Teema ülevaade |
cretzky
|
postitati 04.03.05 11:33 |
sihverplaate pole mõtet vahetama hakata kuna siis pead seierid ära katkuma aga oma kogemusest võin öelda et hiljem täpselt nad enam eiri ei näita kuna
päris samamoodi sa seiereid tagasi ei pane.seierid on ju väikese pinge all ka vedrudega mõni vedru jääb nõrgemalt või tugevamalt ja ongi jama
majas.
Kunagi BMW kui oli jeblasin 2 nädalat et kellad enam vähem korda saaksin. Ise arvan et kui siis on mõttet tõesti kella blokid ümber tõsta vanale
plaadile. Usun et kogu tarkus nagu Blackki ütles on trüki plaadi peal.
|
Sniper
|
postitati 04.03.05 10:29 |
Kas lihtsam ei oleks ära vahetada ainult sihverplaadid.Kellad peaksid ju olema identsed.
|
cretzky
|
postitati 04.03.05 09:04 |
kuidas see protseduur toimib
mille järgi tahoka õigeks seadistada saab.Päris lambist ikka keerata vast ei saa? Pead teadma ikka mis asend on õige.Siis veel kas kompuutrit saab ka
kuidagi timmida et ta näitaks õigeid numbreid.Kütte kulu jne jne.Hetkel näitab hetke küttekulu asemel turborõhku kas on võimalik see panna näitama
hetke bena kulu. keskmist bena kulu kompuuter näitab ka täiesti valesti.Kas kui tahho paika saada õpib ka sellest aju näidik???
|
Absolut
|
postitati 04.03.05 08:51 |
Tahhokas õigeks...
seal taga (kellade sees) kruvi mida keerates saad asja paika....nähtud tehtud
|
Black
|
postitati 04.03.05 08:26 |
Proovi näidikud oma vanade V6 kellade blokki ümber tõsta. Tarkus peaks trükiplaadil pesitsema.
|
cretzky
|
postitati 04.03.05 08:11 |
Kas annab seal üldse midagi teha????Et asja nagu normaalselt tomima saaks.Kütte kulu ja asju valetab ta ka.Samuti õli rõhkt tunudb olevat ute
kelladega veidi kõrgem kui tavaliselt.
Kas on mingi kergem varjant et seda korda saada või suht mõtetu üritus?????
|
Silwer
|
postitati 03.03.05 19:44 |
Tahhokas valetab selle pärast, et silindrite arv on erinev.
|
cretzky
|
postitati 03.03.05 19:39 |
Ühesõnaga kas on teadjaid mehi? Nimelt sai tavalised kellad välja vahetatud s4 kellade vastu.MUl olid samuti pikad vdo kellad. S4 kella box nätab
hetke kütte kulu asemel vist turbo rõhku nagu ma aru saan???? See selleks mis mind aga huvitab on see et tahokas käitub imelikult. Nimelt kui autol on
tegelikult 2000rpm näitab tema et on 4500. Kas aju on sellel kellal siis kuidagi tesitmoodi üles ehitusega. Kas annab midagi ümber teha et tahhokas
korralikult töötaks???? Muud asjad tunduvad normis olevat. Õli rõhuga see asi et enne näitas mingi 1,7 tühi käigul nüüd umbes 2,1. On kellegil
kogemusi????
|