Teema ülevaade |
rabzer
|
postitati 07.09.17 08:33 |
Mure sai lahendatud. Rooliots põhjustas seda jama. Lõpus mängis 0.7 mm edasi tagasi see rooliotsa tagumine ots kus saab seadistada rattajooksu
(pildil näha mis osa). Lõpus hakkas kolistama ja siis sai kontrollitud ja viga leitud. See kes vahetas ütles pole näinud siukest asja, et nii läheb
katki. Vb oli praag osa. Kestis alla ühe aasta.
|
tl470487
|
postitati 08.04.17 08:23 |
Siis mine küsi teise "arsti" arvamus. Mõõta ja kontrollida on kõik vaja. Saad ju ise aru, et üle interneti heietamine viga ei kinnita.
|
rabzer
|
postitati 08.04.17 07:05 |
Sai siis diagnostikas käia ja nemad ka viga ei suutnud tuvastada ja mitte eraisik vaid firma mis Lääne-Virumaal parim. Tekkis üks mõtte, et mingi aeg
sai pidurikettaste vahet puhastatud kuna need olid umbes esirattastel. Kas võivad kurve peal kettad nii teha mingi ratal, et abs andur ühel rattal
mõõdab valesti. Siis kui esirattastel oli see jama siis lausa pidurdas autod.
|
rabzer
|
postitati 21.03.17 15:07 |
Lehte mingit ei antud sillastendis. Hmm kuidas seda külgkiirendus andur üle vaadata ? Teine asi veel mis vahepeal tuli meelde oli mingi Brake Pressure
Sensor ja siis põles ESP kuni sain auto taaskäivituse tehtud. Kas see võib ka kuidagi mõjutada ?
|
tl470487
|
postitati 21.03.17 13:39 |
Mõeldud on stendis geomeetriat tervikult koos rooliasendi kalibreeringuga mitte pelgalt esisillareguleerimist.
PS: 1 uitmõte on veel sillastendi kohta - kas sisestati stendi auto vin-le vastavad algandmed?
Võta teostatud seadistustöö väljatrükk ette ja vaata üle.
|
rabzer
|
postitati 21.03.17 13:34 |
Sillastend tehtud 1-2 kuud tagasi ja auto läheb sirgelt isegi kui rool lahti lasta või mis sa mõtled sillageomeetria all ? Kohapeal seistes on nurk 0
kuni 5¤ kui rool sirge aga kui keerata siis tulevad kraadit juurde ka.
|
tl470487
|
postitati 21.03.17 10:39 |
Jah vabalt tekib, kui autol ei ole lisaks sillageomeetriat kaua aega seadistatud. Korrektne on üldse sellest alustada ja alles siis muu mudruga
tegeleda, kui sild ning roolinurk stendis fikseeritud.
|
Jann
|
postitati 21.03.17 10:32 |
Ja see tekib 70-100 km/h paremale kurvi minnes? Ei tahaks nagu uskuda. Samas on rool otse 0 kraadi arvutiga vaadates, nagu omanik väidab. Võib ju
rooli vaikselt keerata ja nurka jälgida, kuid viitab siiski külgkiirendus anduri liigsele tundlikkusele. Hiljuti oli ühe d2-ga sama teema. sel juhul
ei ole ka vigu.
Aga ilmselgelt siit kaugelt sellist viga ei diagnoosi.
|
tl470487
|
postitati 21.03.17 10:19 |
Ei ole fakt, et vale roolinurk mingi veakoodina regatakse. Pigem vastupidi, veakoodi regamine on erandlik nähtus. Roolinurk on argumendi väärtus,
mille järgi süsteem kõik arvutused ja otsused teeb. ESP rakendumine on selles kontekstis "veakood".
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4/S4/RS4/Cabriolet_(8E/8H)
NB! VCDS kaabli võimekus peab seda tegevust toetama ehk a la ka makstud-regatud VAG-COM Lite ilmselt sellega toime ei tule.
|
Jann
|
postitati 21.03.17 10:16 |
Kui rooliasendi andur tahaks kalibreerimist, oleks ka sellekohane viga olemas. Võiks vaadata G200 (g419) toimimist, need ennegi peavalu valmistanud,
rohkem küll c6 ja d2 keredel.. Ei mäleta peast, kas B6-l juba oli G419 (koosneb G200 ja G202)
|
rabzer
|
postitati 21.03.17 09:15 |
Proovitud vag-comist lugeda kuni 20 km/h kiirust ja graafikus tuleb suht 1 1 joon 4 anduri oma. Roolinurk kui vaadata siis 0 või 5% kui rool sirge.
Kuidas seda seadistada. Netis lugesin aga mul ei õnnestu.
|
tl470487
|
postitati 21.03.17 00:35 |
Roolinurk ilmselt vale. Kalibreerida ja kõik laheneb.
|
Madisx
|
postitati 20.03.17 22:42 |
B5 oli sama jama kui rool oli maas käinud ja 2 hamba jagu vales asendis!
|
kps
|
postitati 20.03.17 09:52 |
VagScope ABS anduritest andmeid lugema reaalajas panna ja siis rahulikult kuskil parklas esmalt tasasel pinnal ringi sõita (max 20kmh, muidu viskab
ABSi tagant ära kaablil). Teiseks otsid mingi koha, kus saad rahulikult vähe mättalisemal pinnasel igas suunas masinaga liigelda ja loed ka seal
reaalajas andmeid. Varem või hiljem näed graafikutes hüppelisi muudatusi ja leiad oma veidralt käituva anduri üles. Teise asjana tasub muidugi ABS
andurite juhtmed ja pistikud samuti üle käia, et füüsilisi murdumiskohti, vigastusi ja kehvasid ühendusi tuvastada. Kõige viimane on ilmselt
hammasvööni kaevumine, mis on ka põhimõtteliselt juba andurite vahetus. PS! Vanema kaabliga, millel on väiksem lugemiskiirus ei pruugi kõrvalekaldeid
tuvastada ja viga tuleb ajusse sisse alles siis kui juhe läbi lõigata. Pole mina veel sellise poolpiduste andmete edastamist veana masina ABS ajus
kohanud.
|
rabzer
|
postitati 20.03.17 09:42 |
Vabandust unustasin mainida Audi A4 B6 2003 lõpp 2.5TDI
|
mike1
|
postitati 20.03.17 05:29 |
Mis sõidukist jutt käib? Rooliasend ja kiiruseandurite andmed esimese asjana üle vaadata.
|
rabzer
|
postitati 20.03.17 00:02 |
Tere,
ESP-ga kui pöörata mingi 70-100+ km/h kiirusega paremale siis autol hakkab vilkuma ESP ja jõud kaob ära. Vasakule pöörates ja kiirendates ei tule
ette. Vag-Com midagi ei näita oleks viga. Viga juba nägin varem aga arvasin, et libe Nüüd panin tähele ,et isegi kuiva +5C juures asfaldiga hakkab ESP vilkuma. Vahepeal Vag-Comis sai loetud maha steering wheel angle
sensor aga see vist sellest, et akku oli vahepeal 24h maas ja enam pole tagasi tulnud viga. Milles viga võib olla ? Kus alustada otsingut? Oman
Vag-Com kaablit ja saan diagnostikat teha ja teste. Vigu nagu räägin ei näita midagi.
|