:15
Seal ei ole mitte mingit raketiteadust.

ABS on ilmselt kõigil sama, selle sai ringi kodeeritud. Kõigil nii hästi ei lähe ja tuleb võtta manuaalkastiga auto pealt.
Edasi on vaja kasti aju lahti ühendada (siis kustuvad automaatselt PRND ära kelladeplokist) ning mootoriaju üle kirjutada.
Saab seda ka ilusti üle OBD flashida, aga see selleks.

Mingit arvestatavat kodeeritavat can gateway'd B6 kere peal ei eksisteeri.
M2ki

 postitati 10.01.18 00:29
Valgusta siis teisi ka, mis viga oli / tehti nende can/abs ajuga.
Undercover

 postitati 09.01.18 18:19
Tervist. CAN ja ABS korras nüüd, ECU koodingut muuta ei saanud ja flashida polnud hetkel võimalik, saadan ECU neile ja tehakse ära.

Seega sellega peaks korras olema ehk :)
Undercover

 postitati 09.01.18 10:32
Tervist ja aitäh vastajatele. Olen teadlik, et kui keegi siiski aidata ei saa, siis tuleb ECU ja ABS välja vahetada. Hetkel ei kipu kiirustama nende moodulite vahetamisega ja loodan lihtsamat teed pidi asja aetud saada, isegi kui ECU vajab uut tarkvara.

Hetkel olen autokallale ühe inimese lasknud, kaasklubilise Jann'i. Tõesti ta muutis kodeeringut ABS'il peale rooliasendi kalibreerimist ja mootori kodeeringule muutmist paraku tehtud ei saanud, kuid ABS-i mingi kamm jäi sisse isegi siis kui kastiaju järel oli. See, et tuled on kellaplokis kustus ei tähenda, et asi oleks korras, sest mingid veakoodid lõi ikka ABS-i.

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann "Ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega"".
Kui Viljandis kohtusime, näisite olevat sümpaatne inimene, kellele võib loota ka tulevikus arvutialastel teemadel ning enne laialiminemist isegi ütlesite, et tuleks rohkem uurida ja kui miskit on, suhtleme edasi Audiklubi kaudu. Kirjutasin hiljuti Teile lootuses saada vastust küsimusele, et kas CAN Gateway ei või olla seotud asjaga? Sest ABS lasi kodeeringu õigeks muuta kuid miski ikka nõudis kastiaju. Vastust ei tulnud, mõtlesin, et ehk avasite ja läks meelest hiljem vastata, juhtub ikka. Nüüd tulete ja kirjutate siia seda avalikult, et ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega", selle asemel oleks võinud kirjale vastata ja õelda, et sorri, kahjuks ei saa aidata. Tõsi, eelmine omanik tegi Multitronicust manuaaliks ja jättis kõik elektriosa tegemata.. Kõik on tehtav :)

Jah, mootoriajju tuleb ka sidurilüliti juhe vedada ja siis peaks ilmselt ka püsikiirusehoidja tööle hakkama?

Kohtun täna ühe antud alal tegeleva inimesega Tartus, kes andis lootust, et asja võib korda saada. Eks kirjutan siia ka kui miskit targemaks saan.
Kiil

 postitati 09.01.18 09:07
Kunagi ühel 2.8 facelift B5'el sain küll kõik manuaaliks kodeerida. Kõk tuled kustusid ära ja ühtegi viga ei näidanud. Tarkvara kindlasti teine aga omanik oli nii ka rahul.
prj

 postitati 09.01.18 08:54
Kui TCU on küljes, siis midagi normaalselt kindlasti ei toimi.
Samuti peab sidurilüliti olema normaalselt ajusse ühendatud.
M.Jaaska

 postitati 09.01.18 05:49
Multitronicu puhul vajab aju uut tarkvara. Automaadi puhul saanud senimaani ilma.
Jann

 postitati 09.01.18 05:43
Vaatasin seda mingi aeg. ABS -i lasi manualiks ümber kodeerida, kuid see oli ka kóik. Mootoriaju ei lasknud ja kui vana kasti aju küljest vótta, siis kohe tuled viled pólevad. Aju külge ühendades kóik toimis. Ei viitsi oma aega raisata selliste "projektidega".
prj

 postitati 08.01.18 21:11
On tõenäoline, et on vaja teist ABS-i pumpa ning mootoriaju tarkvara ei pruugi automaati ja manuaali korraga toetada ning vajab tarkvara ülekirjutamist.
Kaabliga ei ole midagi pistmist.
Undercover

 postitati 08.01.18 18:00
Tervist! Ei ole kindel kas tegin teema õigesse kohta, aga Audi A6 1.8T AWT 110kw 2002a tehti Multitronic'ust manuaaliks ja oleks tarvis kodeerida ABS ja ECU. Kes saaks välja aidata? Ise asun Viljandimaal, saan tulla ka kaugemale.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.9% - SQL: 46.1%]