Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
äss

 postitati 20.12.04 19:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja samru
sellepärast ongi see lüliti kallis, et seal sees on elektroonika, mis kontrollib kui soe persealune on ja vastavalt sellele (ka nupu asendile) annab rohkem/vähem soojenduselementidele voolu peale. Lihtsat varianti pole, sellepärast soovitangi siiski otsida töötav lüliti.


Ah kuradile sellega ... juhi oma töötab :D - külmetagu siis kõrvalistuja. Igatahes tänud sulle abi eest :)
samru

 postitati 20.12.04 19:36
sellepärast ongi see lüliti kallis, et seal sees on elektroonika, mis kontrollib kui soe persealune on ja vastavalt sellele (ka nupu asendile) annab rohkem/vähem soojenduselementidele voolu peale. Lihtsat varianti pole, sellepärast soovitangi siiski otsida töötav lüliti.
äss

 postitati 20.12.04 17:49
Samru - aita veel pisut :) ... mis pingega soojendused töötama peaksid? Kas mingisugust lihtsat on/off lülitit on keeruline aretada nii, et soojuskaitse alles jääb?
Speiss

 postitati 19.12.04 12:54
äkki on abiks

http://www.isham-research.com/quattro/wiring/TypB4/

üleval on küll kiri Audi 80 (C4) Wiring Diagrams
kuid kõik viitavad sinna kui b4 lehele ja ka link ise on typb4

või sobra üldse seal ringi http://www.isham-research.com/quattro/index.html
100% ilmselt ei ühildu quattro andmetega aga midgi ikka
samru

 postitati 19.12.04 12:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja äss
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja. Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada.


Kuna ise sellist asja ei teeks, siis ei soovita ka teistel teha;)
äss

 postitati 19.12.04 12:32
Aga kui panna nii, et juhi lüliti alla mõlemad - siis jääb ju kuumenemiskaitse alles ja kui juhiiste läheb liiga kuumaks, siis lülitab mõlemad välja. Asi selles, et kõrvalistuja lüliti andis otsad ära ja uue eest tahetakse kole palju raha saada.
samru

 postitati 19.12.04 09:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja äss
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata?


Sealt käib suht väike vool läbi, lülitiga ei juhtu midagi aga perse põleb küll ära, sest see asi käib läbi ülekuumenemiskaitse.
äss

 postitati 19.12.04 08:24
Oh õnnetust ... antud skeem on siiski natuke teistsugune ... äkki keegi teab, kui suur vool istmesoojendustest läbi käib - et kui panna 1 lüliti alla mõlemad istmed, kas on lüliti põlemist oodata?
äss

 postitati 11.12.04 19:42
tänud :)
samru

 postitati 11.12.04 19:31
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/1992/80/WIRING%20DIAGRAMS/fig07.pdf
äss

 postitati 11.12.04 18:47
Kas on kellelgi pakkuda A80 B4 täielikku elektriskeemi või teaks, kust võiks leida. Piisaks ka ainult istmesoojenduste osast.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 53.6% - SQL: 46.4%]