Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Dixi

 postitati 30.07.05 19:58
Küsimus on lihtsalt selles, et kasti aju kontrollib signaali peale piduritule lülitit ja kui pedaal pole alla vajutatud, siis jookseb see ots läbi piduri tule pirni massi. Sealt ka short to ground. Võta näit. ära mootori kaitse, mis toidab andureid ja vaata veakoode. Näitab, et kõik need andurid, mis toiteta jäid on short to ground.
kama2

 postitati 30.07.05 19:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Kui Sa nüüd selle "vigase"programmi all VAG- COM mõtlesid, siis võin öelda, et ka Bosch KTS ja vw tool näitavad samat asja. Kui aga pidurit all hoiad on viga kadunud.

OK, olgu nii. Ise olin kaks päeva netis, otsisin kuhu koer maetud, kui oma autole diagnostikat tegin. Vahepeal mõtlesin juba et K-Line adapter peksab segast;). Aga vähemalt räägime samast asjast
Ja see et erinevad programmid näitavad sama tegelt õige, proge pole süüdi, vaid see aju siis, mis veakoodi registreerib
Dixi

 postitati 30.07.05 19:40
Kui Sa nüüd selle "vigase"programmi all VAG- COM mõtlesid, siis võin öelda, et ka Bosch KTS ja vw tool näitavad samat asja. Kui aga pidurit all hoiad on viga kadunud.
kama2

 postitati 30.07.05 19:00
Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Käigukasti testis peabki näitama piduripedaali anduri viga. Kui hoida pedaali all ja siis testida siis seda viga ei näita.

Ta tegelt ei PEA näitama, vaid see pidi olema proge viga. Usun et jutt käib veakoodist 00526.

See on siis viga ise:

Address 02: Auto Trans
Controller: 4A0 927 156 R
Component: AG4 GETRIEBE 01K D74
Coding: PMC 2
Shop #: 0260002246
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground

Ja siin on VAG-COM softi tootja Ross-Tech kommentaar:

2.7 Are there any Fault-Codes that can and should be ignored?
Yes. Most 1995 and earlier Bosch ECU's will show you a DTC 00513 - Engine Speed Sensor (G28) if you scan them when the engine is not running. This fault code goes away by itself once you start the engine. If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code.
In addition, many Automatic Transmission Control Modules will show a DTC 00526 or 17087 that indicates a faulty brake light switch. This can also be ignored and will not appear if you press the brakes once before checking for Fault Codes.
Dixi

 postitati 29.06.05 10:33
Käigukasti testis peabki näitama piduripedaali anduri viga. Kui hoida pedaali all ja siis testida siis seda viga ei näita.
Inz

 postitati 29.06.05 09:47
kusjuures diagnostika ja e-test tehti ära ja vead kõrvaldati aga näitab, et käigukast ja pidurituli lüliti on kuidagi ühenduses (ehk ongi siis see avariire˛iim)....seda viga aga ei suudetud kuidagi kõrvaldada. Kas võib olla hoopis midagi elektrijuhtmetes mida need immopaigaldajad näppisid?

Ja siit ka moraal..... selliste asjade paigaldamiseks mine esindusse....maksad natuke rohkem aga nagu näha on kokkuvõttes pärast kõikide jamade likvideerimist asi 2x odavam!!!!
Dixi

 postitati 29.06.05 09:37
Sul ilmselt tehti immoga katkestus mootori peavoolurelee ahelasse. Siis juhtub nii, et kastiaju saab enne süütevoolu peale, kui mootori aju ja kast läheb avariireziimi. Kui tahad võin pilgu peale visata.
Inz

 postitati 29.06.05 07:44
kas keegi oskab aidata või teab kust abi saada? Peale immobilaiseri paigaldamist läks Audi A6 98a aju lolliks ja käigukast samuti. Käisin diagnostikas ja kõik nulliti ära ning isegi lasin immo maha võtta (kuna viha läks selle vastu suureks) aga üks jama jäi ikka sisse.
Nimelt kiirendades ei vaheta õigeaegselt 2 käiku 3-nda peale. Laseb tuurid üles ja viivitab vahetusega. Kas keegi teab milles küsimus või kust võiks abi leida. Või peaks ikka pöörduma esinduse poiste poole?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.3% - SQL: 53.7%]