Teema ülevaade |
cul
|
postitati 16.06.05 09:25 |
Mul oli kunagi esimese autoga (5ne bmw) täpselt sama jama - kui näidu lõppus tuli korraga rohkem nulle, siis jäi asi kinni. Mina igatahes võtsin selle
täiesti lahti ja ei mäleta küll, et miskeid erilisi probleeme oleks olnud.
|
airwolf
|
postitati 09.06.05 19:53 |
probleem jah,et odomeeter ei tööta. kuid mul hakkab siis tööle kui
nullimis nuppu väljapoole tõmmata.või koputada,siis töötab korraks.pealegi vist ei müüa odomeetrit eraldi.tuleb terve kellade mäng muretseda.see nagu
ka hale värk.pealegi ega see lammari oma on ka nii nagu on.
|
kopamees
|
postitati 09.06.05 09:41 |
Probleem tundub teemaalgatajal olevat tagasikeritud odomeetriga, mida on protsessi käigus vigastatud. Ka omal on olnud plaan see lahti kiskuda ning
vaadata need hammasrattad üle, kuid seni ongi see plaaniks jäänud... Kergem on vist kasutatud töötav odomeeter osta asemele.
|
8413
|
postitati 09.06.05 09:12 |
Tähendab...olen laiali küll võtnud aga mitte nii nagu kirjeldad.
Aga milles küsimus kas ta ei liigu sul w?
Mul selline küsimus: üks päev sai alumine km lugeja ringi(0000) täis ja enam ei näidanud ka reaalset kiirust kui vajutasin >nulli< hüppas kohe näitama.
Mis point on?
|
airwolf
|
postitati 07.06.05 19:23 |
nu kas tõesti pole keegi sellega tegelenud
|
airwolf
|
postitati 07.06.05 16:43 |
sai siin otsingust otsitud kuid sellist asja ei leidnud.küsimus siis selline kas keegi on odomeetrit täielikult lahti võtnud? mõtlen just neid
hammasrattaid,et võll välja ja siis kõik laiali.kas on olnud kasu ka või mitte.ja kui hull see asi on.paistab küllaltki jama värk
|