Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
80quattro

 postitati 06.01.17 14:07
Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi


Eelistama pead siis ikka ORIGINAALi, mis sul vist ju juba kestnud 7a.
mulk

 postitati 06.01.17 12:42
Kas on mingit põhjust, miks peaks eelistama üht teisele.
Nimelt Exide EK950 vs EK1050
Hind on mõlemal sama, mõlemad mahuvad füüsiliselt paigale.
Hetkel on peal originaal varta agm, din 92Ah 520A, sae 850A, siiani pole veel keeldunud käivitumast, kuid eelsoojenduse on ära küll lõpetanud.
Total energy throughput 7501Ah
Ja auto A8 3.0 tdi
mulk

 postitati 10.03.15 04:49
No nii, täpselt H02 0240 versioon ka minu auto battery regulaatoril.
Huvi pärast küsin, et mis erinevused nendel versioonidel on?
M.Jaaska

 postitati 09.03.15 21:01
Tsitaat:

If you have version 0240 you do not need to change it if the SW version is between 0270 to 0490 a software change is required


Sinu pildilt on näha, et sul on 0240
mulk

 postitati 09.03.15 04:39
VCDS viskab veateatega sellele lehele lihtsalt.
Ma vahetasin oma autol paar nädalat tagasi akut ja oli samas olukorras.
Ja Boschi akule koodi olemas pole.
Ilmselt suutsin ise asja kuidagi nii ära susserdada, et ühe numbri muutmine enam midagi ei aitand.
Lahenduseks ole googlist kellegi teise varta aku kood.
M.Jaaska

 postitati 09.03.15 01:25
Ei, mitte long codingule ei pane ühte arvu otsa, vaid pead avama battery codingu ja sealolevale aku seeria-numbrile.

See pikk koodijoru on genereeritud vastavalt aku tootja, seeria nr ja aku tootekoodile.
TDN

 postitati 01.03.15 18:15
Tegin nii nagu õpetus ütleb ning muutsin seeria lõpus ühe numbri ära.
Viskas ette sellise teate:

http://www.upload.ee/image/4549251/Aku.jpg

See pole päris see teade, mis oleks pidanud tulema ju?

Samas kadus aku tuli ära ning MMI näitab taaskord 100%
Kas sellega võiks asja lõppenuks lugeda?
beasty

 postitati 01.03.15 17:14
Seeria numbril muuda lõpp ära.
TDN

 postitati 01.03.15 16:11
Tsitaat:
Algselt postitas: WhiteStallion
Sellel lingil kirjas kuidas saab.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_%284F%29_Battery_Replacement


Tänud, aga mis andmed ma neile panen:
Battery Part Number (10 or 11 digits).
Battery Serial Number (10 digits).

Ma ei saa ju samaks jätta, kuna korra on need andmed juba ju sisestatud. Või saan?
Kusklilt lugesin, et võib muuta näiteks ühe numbri. Samas keegi kirjutas vastu, et part / serial numbri järgi saab auto aru, mis tüüpi akuga tegu. Oskab keegi kommenteerida?
WhiteStallion

 postitati 01.03.15 15:06
Sellel lingil kirjas kuidas saab.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_%284F%29_Battery_Replacement
TDN

 postitati 01.03.15 14:45
Olin ise klotsivahetuse kõrval ning akut keegi ei puutunud. Välistatud on ka täiesti tühjaks saamine, kuna auto käivitus kenasti.
Kuidas see uue aku õpetamine autole käib? Endal kaabel olemas muidu...
beasty

 postitati 01.03.15 10:22
Ära usu seda levelit mida ta näitab. Seni kui pole reaalseid probleeme olnud. Halb käivitus või ei käivitu üldse pole mõtet tegeleda selle murega. Audi uues MMI softis on see näitamine üldse ära keelatud. See tulem pole seal tõene. Võimalik ,et klotside eemaldamise ajal võti aku klemm maha korra või sai aku tühjaks ja nüüd management moodul segane. Aitab kui teed lihtsalt täis laetud akuga autole uuesti selgeks ,et sul on uus aku autol peal. Kui management moodulis generaatori viga sees ei ole ja taha aku peale jõuab sama palju pinget kui ees generaatori otse peal on kõik ok.
TDN

 postitati 01.03.15 10:10
Mul nüüd sarnane teema. Peale tagumiste piduriklotside vahetust (vaevalt, et sellega seoses) on hakanud vahepeal aku tuli põlema ning viskab ette "Energy management Battery level". Võtsin koheselt MMI'st Battery level ning selle järgi akut ainult 10%. Siiani koguaeg oli 100% (ka talvel miinus kraadidega).
Mõõtsin testriga akut. Kui auto seisab, siis 12,5V ja kui auto käib, siis 14.5V. Seega reaalselt laadimine töötab.

Ilmselgelt pole autol peal enam originaal aku. Samas pole mina seda vahetanud ja minu käes 3 kuud polnud ühtegi probleemi ka kuni tänaseni. Milles viga võiks olla?
tl470487

 postitati 05.01.15 13:50
https://www.youtube.com/watch?v=fC-VKHZC86o
kaspa.k

 postitati 05.01.15 13:39
Tsitaat:
Algselt postitas: TDN
Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole?

ei
TDN

 postitati 05.01.15 13:14
Igaks juhuks küsin, et ega sa esiklaasi vahetanud pole?
kaspa.k

 postitati 05.01.15 09:00
Probleem on järgmine - autol tunduks nagu oleks vooluleke ca 24 tunniga tõmbab aku tühjaks. Jõudsin oma lekke uurimisega siiamaani, et võimalik on et äkki on BEM soft vana (vigane) kuna autol on peal uus aku.

http://www.audi-resource.com/mmifalsewarn.php

Kas Tartus kusagil on võimalik VAS 505X'ga softi uuendada või siis selle mooduli versiooni kontrollida? VAG COM ei tundu seda versiooni näitavat.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]