Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
hunt_1

 postitati 09.01.17 22:15
Tekkis sama jama mõned kuud peale poolteljeotsa vahetust.
Vigase anduri tuvastasin multimeetriga takistust mõõtes.
Mingil põhjusel oli poolteljeotsa vahetamisel andur liikunud vastu hambaid. Anduri ots kulus katki. Aitas uue anduri paigaldamine.
audicabrio

 postitati 09.01.17 09:06
Vaata üle abs võrud. Tavaliselt selline kala tuleb siis kui andur ei saa normaalselt lugeda võru pealt ning siis lõpuks annab alla ning lükkabki abs välja.
reinokahila112

 postitati 09.01.17 09:02
Probleem nimelt selles, et nüüd paar päeva on probleemi tekitama hakanud ABS.
Jalaga pidurile vajutamisel on tunda piduri pedaalis kerget kõrinat ja värinat, auto ise ei värise ainult pedaal.
Umbes 10 km sõita ja siis lööb armatuurile ABS-i tule põlema, kui aga auto korra välja suretada siis töötab jälle ilusti mingi aja, aga lõpuks on tulemus ikka sama.
Mida peaks vaatama ja kas on usutav et ABS-i pistik või andur on läbi ?

Autoks on 1996a Audi A6 C4 2,5TDI 85kw esivedu manuaal kastiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 28.4% - SQL: 71.6%]