Teema ülevaade |
yks
|
postitati 02.07.17 13:30 |
Võimalik, et probleem mootori esimese kiirusega, sellisel juhul hakkabki tööle nn. täistuuridel.
Kliima radikas rõhk kerkib sekunditega, ehk kui esimene kiirus ei rakendu, lülitub kohe teine.
|
maiko26v6
|
postitati 01.07.17 20:41 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rass
Elektrimootoriga ventikas hakkab alati koos kliimaga tööle. Teine ventikas hakkab tööle vaid vajadusel. |
Elektrimootoriga ventikas hakkab alati koos kliimaga tööle. Teine ventikas (visco) töötab kogu aeg, kui auto töötab.
|
andrec
|
postitati 30.06.17 15:18 |
Öeldi, et peabki hakkama ju. Konditsioneeri radikas vaja maha jahutada. Kui ventikas ei peaks töötama, siis ei tule külma ka autosse, lükkab kondi
pumba välja kohe.
|
lehar
|
postitati 30.06.17 14:26 |
Siis ikka mingi andur villane.
Üks ventilaator käib kergelt koguaeg ringi ning kui konditsioneer sisse lülitada, hakkab teine täiega huugama. Ei usuks, et peabki koguaeg täistuuril
undama, pole nagu ühelgi teisel autolt sellist asja täheldanud. Pigem ikka siis, kui vaja.
Aga mis andur ja kus asub võiks seda tekitada?
|
rass
|
postitati 16.06.17 11:44 |
Elektrimootoriga ventikas hakkab alati koos kliimaga tööle. Teine ventikas hakkab tööle vaid vajadusel.
|
Rix
|
postitati 16.06.17 11:40 |
Peaks nagu olema normaalne, et jahutada kliima radikat.
|
lehar
|
postitati 16.06.17 09:13 |
Autoks AFN mootoriga b5 FL
Kust peaks viga otsima kui konditsioneeri sisselülitamisel koheselt ventilaator kapoti all uhama hakkab, vahet ei ole kas mootor on külm või soe. See
peaks vast ainult vajadusel töötama?!
Veakoodi pole, tõenäoliselt mingi andur paneb villast, aga milline ja kus asub?
Või on mingi muu põhjendus?
|