Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Niisiis genekas enam ei lae!!! (Vastuseid: 21 | Vaatamisi: 3504)
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 02.12.04 08:37 Tsiteeri
Niisiis genekas enam ei lae!!!



... jah eile hommikul kooles auto ära ilmselt genekas ei laadinud enam...
kuidas genekat kontrollida? või on lihtsalt katsetamine teise genekaga või tapletiga?

irooniline mul eelmisel 2 A100Q oli kah genekaga probleeme krt esimesel oli rihm lõdva ja öösel ¦weitsi kiirteel kooles ära ja teisel oli lasnamäe kanalis 2a tagasi siis kooles genekas ise ära.


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 02.12.04 19:05 Tsiteeri


Kontrollida saad siis kui käima saad või laiali harutad. Visuaalselt - kõik juhtmed küljes?
Jooksvalt saad vaadata laadimist kliimast -kui on kliima peal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 02.12.04 20:16 Tsiteeri


Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 02.12.04 20:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma.

Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära:mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
raigo
huviline



Registreerunud 11.03.03
Kasutaja on eemal


postitati 02.12.04 20:26 Tsiteeri


minu autol on nii et kui laadimine kaob ära,sureb ka tahhomeeter ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinjev
huviline



Registreerunud 02.10.02
Kasutaja on eemal

Auto: A4 1.8 aut. -95.a

postitati 02.12.04 20:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja A4TQ
Tsitaat:
Esialgne postitaja ve1ks
Kõige lihtsam kontrollida geneka laadimist, et paned tuled põlema ja võtad aku pluss klemmi pealt ära, kui välja sureb, siis genekas ei lae.
Sul ehk harjad ära kulunud, et laadimine kadunud ja vaata aku klemmide ühendus ka üle, need ka kipuvad ära oksüdeeruma.

Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära:mad:


et mitte dioodsilda ära kõrvetada, tulebki tuled sisse lylitada. vastasel juhul võib ta tõesti ära kõrbeda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 02.12.04 20:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Niimoodi kindlasti teha ei tohi,kõrvetad dioodsilla ära:mad:


Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 02.12.04 21:47 Tsiteeri


veel lihtsam on nii,et paned esiteks salongi tule põlema(auto käib)ja tõmbad täistuled peale.kui salongi tuli muutub pimedamaks siis järelikult laadimine puudub.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 02.12.04 22:02 Tsiteeri


katkusin geneka maha ja kontrollisin testriga, niisiis plussi ja massi vahel takistus e. massis siis harjade kollektorist kumbagi harja soonest mõõtes peaks olema 5- max 10 oomi kuid seal miskit...
võtan gene homme linna kaasa näitan ühele spetsile... eks siis kindel...
tänks jah egas polekski mõnda varjanti siin ise välja mõtelnud.


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
A4TQ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.07.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SQ7, 911

postitati 03.12.04 07:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab.

Sellist asja tehti vanasti ja NL aegsete generaatoritega.Tänapäevaste generaatoritega nii teha ei või.Keskmine generaator annab välja ca 90A ,kui autol tuled põlevad on voolu tarbimine ca15-20A
ja generaator saab haiget!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ve1ks
huviline

Avatar


Registreerunud 23.02.04
Asukoht: Tõrva - peaaegu!
Kasutaja on eemal

Auto: B4 Avant 2,6 V6

postitati 03.12.04 14:04 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:
Esialgne postitaja A4TQ
Sellepärast peadki tarbija taha lülitama, et ei tekiks ülelaadimist, mis geneka ära küpsetab.

Sellist asja tehti vanasti ja NL aegsete generaatoritega.Tänapäevaste generaatoritega nii teha ei või.Keskmine generaator annab välja ca 90A ,kui autol tuled põlevad on voolu tarbimine ca15-20A
ja generaator saab haiget!


Tänud, ma ka targem natuke nüüd.:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
mati200
huviline



Registreerunud 06.11.04
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal

Auto: Audi S4 Avant

postitati 04.12.04 17:11 Tsiteeri


geneka mure on kõige väiksem,kui süütejuhtimises kasutatud väljatransse, võid joosta poodi uue ploki järgi


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 04.12.04 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja JohnDoe2200T
... jah eile hommikul kooles auto ära ilmselt genekas ei laadinud enam...
kuidas genekat kontrollida? või on lihtsalt katsetamine teise genekaga või tapletiga?

irooniline mul eelmisel 2 A100Q oli kah genekaga probleeme krt esimesel oli rihm lõdva ja öösel ¦weitsi kiirteel kooles ära ja teisel oli lasnamäe kanalis 2a tagasi siis kooles genekas ise ära.


Sa räägiks nagu minu autost :D
Mul oli sama pull. Sõitsin...äkitselt läks põlema ABS (väljas) tuli. Hmm...klõpsutasin korra...kadus ära...mõne aja pärast uuesti...siis vaatasin ühel hetkel pöördeid...seier tegi ringe, nii edaspidi kui tagurpidi, seisis seal kus juhtus...bensunäidik langes nulli, kiiruseseier "ei jõudnud" tõusta....asi muutus kahtlaseks...seisin foori taga...otsustasin et ei hakka suure ristmikuga (Järve selveri juures kogu see krempel) jändama, lükkasin ohutuled sisse ja sõitsin keelumärgi alt severi ette, kus auto 20m. pärast välja suri :S Jamamist kui palju....sai krokodega käima pandud...suri välja ristmiku eel foori taga oodates...siis köie taha...tõmbasime käima...paari kilomeetri pärast kutupiilu...ei jõudnud enam ohutulesid ka ära toita :D. No ega's rohkem ei proovinud ka...köie otsas kojusõit...otse garaazi. Aku maha ja oh imet...aku täiesti tühi..sai päris korralikult akuhapet juurde valatud...ja siis ööseks laadima...hommikul aku täis, kuid testeri abiga selgus siis lõplikult et genekas ei lae ...:(.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 04.12.04 22:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaaku
sai päris korralikult akuhapet juurde valatud...
Et siis rikkusid aku ka ära? Või oli see siiski destvesi, mida peale valasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.12.04 09:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Black
Et siis rikkusid aku ka ära? Või oli see siiski destvesi, mida peale valasid?


Miks ma sellega aku ära rikkusin? Dest. vett sai ka törts pandud aga ikka akuhapet jah nagu mainisin.
Ja aku nüüd täitsa täis ja töökorras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
JohnDoe2200T
huviline



Registreerunud 14.05.04
Asukoht: Rapla MK, Alu
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 200 AVANT 2210 ccm3 Turbo Q

postitati 05.12.04 10:48 Tsiteeri


jah akust siiski enamalt jaolt aurab vesi ära ja akusse jääb alati ape sisse. Ei tea mida see teeb kui hapet rohkem kui vaja seal lahuses?


Peaasi, et kere massile oleks vastav mootor... 4 vedu teeb asja ilusaks ning mugavaks... 200% AUDI
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Black
klubiliige

Avatar


Registreerunud 28.01.03
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Q7

postitati 05.12.04 13:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Esialgne postitaja Kaaku
Miks ma sellega aku ära rikkusin? Dest. vett sai ka törts pandud aga ikka akuhapet jah nagu mainisin.
Ja aku nüüd täitsa täis ja töökorras.
Akuhappena kasutatakse 30% väävelhappe vesilahust. See on tähtsate diplomeeritud teadlaste ja akuarendajate poolt optimaalseimaks peetud kontsentratsioon ja ilmselt pole kuigi tark tegu seda oma peaga suurendama hakata. Kui auto pole katuse peal seisnud või aku alt ei leki, siis hape sealt seest ära ei kao. Välja aurab ainult vesi. Täislaetud happeaku elektrolüüdi tihedus on 1.27. Mõõdetakse areomeetriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.12.04 15:56 Tsiteeri


Noh..ma ei tea..ei oska kommenteerida...mina päris isiklikult seda toimingut ei teinud aga olin juures.

Testeri tulemused: kui auto seisab siis näitab 12.47 umbes-täpselt.
Kui auto käib, siis näitab 13.55 umbes-täpselt. Mida sellest järeldada? umbes 2000 pöörde juures suuremat näitu ei näita....miski 14.5 oleks vaja?

Tsitaat:
veel lihtsam on nii,et paned esiteks salongi tule põlema(auto käib)ja tõmbad täistuled peale.kui salongi tuli muutub pimedamaks siis järelikult laadimine puudub.


Sellise tehnika järgi võiks öelda, et generaator laeb.
Samas teise tehnika järgi - pöörete andmisel lähevad tuled vähe heledamaks -jällegi ei lae.

edit: sorry JohnDoe2200T, et su teemat siin solgin aga kui see juba olemas oli siis ei tahtnud eraldi teemat teha :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Kaaku
klubiliige

Avatar


Registreerunud 11.10.04
Asukoht: Patika
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Cabriolet, A6 C7.5 Competition, RS4 B7

postitati 05.12.04 16:48 Tsiteeri


Väike täiustus: sain probleemile jälile....õnneks vaid harjad kulunud :)

Ja veel...sai jah natsa valesti pandud seda hapet aga võtab siis vähe välja ja vett juurde... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
katsjarain
huviline



Registreerunud 13.10.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Dodge Caliber ja Peugeot 206 XS

postitati 04.09.05 11:52 Tsiteeri


Mul oli ka selline jama eile, et auto suri linnas ära....sai siis parklasse pukseeritud diversion'i abiga, täna sai siis teise auto pealt aku peale tõstetud, testimise jaoks...ja pööretel 1500 sai aku pealt kätte 11,5 volti..järelikult genekas ei lae...
targemad mehed öelge, et kas on nii??? Ise loodan, et äkki geneka harjad kulunud..saab väiksema summaga hakkama..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kollerimees
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.04
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: VW Touareg

postitati 04.09.05 12:49 Tsiteeri


nii see on.


auto nr 27
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
hollow
huviline

Avatar


Registreerunud 21.12.04
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: BMW 325i

postitati 04.09.05 18:59 Tsiteeri


see kas genekast tuleb 13,5 või 14 või 14,5 see oleneb ikka tabletist... aga teema algatajale... osta uued harjad koos tabletiga... maksab ~100eeki boschi genekale
ja kui see ei aita, siis mul yks genekas yle kus on harjad koos tablakaga ära vahetatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 63.8% - SQL: 36.2%]