Teema ülevaade |
ponkskar
|
postitati 13.07.05 08:44 |
Probleemi lahendus on üksleks vaja uut süüteluku tagust. See mis sai
Forsist ostetud,ei taha kuidagi fungata, peale susimist paar kuud käib ja siis on asi taas jama ning vaja auto käivitada otse starterilt. Nüüd on nii
siiber ees,et mõtlesin osta uue süüteluku tagsue ja võimaluse korral originaali. Kas Reval 90.a. autodele ka originaalvaruosi müüb või kust oleks
mõistlik osta see?
|
ponkskar
|
postitati 16.03.05 19:36 |
Sai siis 2,5 kuud sõidetud ja jama taas selle käivitumisega. Nüüd siis nii, et süüde läheb ilusti sisse,aga võtit keerates mõnikord tõmbab starteri
järgi st. läheb käima,aga mõnikord vaja keerata süüdet 20 korda sisse-välja ja alles siis tõmbab starteri järgi ja läheb käima. Sai enda arust eelmise
2,5kuu taguse jama ajal starteri juhtmed ka ära puhastatud st. see viga ei tohiks olla. Mida võiks teha ja kuidas viga kontrollida? Otse starterile
voolu anda...
|
ahto ava
|
postitati 09.01.05 18:14 |
otsad lihtsalt oksydeerunud puhasta ara ja tootab jalle
]
|
ponkskar
|
postitati 03.01.05 18:45 |
Läksin aastalõpul Tln-st maale ja asi sai siis ka lõpuks korda. Viga olevat olnud selles,et üks immoka juhe ei andnud hästi ühendust. Rohkem seadmeid
rohkem probleeme.
|
Big
|
postitati 23.12.04 10:53 |
Mul oli ka kevadel samalaadne probleem...soovitaksin starterilt juhtmed maha võtta ja ära puhastada.
|
Fle
|
postitati 22.12.04 18:17 |
Endal just samasugune asi oli.. siis kui süüdet keerasid tegi ühe plõksu ja kui keerasid veel starteri asendisse siis tegi mootori ringi vedamise
asemel ainlt plõksu. Viga oli selles et too teine juhe, "emane-isane" otsadega oli ära oksüdeerunud. Tolle puhastasin ära ja 100% korras
|
samru
|
postitati 19.12.04 14:50 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ponkskar
to samru
selline juhe on olemas küll,aga see ei lähe süüteluku pistikusse (ilmselt seotud signa ja immokaga,et segadust tekitada). Enne süütelukku on väike
pistik,kust ühel pool 2musta ja teisel pool see nimetatud punane musta triibuga ja must. Kui selle pistiku lahti tõmban,siis kustuvad armatuuris tuled
ka ära ehk siis läheb süüde välja. Süütelukku läheb 2jämedamat punast, peenike punane, 2-3musta juhet, peenike hall ja siis oli vist mingi must
rohelise triibuga. |
Juu on keegi seal ümberehitusi teinud, originaalis seal ei tohiks pistikut olla ja eriti veel nii, et juhtme värv muutub (äkki mingi immo).
|
ponkskar
|
postitati 19.12.04 13:21 |
to samru
selline juhe on olemas küll,aga see ei lähe süüteluku pistikusse (ilmselt seotud signa ja immokaga,et segadust tekitada). Enne süütelukku on väike
pistik,kust ühel pool 2musta ja teisel pool see nimetatud punane musta triibuga ja must. Kui selle pistiku lahti tõmban,siis kustuvad armatuuris tuled
ka ära ehk siis läheb süüde välja. Süütelukku läheb 2jämedamat punast, peenike punane, 2-3musta juhet, peenike hall ja siis oli vist mingi must
rohelise triibuga.
|
samru
|
postitati 19.12.04 09:46 |
Audide va automaatkastiga isendid sellist asja nagu starteri relee, ei ole. Vta süüteluku pistik tagant ära ja anna punansele musta triibuga juhtmele
vool peale ja vaata kas starter rakendus, kui ei siis viga juhtmetes, kui jah siis süütelukus.
|
kollerimees
|
postitati 19.12.04 08:46 |
lase süüteluku pistikus starteri otsale vool peale ja kui see ei aita lühista relee.kui peale seda ka ei ole mingit kasu siis katsu veel
ülevaadata(puhastada) tõmberelee ots starteri peal.ja kui sul see starteri relee rakendub siis peaks olema viga selles juhtmes mis läheb releest
starteri tõmberelee peale.See,et sul seal võtit starteri positsiooni keerata ja miskit plõksub ei pruugi olla starteri relee sest starteri
positsioonis lülituvad autol välja osad tarbijad mille releed võivad ka plõksuda.
|
ranz
|
postitati 18.12.04 18:07 |
To Po18 kas sa teemat üldse loed ka???
Tsitaat: | Siis ehk tõmbe relee kui vool peale tuleb aga tasub ka juhtmed üle kontrollida.Muidugi mul endal midagi sarnast aga mul old
harjad läbi.
|
Kirjas oli eespoolt et starterile lasti otse vool peale ja toimis asi.
Tsitaat: | kui starterit otse proovisid siis ei saa süüteluku pistikus viga olla kui siis ka järgi ei võtnud.
|
Ka see on eespool kirjas, et asi toimis otse ühendades.
|
Po18
|
postitati 18.12.04 17:43 |
kui starterit otse proovisid siis ei saa süüteluku pistikus viga olla kui siis ka järgi ei võtnud.
|
ponkskar
|
postitati 18.12.04 17:33 |
kas armatuuri all on (tõmbe)releel pistik või on paar üksikut juhet? Ma ei suuda kuidagi neid ülesse leida,kuigi kuulen et plõksub,aga täpselt aru ei
saa kus. Kui relee plõksub,kas siis süüteluku pistiku ühenduses ei saa viga olla?
|
Po18
|
postitati 18.12.04 16:56 |
Siis ehk tõmbe relee kui vool peale tuleb aga tasub ka juhtmed üle kontrollida.Muidugi mul endal midagi sarnast aga mul old harjad läbi.
|
ranz
|
postitati 18.12.04 15:39 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Ei tea kas see just kõige parem varjant, aga ise annaksin starterile korra otse voolu, kui järgi laksab ja kudima kukub, siis jah asi juhtmetes.
|
Tekstis ju kirjas, et otse prooviti ning asi töötas.
|
madjs
|
postitati 18.12.04 14:45 |
Ei tea kas see just kõige parem varjant, aga ise annaksin starterile korra otse voolu, kui järgi laksab ja kudima kukub, siis jah asi juhtmetes.
|
ponkskar
|
postitati 18.12.04 10:26 |
Mõni aeg tagasi oli mure,et süütelukk tuksis.Sai siis ära vahetatud ja 5!!!!päeva sõidetud kui uus probla. Nimelt ei tõmba starterit järgi.
(Tõmbe)relee,see mis kaitsmeteblokis on (nr.213) plõksub süüdet keerates,aga starterit järgi ei vea. Sai ka kanali peal käidud ning starterit otse
proovitud,tõmbas naksti edasi. Vool tuleb ka relee nr.213 klemmile nr.30 (kuskilt kuulsin,et seal peab alati vool olema). Mõni päev tagasi suvaliselt
juhtmeid armatuuri all käperdades sain asja tööle ja olin lõpp rõõmus, aga ainult pooleks päevaks ja siis keeldus taas käivitumast. Endale tundub,et
viga on lihtsalt mingi juhtmete ühenduses,aga ei tea missugused need käivitamisega seotud on. Oskab keegi midagi soovitada,mida ja kuidas veel
kontrollida?
|