Teema ülevaade |
hollow
|
postitati 04.09.05 18:59 |
see kas genekast tuleb 13,5 või 14 või 14,5 see oleneb ikka tabletist... aga teema algatajale... osta uued harjad koos tabletiga... maksab ~100eeki
boschi genekale
ja kui see ei aita, siis mul yks genekas yle kus on harjad koos tablakaga ära vahetatud
|
kollerimees
|
postitati 04.09.05 12:49 |
nii see on.
|
katsjarain
|
postitati 04.09.05 11:52 |
Mul oli ka selline jama eile, et auto suri linnas ära....sai siis parklasse pukseeritud diversion'i abiga, täna sai siis teise auto pealt aku peale
tõstetud, testimise jaoks...ja pööretel 1500 sai aku pealt kätte 11,5 volti..järelikult genekas ei lae...
targemad mehed öelge, et kas on nii??? Ise loodan, et äkki geneka harjad kulunud..saab väiksema summaga hakkama..
|
Kaaku
|
postitati 05.12.04 16:48 |
Väike täiustus: sain probleemile jälile....õnneks vaid harjad kulunud
Ja veel...sai jah natsa valesti pandud seda hapet aga võtab siis vähe välja ja vett juurde...
|
Kaaku
|
postitati 05.12.04 15:56 |
Noh..ma ei tea..ei oska kommenteerida...mina päris isiklikult seda toimingut ei teinud aga olin juures.
Testeri tulemused: kui auto seisab siis näitab 12.47 umbes-täpselt.
Kui auto käib, siis näitab 13.55 umbes-täpselt. Mida sellest järeldada? umbes 2000 pöörde juures suuremat näitu ei näita....miski 14.5 oleks vaja?
Tsitaat: | veel lihtsam on nii,et paned esiteks salongi tule põlema(auto käib)ja tõmbad täistuled peale.kui salongi tuli muutub pimedamaks
siis järelikult laadimine puudub. |
Sellise tehnika järgi võiks öelda, et generaator laeb.
Samas teise tehnika järgi - pöörete andmisel lähevad tuled vähe heledamaks -jällegi ei lae.
edit: sorry JohnDoe2200T, et su teemat siin solgin aga kui see juba olemas oli siis ei tahtnud eraldi teemat teha
|
Black
|
postitati 05.12.04 13:35 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaaku
Miks ma sellega aku ära rikkusin? Dest. vett sai ka törts pandud aga ikka akuhapet jah nagu mainisin.
Ja aku nüüd täitsa täis ja töökorras. | Akuhappena kasutatakse 30% väävelhappe vesilahust. See on tähtsate diplomeeritud teadlaste ja
akuarendajate poolt optimaalseimaks peetud kontsentratsioon ja ilmselt pole kuigi tark tegu seda oma peaga suurendama hakata. Kui auto pole katuse
peal seisnud või aku alt ei leki, siis hape sealt seest ära ei kao. Välja aurab ainult vesi. Täislaetud happeaku elektrolüüdi tihedus on 1.27.
Mõõdetakse areomeetriga.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 05.12.04 10:48 |
jah akust siiski enamalt jaolt aurab vesi ära ja akusse jääb alati ape sisse. Ei tea mida see teeb kui hapet rohkem kui vaja seal lahuses?
|
Kaaku
|
postitati 05.12.04 09:23 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Et siis rikkusid aku ka ära? Või oli see siiski destvesi, mida peale valasid? |
Miks ma sellega aku ära rikkusin? Dest. vett sai ka törts pandud aga ikka akuhapet jah nagu mainisin.
Ja aku nüüd täitsa täis ja töökorras.
|
Black
|
postitati 04.12.04 22:46 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Kaaku
sai päris korralikult akuhapet juurde valatud... | Et siis rikkusid aku ka ära? Või oli see siiski destvesi, mida peale valasid?
|
Kaaku
|
postitati 04.12.04 19:44 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja JohnDoe2200T
... jah eile hommikul kooles auto ära ilmselt genekas ei laadinud enam...
kuidas genekat kontrollida? või on lihtsalt katsetamine teise genekaga või tapletiga?
irooniline mul eelmisel 2 A100Q oli kah genekaga probleeme krt esimesel oli rihm lõdva ja öösel ¦weitsi kiirteel kooles ära ja teisel oli
lasnamäe kanalis 2a tagasi siis kooles genekas ise ära. |
Sa räägiks nagu minu autost
Mul oli sama pull. Sõitsin...äkitselt läks põlema ABS (väljas) tuli. Hmm...klõpsutasin korra...kadus ära...mõne aja pärast uuesti...siis vaatasin ühel
hetkel pöördeid...seier tegi ringe, nii edaspidi kui tagurpidi, seisis seal kus juhtus...bensunäidik langes nulli, kiiruseseier "ei jõudnud"
tõusta....asi muutus kahtlaseks...seisin foori taga...otsustasin et ei hakka suure ristmikuga (Järve selveri juures kogu see krempel) jändama,
lükkasin ohutuled sisse ja sõitsin keelumärgi alt severi ette, kus auto 20m. pärast välja suri :S Jamamist kui palju....sai krokodega käima
pandud...suri välja ristmiku eel foori taga oodates...siis köie taha...tõmbasime käima...paari kilomeetri pärast kutupiilu...ei jõudnud enam
ohutulesid ka ära toita . No ega's rohkem ei proovinud ka...köie
otsas kojusõit...otse garaazi. Aku maha ja oh imet...aku täiesti tühi..sai päris korralikult akuhapet juurde valatud...ja siis ööseks
laadima...hommikul aku täis, kuid testeri abiga selgus siis lõplikult et genekas ei lae ....
|
mati200
|
postitati 04.12.04 17:11 |
geneka mure on kõige väiksem,kui süütejuhtimises kasutatud väljatransse, võid joosta poodi uue ploki järgi
|
ve1ks
|
postitati 03.12.04 14:04 |
Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja A4TQ
Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab. |
Sellist asja tehti vanasti ja NL aegsete generaatoritega.Tänapäevaste generaatoritega nii teha ei või.Keskmine generaator annab välja ca 90A ,kui
autol tuled põlevad on voolu tarbimine ca15-20A
ja generaator saab haiget! |
Tänud, ma ka targem natuke nüüd.
|
A4TQ
|
postitati 03.12.04 07:43 |
Tsitaat: | Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab. |
Sellist asja tehti vanasti ja NL aegsete generaatoritega.Tänapäevaste generaatoritega nii teha ei või.Keskmine generaator annab välja ca 90A ,kui
autol tuled põlevad on voolu tarbimine ca15-20A
ja generaator saab haiget!
|
JohnDoe2200T
|
postitati 02.12.04 22:02 |
katkusin geneka maha ja kontrollisin testriga, niisiis plussi ja massi vahel takistus e. massis siis harjade kollektorist kumbagi harja
soonest mõõtes peaks olema 5- max 10 oomi kuid seal miskit...
võtan gene homme linna kaasa näitan ühele spetsile... eks siis kindel...
tänks jah egas polekski mõnda varjanti siin ise välja mõtelnud.
|
kollerimees
|
postitati 02.12.04 21:47 |
veel lihtsam on nii,et paned esiteks salongi tule põlema(auto käib)ja tõmbad täistuled peale.kui salongi tuli muutub pimedamaks siis järelikult
laadimine puudub.
|
ve1ks
|
postitati 02.12.04 20:57 |
Tsitaat: | Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära |
Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab.
|
martinjev
|
postitati 02.12.04 20:41 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja A4TQ
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma. |
Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära
|
et mitte dioodsilda ära kõrvetada, tulebki tuled sisse lylitada. vastasel juhul võib ta tõesti ära kõrbeda.
|
raigo
|
postitati 02.12.04 20:26 |
minu autol on nii et kui laadimine kaob ära,sureb ka tahhomeeter ära.
|
A4TQ
|
postitati 02.12.04 20:23 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ve1ks
Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma. |
Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära
|
ve1ks
|
postitati 02.12.04 20:16 |
Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma.
|
mati200
|
postitati 02.12.04 19:05 |
Kontrollida saad siis kui käima saad või laiali harutad. Visuaalselt - kõik juhtmed küljes?
Jooksvalt saad vaadata laadimist kliimast -kui on kliima peal.
|
JohnDoe2200T
|
postitati 02.12.04 08:37 |
... jah eile hommikul kooles auto ära ilmselt genekas ei laadinud enam...
kuidas genekat kontrollida? või on lihtsalt katsetamine teise genekaga või tapletiga?
irooniline mul eelmisel 2 A100Q oli kah genekaga probleeme krt esimesel oli rihm lõdva ja öösel ¦weitsi kiirteel kooles ära ja teisel oli
lasnamäe kanalis 2a tagasi siis kooles genekas ise ära.
|