Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 automaatkast jamab peale immo paigaldamist..... (Vastuseid: 7 | Vaatamisi: 1825)
Inz
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 QUATTRO

postitati 29.06.05 07:44 Tsiteeri
A6 automaatkast jamab peale immo paigaldamist.....



kas keegi oskab aidata või teab kust abi saada? Peale immobilaiseri paigaldamist läks Audi A6 98a aju lolliks ja käigukast samuti. Käisin diagnostikas ja kõik nulliti ära ning isegi lasin immo maha võtta (kuna viha läks selle vastu suureks) aga üks jama jäi ikka sisse.
Nimelt kiirendades ei vaheta õigeaegselt 2 käiku 3-nda peale. Laseb tuurid üles ja viivitab vahetusega. Kas keegi teab milles küsimus või kust võiks abi leida. Või peaks ikka pöörduma esinduse poiste poole?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 29.06.05 09:37 Tsiteeri


Sul ilmselt tehti immoga katkestus mootori peavoolurelee ahelasse. Siis juhtub nii, et kastiaju saab enne süütevoolu peale, kui mootori aju ja kast läheb avariireziimi. Kui tahad võin pilgu peale visata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Inz
huviline



Registreerunud 31.03.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6 QUATTRO

postitati 29.06.05 09:47 Tsiteeri


kusjuures diagnostika ja e-test tehti ära ja vead kõrvaldati aga näitab, et käigukast ja pidurituli lüliti on kuidagi ühenduses (ehk ongi siis see avariire˛iim)....seda viga aga ei suudetud kuidagi kõrvaldada. Kas võib olla hoopis midagi elektrijuhtmetes mida need immopaigaldajad näppisid?

Ja siit ka moraal..... selliste asjade paigaldamiseks mine esindusse....maksad natuke rohkem aga nagu näha on kokkuvõttes pärast kõikide jamade likvideerimist asi 2x odavam!!!!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 29.06.05 10:33 Tsiteeri


Käigukasti testis peabki näitama piduripedaali anduri viga. Kui hoida pedaali all ja siis testida siis seda viga ei näita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.05 19:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Käigukasti testis peabki näitama piduripedaali anduri viga. Kui hoida pedaali all ja siis testida siis seda viga ei näita.

Ta tegelt ei PEA näitama, vaid see pidi olema proge viga. Usun et jutt käib veakoodist 00526.

See on siis viga ise:

Address 02: Auto Trans
Controller: 4A0 927 156 R
Component: AG4 GETRIEBE 01K D74
Coding: PMC 2
Shop #: 0260002246
1 Fault Found:
00526 - Brake Light Switch-F
29-00 - Short to Ground

Ja siin on VAG-COM softi tootja Ross-Tech kommentaar:

2.7 Are there any Fault-Codes that can and should be ignored?
Yes. Most 1995 and earlier Bosch ECU's will show you a DTC 00513 - Engine Speed Sensor (G28) if you scan them when the engine is not running. This fault code goes away by itself once you start the engine. If this sensor were truly defective, the engine would not run at all! Please ignore this code.
In addition, many Automatic Transmission Control Modules will show a DTC 00526 or 17087 that indicates a faulty brake light switch. This can also be ignored and will not appear if you press the brakes once before checking for Fault Codes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 30.07.05 19:40 Tsiteeri


Kui Sa nüüd selle "vigase"programmi all VAG- COM mõtlesid, siis võin öelda, et ka Bosch KTS ja vw tool näitavad samat asja. Kui aga pidurit all hoiad on viga kadunud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kama2
huviline



Registreerunud 24.08.03
Asukoht: Dorpat
Kasutaja on eemal


postitati 30.07.05 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Dixi
Kui Sa nüüd selle "vigase"programmi all VAG- COM mõtlesid, siis võin öelda, et ka Bosch KTS ja vw tool näitavad samat asja. Kui aga pidurit all hoiad on viga kadunud.

OK, olgu nii. Ise olin kaks päeva netis, otsisin kuhu koer maetud, kui oma autole diagnostikat tegin. Vahepeal mõtlesin juba et K-Line adapter peksab segast;). Aga vähemalt räägime samast asjast
Ja see et erinevad programmid näitavad sama tegelt õige, proge pole süüdi, vaid see aju siis, mis veakoodi registreerib


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Dixi
huviline



Registreerunud 13.02.05
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 30.07.05 19:58 Tsiteeri


Küsimus on lihtsalt selles, et kasti aju kontrollib signaali peale piduritule lülitit ja kui pedaal pole alla vajutatud, siis jookseb see ots läbi piduri tule pirni massi. Sealt ka short to ground. Võta näit. ära mootori kaitse, mis toidab andureid ja vaata veakoode. Näitab, et kõik need andurid, mis toiteta jäid on short to ground.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]