Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Vector

 postitati 04.04.05 15:14
endal on aegajalt sama mure (Audi B4 85kw) et kui auto käima panna ja lasta kohapeal töötada (talvel soojeneda) siis hakkab tõrkuma, aga kui peale käivitamist kohe kaasipedaali korraks vajutada ja lasta siis edasi käia siis jääb korralikult käima...siiamaani pole viga avastanud..
OLIVIA

 postitati 03.04.05 20:13
Aitähh,hakkan nuputama ja asju üle kontrollima.
Kaits

 postitati 03.04.05 19:39
Mulle tundub kõige reaalsem viga olevat siiski kütusega, täpsemalt selle surves/surve puudumises. Esimesena kahtlustaks juhtrõhu regulaatorit (ploki vasakul küljel, 2 bena voolikut ja pistik küljes). Aga alusta sellest, et kontrolli surved ära. Õpetus siin: http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ficis.html#fuelp Konkreetne jutt käib küll MC mootori kohta kuid numbrid peaksid enamvähem samad olema. "Warmup regulator control pressure" e. juhtrõhu regulaatori kontroll surve - see huvitab Sind kõige rohkem.
Tühikäigu mootorist räägitakse siin: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=4255#pid39682 Kontrolli, et Sul oleks peal õige relee/juhtplokk, neid mõnikord vahetatakse suvaliselt jne. Selle jubina õiget koodi ma kahjuks ei tea...
Veakoode oled lugenud? Kontrolli üle. Protseduur selline (jutt küll KH kohta, aga samuti peaks ka KG toimetama): http://www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/ecufkh.html .
Praegu nagu rohkem ei teagi... viga võib olla ka täiesti ebanormaalselt lihtsas asjas. Näiteks mõne temp. anduri juhe katki vms. Vana auto puhul täiesti reaalne...
OLIVIA

 postitati 03.04.05 18:30
Ausalt öeldes,ei ampsa ma Audi mootorist sittagi.Seal seda elektroonika jama üsna usinasti peale topitud.Mootorist niipalju,et 2,2 ja 134kw.Õhulõdvikud terved,vahetasin välja ka kõik peened voolikud mis tundusid kahtlased.Kus asub ja milline on tühikäigu mootor??Kus ja milline on ka kütte surve juht regulaator?Üks tark arvas,et äkki on tühikäigu regulaator relee tuksis,mis kostate??
syo

 postitati 03.04.05 08:39
Tsitaat:
Algselt postitas: samru
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.


lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida.


Ja kui mu see tuluke põlema hakkas siis oli asi det anduris nii et ka selle korras olek tasub üle vaadata ta tavaliselt lihtsalt praguneb ära sest ta(moto) bloki küljepeal.

aukoht:http://www.zone.ee/simosoop/stuff/det.JPG?2

Minu oma oli seal paigatud jne aga tegelt ta varjestatud juhe nii et seda paigata ei ole võimalik!
Ei tea ainult kas 200 ka selline asi just selline välja näeb ja kas tal üldse on.
samru

 postitati 03.04.05 08:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.


lisaõhk ega tühikäigumootor ei pane mootorituld põlema nii, et tasub ikka lamdat kah kontrollida.
Eints

 postitati 03.04.05 07:08
täpsusta mis mootoriga sul masin on. neid tehti nii 134kw kui ka 121kw mootoritega. esimesel pole lambdat, teisel jälle on...samas ei usu et asi lambdast on. kas kõik õhulõdvikud on terved?pritsepead pole keegi kruttinud?, tühikäigu mootori võiksid üle kontrollida ja vajadusel läbi pesta, samuti tasuks üle kotrollida ja puhastada kütte surve juht regulaator.
OLIVIA

Depicts mood of post postitati 03.04.05 00:51
Kas audi 200 t, 86a on peal lamda andur?Kurat midagi jubib hirmsalt,kui auto külmalt käima panna siis on normaalne aga 2 minutit lasen käija siis hakkavad pöörded kõikuma.Hetkeks paneb põlema mootori vea tule ja siis tahab nagu välja surra,siis kustub tuli ära ja pöörded jälle normis nii mudkui kõigub,sõita ei anna kohe üldse.Kui hoian pöörded 2000 peal siis ei muuda pöördeid ja ei pane ka põlema mootori vea tuld.Milles võib olla asi??Äkki oskab keegi aidata?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.0% - SQL: 36.0%]