Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Audi a6 c6 Aux heating?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: real1[/i] Mis otstarve selle N279-l tegelikult üldse on? Kas kellelgi on toimiv mootorisoojendus ka? Tehase poolt on C6-l siis ainult salongisoojendus? Ise plaanin paigaldada Defa karterisoojenduse, vist kõige lihtsam ja kindlam lahendus. Saab õli soojaks. Vajadusel natuke webastot salongi kah. [/quote] N279 ülesanne on suunata jahutusvedelik väikesele ringile (ainult salong) või suurele ringile (mootor+salong). Üldiselt ainult salongi kütmine on minu hinnagul poolik lahendus ja ei täida terviklikku eesmärki. Parem oleks ainult mootor ja peale käivitust kütab ahi salongile lisaks. Kahjuks sellist seadistusvõimalust pole. Paistab, et ainuke töö-, lollikindel ja olematu hooldusvajadusedega lahendus on elektriline salongi/mootorisoojendus. Ainuke häda, et pistikupesa on parkimiskohas vajalik. Õe A7-l soojeneb väidetavalt salong ja mootor mõlemad, pead pakule ei julge panna, pole ise uurinud s.t. naisterahva jutt. [quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Vahepeal palju aega mööda läinud ja proovitud asju. Nii C6 kui ka C7 hakkavad suht kohe vigu ajju loopima, mingil hetkel ka Webasto seiskub.[/quote] Mis need vead on? Kõik peaks ju riskivabalt toimima. Teoorias võiks probleem olla soojendamise pikemas ajas ja aku liigses kasutuses. Siin on võtmesõnaks muidugi piisava pikkusega sõit peale soojendust + korralik aku. Lisaks tuleb kasuks statsionaarne akulaadija. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Audi a6 c6 Aux heating?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.6%
- SQL:
69.4%
]