Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 10.11.18 05:18
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker". Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.


B8-l saab tuled US regiooni ( või vastupidi) koodeerida, kui see peaks kuidagi aitama. Side markeri saab ka eraldi lisada kui see signaal vajalik näit. gabariidi jaoks.
Kiil

 postitati 09.11.18 21:30
Osta õige plokk selliste tulede jaoks.
teet82

 postitati 09.11.18 11:21
Selle konkreetse A5 puhul polnudki vist skeemi põhjal sellist juhet/pirni, mis ainult gabariidina põleks, välja arvatud US versiooni "sidemarker". Seega saaks võib-olla ainult numbrituledest võtta selle signaali.
Kuidas see erineva võimsuse kasutamine muidu toimub, kas pinge muutmisega lihtsalt? Samuti ma ei tea, et mis pingele see universaalne kärumoodul reageerib, kui ainult 12V, siis teoreetiliselt saaks ikkagi osa asju tööle tule juhtmetest signaali võttes.
Omaette olid sellel A5-l vist ainult suunatuled, piduritule signaali saaks kolmandast piduritulest nagu eespool pakuti ja gabariidi numbritulest või suvalisest kohast, kui kärumoodul igale pingele reageerib... Muidugi ei tea, et kuidas auto ise reageerib sellele ja kas hakkab veateateid andma.
M.Jaaska

 postitati 08.11.18 18:52
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.


Valmidus tähendab seda, et pistik kärukonksule(või klemmid kaitsmekarbis) on juba olemas. See, et autol on LED tagatuled ei määra midagi. Voolu ei võeta tuledelt vaid kärukonksu plokk ise suunab vajalikud voolud haagise tulele.

Jahutussüsteemi modifikatsioon tähendab üldiselt kahte võimast ventilaatorit, ühe asemel.
Kui näiteks võtta mõni 2.0TDI, millel konksu valmidus puudub, siis peabki ametlikuks vahetuseks ka ees ventilaatorid vahetama. Olenevalt konfiguratsioonist võidakse SVM ajal kirjutada aju kodeering 2 ventilaatori jaoks.
siLc

 postitati 08.11.18 18:51
Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.

Pole vahet kas on ettevalmistus või mitte, korrektset CAN-baasil treileri moodulit ei huvita mis tuled taga on. Näiteks tehase plokk on olenemata tagatuledest ühe mudeli lõikes sama asi VAG-il.

Lisaks tasuks arvestada, et korrektseks paigalduseks tuleks arvuti ja VCDS kaabliga käia läbi mõned elektroonikaplokid: mootor, ABS, BCM, parkimisabi, CAN gateway ja tagurdamiskaamera (kui on).
lunatic

 postitati 08.11.18 18:28
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Näiteks minu C6'l maksis aastal 2009 kärukonks tehase lisavarustusena 16300 krooni (nõks üle 1k eur siis).
Samas päris uue A4 hinnakirjast loen, et kõigil on "Haakeseadme valmidus - eelpaigaldatud juhtmestik ja kohandatud mootori jahutussüsteem".
Et äkki on mõeldud selle led-tagaosa peale ka.
siLc

 postitati 08.11.18 18:23
Isegi hõõgniitidel tagatuledega uuematel VAG autodel ei tasu treileri elektrit tulede vahelt võtta - hakkad tulede veateateid saama. Ammugi siis LED tagatuledega.

Need uuemate autode konksude plokid otseselt ei liidestu ju kuidagi tagatuledega, et neid peaks sellel põhjusel pelgama? Sisenditena toitevoolu võtavad kaitsmekarbist, piduripedaali signaali olenevalt autost kas BCM-st või pedaalilt ja muud andmed CAN-i pealt (vahelt). Väljundiks treileri pesa 13 klemmi.

A5 8T elektri paigaldusnäide -> https://www.aukup.de/anbauanleitungen/esaetze/21010516300013.pdf
Võtsin selle siit -> http://www.brunner-a.de/E-Satz/Hersteller/Jaeger-Automotive/Elektrosatz-13-polig-Audi-A5-8T::219.html?MODsid=m6rh2f3f361oubc9jd5hsjc 5j1

Kui veab, siis võib autol käruelektri ettevalmistus juba olemas olla...
M.Jaaska

 postitati 08.11.18 18:21
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).

Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse :P

Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D


Konksu võib ju B-osa panna kuid ploki ja juhtmesarja võiks ikkagi autopõhise panna can-võrguga ja mitte relee põhimõttega.
anduke88

 postitati 08.11.18 17:37
Siiani on alati TÜV kontrollitud ka haagise udutule toimimist.
Seda nii kerghaagisel kui suurel haagisel(be).

Kui asi auto pool õigesti ühendatud, siis pannakse tagumise uduka korral põlema ainult haagise udukas ning samal ajal auto enda tagumiste tulede udukad tööle ei lähe. Aastaid ei tea, aga autode 2000+a teema. Vanematel autodel säravad tagumise uduka korral ka auto udutuled edasi ehk mõnus keevitamine haagise plekilt tahavaate peeglisse :P

Eks ta ongi, mida uuem auto, seda keerulisem. Veel hullem kui juba led tagaosa, nagu praegustel autodel...neile küll ei taha B osa konksu paigaldada ise. Ning raudselt A osa maksab ropult :D
100

 postitati 08.11.18 16:41
Kui haagisega ülevaatusele lähed selle autoga, siis võidakse haagise udutuld vaadata.
Rix

 postitati 08.11.18 16:22
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile?


Täpselt sama asi on juba ka B7-l, millel on taga park/piduri/udu tuledeks kummalgi pool 3x 21W lambid, mis park tulena põlevad (kõik kolm mõlemal pool) osalise võimsusega ja piduri (kummaski tules 1) / udu tulena (1 vasakpoolses tules) põlevad 100% võimsusega. Park tule saaks võtta kummalgi pool sellest ühest, mis ei toimi ei piduri ega udutulena ja piduritule jaoks lülituse keskmisest piduritulest. Udutulega läheks raskemaks, aga selle olemasolu/puudumine vast maailmalõpp ei ole.
teet82

 postitati 08.11.18 15:57
Kuidas või kas üldse saab panna universaalse kärumooduli 2010 A5 külge?
Testriga kusagilt ligi ei pääsenud ja sai võetud ElsaWin skeem ette, et autopoolsed juhtmed värvi järgi tuvastada. Aga selle skeemi põhjal oleks nagu mitu erinevat asja ühe juhte taga, näiteks "right brake and tail light bulb" parema tule halli juhtme puhul. Kas siis sama tuli põleb tumedamalt ja eredamal ja sealt ei saagi signaali võtta kärumoodulile?
Kivitare

 postitati 19.07.12 10:07
Mul ka see teema äsja läbitud. Hakkad niimoodi pihta, et võtad kellegi appi pidurit ja suunda ja tulesid lülitama. Kui kedagi pole, siis piduri peale võid ka kivi panna. :D Ja kui pidur peal, siis testriga või kontroll lambiga uurima. Üks ots keresse ja teine juhtme otsa. Suuna tule puhul näiteks peab signaal vilkuma. Ja siis kui mingi ots leitud ühendad/märgistad enda jaoks ära ja keerad pistikusse. Hiljem kui kõik leitud, siis ühendad korralikult juhtmed läbi kummiluti jne. Mida sa vast ei leia on tagumised udutuled. Kärupoolsel pistikul võivad need olla küljes (udutuled), kuid need pole nõutud. Esialgu tundub raske kui elektrist tuhkagi ei jaga (nagu ma ise), aga kui miskit juba kätte saad on lapsemäng. Kontrolli massid ka üle igaksjuhuks. Mul tegi miskit jama vahepeal. Otsad õiged, aga suunda vajutades läks pidurituli põlema kui kõik ühendatud olid. Eraldi toimis kõik õigesti. Puhastasin massid ära ja hakkas kõik korralikult tööle.

Edu.
ee-martynas

 postitati 19.07.12 09:12
Viskan ise ka siia mõned pildid. Pärast endal ka ilus vaadata ;)

http://onneleid.onepagefree.com/files/Haagise%20pistikuskeem%207%20klemmi.gif

http://onneleid.onepagefree.com/files/Haagise%20pistikuskeem%2013%20klemmi.gif
Kuits

 postitati 18.07.12 21:32
Tsitaat:
Algselt postitas: Bandiit
Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski

Kontrolllambiga ning erinevaid funktsioone kasutades saad toimingutele jälile.
Läbitud etapp, oli samuti juhtmed läbi löigatud jne.
Rahulikku ja loogilist mötlemist ning natukeseks ajaks saad päeva/öhtu ära sisustada.

E: veidi pajatasin ka siin teemas.
Juhtmete värvused autopoolselt ei pruugi klappida!
Bandiit

 postitati 18.07.12 21:26
Selle joonisega kursis muidu aga selline jama et konksu enda juhmed läbi lõigatud ja ostsin uue juhme ja värvid erinevad, aga oleks just vaja teada mis värvi juhe autol mis tuli on, aga tänud siiski
maikl369

 postitati 18.07.12 21:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Bandiit
Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse.


Ma ei oska sulle väga täpselt küll öelda aga äkki on kasu sellest näidisest.

http://www.respo.ee/UserFiles/pistikuskeem_7.gif
Bandiit

 postitati 18.07.12 21:07
Tere. et probleem siis järgmine, et oleks abi vaja kärukonsku ühendamisel, et kas keegi oskaks öelda millised värvid millised tuled on? oleks väga tänulik kui keegi jagaks nac infot. et info siis võib kirjutada olemas oleva teema alla või siis sõnumitesse.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.9% - SQL: 34.1%]