Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi a6 c6 Aux heating? (Vastuseid: 50 | Vaatamisi: 13403)
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.15 15:32 Tsiteeri
Audi a6 c6 Aux heating?



Täna autos olles ja nuppe keerates:DTekkis küsimus,et mida see Aux heating ja Auto recirc teevad?Autol peal webasto.Kas need asjad teevad talvel asja paremaks või halvemaks:D?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 16.10.15 16:46 Tsiteeri


Kui webasto on töökorras, siis on ta jahedate ilmadega väga hea asi: paned ta vastavalt soovile (al. 30 min) tööle enne sõitu ja istud juba eelsoojendatud kabinetti, kusjuures ka mootor on kergelt soojenenud. Nii et halba ei ole seal midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MEEMEES
huviline



Registreerunud 25.10.02
Asukoht: Tampere, Hiiumaa
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant C7 BI-T, Audi TTQ, Audi A3 2009,SeaDoo 300hp,Hanomag1934, Ford Scorpio RS Mk1, BMW E39,Honda CBR F4S2

postitati 16.10.15 16:54 Tsiteeri


Auto Heating on eraldi olev elektriline lisasoendus.Puhub sooja juba ca 500m pärast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 16.10.15 17:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: sir-mac
ja istud juba eelsoojendatud kabinetti.


Igaks juhuks märgin, et kabinet on ikka päris kuum ning klaasid jäävabad (näiteks -20'C), mitte lihtsalt salong on eelsoe:) Salongi tempi saad ise valida 16-28'C või misiganes need numbrid kliimal on tempi valimiseks. Kahjuks tuleb aga puhurid nulli keerata peale auto käivitamist, sest muidu puhub külma õhku peale ning salong läheb jahedaks tagasi. Peale 1,5km linnasõitu hakkab 3.0tdi(171kw) sooja puhuma tänu eelmises postituses mainitud elektrilisele lisasoojendusele salongiradika küljes.
Ka autosse sisenemine peaks toimuma ninjalikult, et sooja salongi maksimaalselt kasutada, mis on lühikeste otse puhul vajalik..
Peale kaheksat talve on mul vahetust vajanud vaid webasto summuti(sumpa).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.15 17:22 Tsiteeri


Selge pilt siis.Eelmine talv ei kasutanud:)Selleks talveks panin asendi on-i peale:D Üks küsimus veel,et kui ma puldist panen webasto tööle. kas hakkab ka tööle see elektriline lisa soojendus või ei?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 16.10.15 17:26 Tsiteeri


Ainult pulti tasubki kasutada, töötab otsenähtavusega 1km kauguselt. Või maja taha läbi vastasmajade põrgete. Pult paneb vaid Webasto tööle, mis sisuliselt teeb salongi soojaks ja eemaldab jää klaasidelt, ei midagi enamat. Puhtalt mugavusfunktsioon.
Elektriline lisasoojendi toimib alati iga sõiduga, muidu ei puhuks diiselmootoriga sõiduk nii kiirelt sooja.

NB soojaarmastajad! Keegi-kunagi-mingis-foorumis ühendas 1.9tdi jahutusvedeliku lühikese ja pika ringi omavahel ümber, ning peale seda läks 1.9tdi hetkega soojaks ning väga hea oli talvel lühikesi sõite teha, väidetavalt ka pikkadel otsadel auto üle ei kuumenenud. Puhtalt huvi pärast - kas selline lollus 3.0tdi peal ka toimiks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 16.10.15 18:02 Tsiteeri


Üks valik on seal menüüs veel Auto recirc . Mida head see teeb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
PTC
huviline



Registreerunud 20.08.12
Kasutaja on eemal


postitati 18.10.15 07:34 Tsiteeri


Auto recirc peaks automaatselt lülitama ventilatsiooni nn siseringile kui miski sensor leiab et väline õhk on liiga saastunud; Nii vähemalt juhend väidab.
PS. Aux heating peaks ikka diisli (mitte elektri) pealt töötama. Niipalju kui endal nendega kogemusi (enne Volvol nüüd Audil) on need suhteliselt kapriissed tegelased - mõnel hommikul läheb tööle - mõnel hommikul aga mitte.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 19.10.15 08:27 Tsiteeri


Kui see aux heating on menüüs olemas, kas siis on mingit tüüpi eelsoojendus olemas või on see menüü lihtsalt kõigil mudelitel sama, olenemata varustusest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.10.15 13:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Kui see aux heating on menüüs olemas, kas siis on mingit tüüpi eelsoojendus olemas või on see menüü lihtsalt kõigil mudelitel sama, olenemata varustusest?


Ei ole sama. Kui webasto peal, siis on menüüs kolm salvestatavat aega ja töötamise aeg määratavad. Kui ahju pole, on ainult auto ja off valik ning salongi abisoojendus toimib auto elektri pealt peale käivitamist.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.15 14:41 Tsiteeri


Kui ma panen aux heatingu peale,siis lükkab minu autol käima webasto.Kas see tähendab,et seda elektrilist eelsoojendust pole??


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.10.15 14:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Kui ma panen aux heatingu peale,siis lükkab minu autol käima webasto.Kas see tähendab,et seda elektrilist eelsoojendust pole??


Kui muud rida pole valikus rohkem, siis pole jah. Oli vist auto heating vms.
Mul c7- mel mõlemad olemas, vaatan täpselt järgi pärast.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 19.10.15 16:08 Tsiteeri


Ok selge.Aga lugedes veel Soome foorumeid, siis pidi saama kuidagi kaabliga panna webasto mootorit ka soendama?? pidi tekkima lisa valik menüüsse???Oleks ju päris hea lisa.jutt siis ikka c6-est

Panen lingi http://www.stemei.de/pages/coding/audi-a6-4f/standheizung-motorvorwaermung.php

Keegi tõlgiks äkki:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HRG
huviline

Avatar


Registreerunud 11.08.14
Kasutaja on eemal

Auto: A6 Avant 3.0TDi quattro 2007

postitati 19.10.15 16:31 Tsiteeri


Menüüs see suppl heat on siis mingi elektriline lisasoojendus salongile? Tööle hakkab ta kuidas? Ei ole märganud küll, et enne hakkaks sooja puhuma, kui mootori temp pole kuskil 50-60 juurde jõudnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 19.10.15 17:07 Tsiteeri


Menüüdes pole midagi, elektriline lisaküte salongiradikale ehk "auto heating" peaks kohe igal C6 diislil peal olema.
Webasto ehk "aux heating" on lisavarustus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 19.10.15 17:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HRG
Menüüs see suppl heat on siis mingi elektriline lisasoojendus salongile? Tööle hakkab ta kuidas? Ei ole märganud küll, et enne hakkaks sooja puhuma, kui mootori temp pole kuskil 50-60 juurde jõudnud.


Vaatasin järgi, supply heat see valik tõesti on ja peaks olema "auto" asendis, kui elektriga toidetavat lisasooja soovid. Samas on see välistemperatuuri ja ECON nupuga seotud. Econ tuluke ei tohtinud põleda vist, pole ammu pre fl c6 olnud, ei mäletagi täpselt. B6-B7 oli raudselt nii. Sellest siin vanemaid teemasid ka kuskil.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 19.10.15 23:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaatasin järgi, supply heat see valik tõesti on ja peaks olema "auto" asendis, kui elektriga toidetavat lisasooja soovid. Samas on see välistemperatuuri ja ECON nupuga seotud.


Ma nüüd pole kindel, aga kas supply heating ei või olla see, et kui auto välja suretad (pargid, et kuskil 15min ära käia) ning siis ECON nuppu all hoida mõned sekundid, läheb puhur (st "kliima") tööle ning puhub mootori jääksoojuse vaikselt salongi? Jällegi iga C6 (ja D2) lisa vist?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.10.15 04:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaatasin järgi, supply heat see valik tõesti on ja peaks olema "auto" asendis, kui elektriga toidetavat lisasooja soovid. Samas on see välistemperatuuri ja ECON nupuga seotud.


Ma nüüd pole kindel, aga kas supply heating ei või olla see, et kui auto välja suretad (pargid, et kuskil 15min ära käia) ning siis ECON nuppu all hoida mõned sekundid, läheb puhur (st "kliima") tööle ning puhub mootori jääksoojuse vaikselt salongi? Jällegi iga C6 (ja D2) lisa vist?


See vist jah igal C6-l olemas, sõltumata ekraani valikutest. Ausalt öeldes pole kunagi väga süvenenud neisse valikutesse, kuna webasto käib käima ja sealt edasi juba soe nagunii elu.
Mul on c7-l suppl heat auto asendis ja midagi peale seiskamist peale ei jää. See ikka el. soojendus. Peab vist aku aju ette võtma ja nuppe klõpsutama, siis asi selge.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.15 04:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Vaatasin järgi, supply heat see valik tõesti on ja peaks olema "auto" asendis, kui elektriga toidetavat lisasooja soovid. Samas on see välistemperatuuri ja ECON nupuga seotud.


Ma nüüd pole kindel, aga kas supply heating ei või olla see, et kui auto välja suretad (pargid, et kuskil 15min ära käia) ning siis ECON nuppu all hoida mõned sekundid, läheb puhur (st "kliima") tööle ning puhub mootori jääksoojuse vaikselt salongi? Jällegi iga C6 (ja D2) lisa vist?


See vist jah igal C6-l olemas, sõltumata ekraani valikutest. Ausalt öeldes pole kunagi väga süvenenud neisse valikutesse, kuna webasto käib käima ja sealt edasi juba soe nagunii elu.
Mul on c7-l suppl heat auto asendis ja midagi peale seiskamist peale ei jää. See ikka el. soojendus. Peab vist aku aju ette võtma ja nuppe klõpsutama, siis asi selge.


Jah, olemas nö elektriline lisa soojendi:

http://workshop-manuals.com/audi/a4_mk3/heating_ventilation_air_conditioning_system/air_conditioning/air_conditioner/components_of_a ir_conditioning_unit_and_air_intake_box/removing_and_installing_supplementary_air_heater_elementz35/honeycomb_element/checking_electric_supplementary_ heater/

Ja ala 2 sorti webastot aux heat/parking heat, üks nö ilma N279 klapita, millega suletakse suur ring ja soojendab ainult salongi vist, mitte mootorit.

The difference between the aux heater and the parking heater is that the second one has 3 extra items:

1. Shut-Off Valve N279 is fitted. This valve is actuated by the Aux Heat Control Unit and it closes the long coolant circuit. In this case when the Parking Heater is turned ON (by MMI timer or by remote control) it closes the long coolant circuit (engine) and circulates the coolant only in the short circuit (passenger compartment). Without this valve fitted during cold winter days, it takes a very long time to warm the passenger compartment as the coolant is circulated also thru entire engine.
2. Remote control receiver. This is fitted in the luggage compartment on the right hand side, next to the Phone Aerial Amplifier. It is used to receive the commands from the remote control and to turn the aux.heater on/off. It is connected to 12v, with only one wire to the aux heat controller and to the antenna amplifier in the right C-Pillar. Not all Q7 though have the right antenna amplifier that has the output for heater remote control. All of them have the antenna fitted on the right side window.
3. The remote control which is a standard Telestart T90 unit. The remote control can be easily adapted to the aux heater control unit using Ch.4 under Adaptation.

To enable timers in the MMI it is very simple as long as the aux heater control unit is there.
To do this you have to check first with a Vag-Com interface if you can see and interogate the controller 18-Aux.Heat.
If YES then select controller 08-Auto HVAC (Climatronic control unit) and add 2048 to the actual coding. Save the coding and restart the Climatronic by turning ignition off and on again.
Now pressing the SETUP button on the Climatronic Control Unit (NOT THE ONE IN THE CENTER CONSOLE UNDER THE CAR BUTTON) you will see the timers menu active.
Using the Climatronic Setup you can turn Aux Heat ON/OFF, Ventilation ON/OFF and also program up to 3 timers for the Aux Heat.

Without the valve the Aux Heat works fine but you have to remember that it is taking longer to heat up the passenger compartment.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.15 08:13 Tsiteeri


Tänud mehed vastuste eest:)Aga ikka vaevab küsimus selle kohta http://www.stemei.de/pages/coding/audi-a6-4f/standheizung-motorvorwaermung.php On keegi lisanud enda c6-ele?? Oleks ju hea mootorit ka soojaks lasta või on mõtetu webastoga soendada?

Terv


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 20.10.15 08:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Tänud mehed vastuste eest:)Aga ikka vaevab küsimus selle kohta http://www.stemei.de/pages/coding/audi-a6-4f/standheizung-motorvorwaermung.php On keegi lisanud enda c6-ele?? Oleks ju hea mootorit ka soojaks lasta või on mõtetu webastoga soendada?

Terv


No see oleks ideaalne variant, kui suudab nii mootorit kui ka salongi piisavalt korraga soojendada. Proovige ära, Marti (Vedru) juba proovib oma c6 fl peal. ;)
Algatuseks võiks arvutiga N279 üles otsida, kui ta olemas on.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2024, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tyyp1234
huviline



Registreerunud 13.12.14
Asukoht: Harju mk
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.15 08:29 Tsiteeri


Supper:)Ootan põnevusega tulemusi.Kuidagi on see mootorisoendamis valik sinna menüüsse saadud?Anna siis teistele ka tulemustest teada,kui kuuled midagi;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
sir-mac
huviline



Registreerunud 26.06.03
Asukoht: Harjumaa, Keila vald
Kasutaja on eemal

Auto: S6 4,2 Avant

postitati 20.10.15 09:07 Tsiteeri


Teemaarendus läheb ehk sammukese tagasi- C6-lt C5-le ja kuna olen paandunud bensiinimootorite kasutaja ei sekku diislite eel- ja sõidusoojendajatesse. Enda 4.2 C5-l on see, nagu Jann mainis, ideaalne variant, et Webasto soojendab nii mootorit kui ka kabinetti, tehases paigaldatud ja võin öelda, et on igati mõnus asi. Miinuskraadidega saab kõik temperatuurid ikka suhteliselt kiiresti ülesse (sõltuvalt Webasto töötsükli pikkusest, tavaliselt u. 30min.), tuppa veidi sooja ja klaasid jäävabaks ning ka mootori temp on käivitades ehk 20-40C (ei ole mõõtnud, aga kella järgi võib oletada). Saab teda kasutada ka sõidu ajal kuni programmeeritud töötsükkel saab täis või kui temp läheb liiga kõrgeks. Nii et pole seal midagi mõttetut, see kütusekulu, tuginedes targemadte kodanike jutule, mis bensukal on ehk 0.5-1ltr/h, on igati õigustatud. Ainus segav faktor on aku, mis peab olema kogu aeg very good, vastasel juhul otsustab mõtlev karbike ise, millal Webasto töö lõpetada.
Kui kellelgi on võimalus see lisada, ärge kõhelge- tasub ära!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vedru
huviline



Registreerunud 07.01.07
Asukoht: pealinn
Kasutaja on eemal

Auto: Auditu

postitati 20.10.15 09:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Supper:)Ootan põnevusega tulemusi.Kuidagi on see mootorisoendamis valik sinna menüüsse saadud?Anna siis teistele ka tulemustest teada,kui kuuled midagi;)


Nii, asi täitsa töötab. MMi'sse valikut ei tule, aga kliima alt adaptsioonid, kanal 21, 0-1 muuta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Gunnark
klubiliige



Registreerunud 27.10.09
Asukoht: Harjumaa / Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 20.10.15 09:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: vedru
Tsitaat:
Algselt postitas: tyyp1234
Supper:)Ootan põnevusega tulemusi.Kuidagi on see mootorisoendamis valik sinna menüüsse saadud?Anna siis teistele ka tulemustest teada,kui kuuled midagi;)


Nii, asi täitsa töötab. MMi'sse valikut ei tule, aga kliima alt adaptsioonid, kanal 21, 0-1 muuta.



Mis see töötab siis tähendab...soojendab salongi ja mootorit nö võrdselt ja ala salong pole enam prioriteet?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 74.9% - SQL: 25.1%]